„ Ami mögöttünk van, és ami még el ő ttünk áll, apróságok ahhoz képest, ami bennünk rejlik. „ Ralph Waldo Emerson.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 Első elméleti vizsgázók száma évente a fővárosban  fő  Oktatók száma a fővárosban  Kb. 400 fő.
Advertisements

A HORVÁTH MIHÁLY GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZ Ő ISKOLA Vízilabda sportágra szakosodott osztálya.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
Kulcsárné dr. Papp Enikő:
A Kerékpáros Közlekedés Előnyei. Magyar Kerékpárosklub Adatok Európából  Naponta 100 millió kerékpáros utazás  Több mint 300 millió kerékpár  Városokban.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
A Nemzeti Iskolagyümölcs-Program megvalósításának tapasztalatai a KLIK Debreceni Tankerületében Pappné Gyulai Katalin tankerületi igazgató Dr. Pakurár.
VII. NEVELÉSÜGYI KONGRESSZUS augusztus A pedagógus kollektíva az iskolában, az iskolafejlesztés személyi feltételei dr. Várnai Andrásné.
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Jobbágy Piroska
AZ ORSZÁGOS EGYHÁZI TISZK KÜLDETÉSE. A fenntartók elvárásai a TISZK, a Felügyelőbizottság és az intézmények felé Olyan szakképzési intézményrendszeri.
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
óvodától - szakiskoláig A vidéki tanulóknak az iskola épületében található kollégium ad otthont.
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
Élménypedagógia avagy Kalandok és Álmok a Ridensben november 21. Bányai Sándor Kalandok és Álmok Szakmai Műhely TÁMOP / RIDENS.
Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy TÁMOP „Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” „Álmodtam.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
A szociálpedagógus feladatai a Deák Ferenc Középiskolai Kollégiumban
A Z OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN A MÉREI FERENC Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet valamint a FOK Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Szolgáltató.
A szaktanácsadó szerepe a pedagógus minősítő eljárásában Wölfling Zsuzsanna közoktatási szakértő
Zöld gondolatok ÖKO-iskola cím 2002 – – – 2011.
A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon KÜLDETÉSNYILATKOZATA MUNKAANYAG: az augusztus i csoportmunkák, a vezetőségi együttgondolkodás,
Az intézményvezetők szerepe az oktatási intézmények fejlesztésében
PÁLYAVÁLASZTÁS.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Most: :19:23 Baráti ölelés !!!.
Számítógéppel támogatott pályaorientáció. Számítógéppel támogatott orientáció szerepe a munka- pályatanácsadásban Előnyei: Előnyei: A kutatások nagy része.
ÚJ ISKOLA, ÚJ TUDÁS: JAVASLATAINK ÚJ MAGYARORSZÁG KORMÁNYZATI KONFERENCIA március 4.
TANULÓI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztés keretében án kitöltött tanulói kérdőívek kiértékelése.
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
Pedagógus etikai kódex I. rész A pedagógus-pedagógus viszony Kincsesbánya, Készítette: Keszte Jánosné.
Pszichológiai és gyógypedagógiai diagnosztika
EU-s források ökoiskolák számára Takács Eszter Könczey Réka Budapest, június 6. Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója.
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
Erőszakmentes, egészségtudatos iskola
Margotzy Barátság, szeretet.
Környezeti nevelés uniós forrásokból
Kellemes Húsvéti Ünnepeket!
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Új feladatok, új szakemberek, megújult intézmény a járás területén
Motiváció célzott kommunikációval Buzásné Mokos Boglárka
STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/ LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM
KÉRDÉSEK VÁLASZOK. KÉRDÉSEK Minden első vizsgálatos gyermeket a Nevelési Tanácsadóba kell-e küldeni, akkor is, ha például egy tanuló tapasztalhatóan alacsony.
Szülők iskolája program ÉVFOLYAM SZÜLŐI KÖZÖSSÉGE SZÁMÁRA.
„ADJ TERET, NYISS UTAT!” – SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁKKAL A HÁTRÁNYOK ELLEN avagy Ágota és Ambrus testvérek lettek.
 testi-térbeli biztonság  idő- és ritmusérzék  beszéd tisztasága  élményen keresztül történő megértés  kommunikáció, kooperáció, kreativitás 
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
„Referenciaintézmény kialakítása a II
Szent László Középiskola Szekszárd
„Esély és ösztönzés” tehetséggondozó modell
Ruzsa, Csongrád megye délnyugati részén, Szegedtől 40 km-re fekvő kistelepülés.
Csángó mise - Kacsika, Ahogyan a zarándokút nyíregyházi résztvevői látták, gondolták, megélték Homonyik Sándor: Föld és ég gyermekei.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Ponte de Lima- Freixo 3. projekttalálkozó (2017. október )
Előadás másolata:

„ Ami mögöttünk van, és ami még el ő ttünk áll, apróságok ahhoz képest, ami bennünk rejlik. „ Ralph Waldo Emerson

támadunk védekezünk ment ő övet dobunk

6 intézmény 12 hallássérült tanuló kb. 30 pedagógus Havonta: 400 km 8 óra autóvezetés

POZITÍVUMOK tanulók – iskolák, különbségek sok tapasztalat, kapcsolat hatékony kommunikáció rugalmasság APRÓ örömök NEGATÍVUMOK sok id ő az autóban folyamatos újratervezés 3 …. -telenség szakmai egyedüllét holtpontok

ALULMOTIVÁLTVERSENG Ő Kudarcok

A munkával kapcsolatos SZEREPEK A munka mint küldetés tanácsadó kolléga sof ő r szolgáltató megrendel ő ………. célok

„ Mi bizonyítja, hogy kiváló ……………………….. vagyok?” A válasz: az értékeidet tükrözi

MODELL ISKOLA felszerelések pedagógus gyógy- pedagógus egészséges életmód terápiák pszichológus tanulók ÁLMOK CÉLOK

VÉGE 