Bőrdíszműves munkacsoport

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Pogány Frigyes Szakközépiskola
Hajdúdorog Általános tájékoztató, beszélgetés /10. terem/ 6. osztály /47-es terem/ 8. osztály /26-os terem/ 6. osztály /11.
07:15:06 óra Egy új életet fogok kezdeni Ez a határozott döntésem... Ez az én saját saját döntésem... kedd, június 24.kedd, június.
NYELVVÁLASZTÁS A 10B 10C. LEHETŐSÉGEK • EDDIGI NYELV FOLYTATÁSA 12. OSZTÁLY VÉGÉIG • ÚJ NYELV VÁLASZTÁSA ELŐREHOZOTT ÉRETTSÉGI UTÁN.
 január: 3,9 m € értékű bankgaranciát lehívtuk, a Kúria megerősítette  július: birtokbavétel  október: WHB megállapodás Az alvállalkozók.
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
Aktualitások a szakképzésben
Aktualitások a szakképzésben
Szakképzési szakértők szakképzési változásokra való felkészítése A SZAKKÉPZÉSI KERETTANTERVEK KIDOLGOZÁSA ÉS BEVEZETÉSE Nemzeti Fejlesztési Alap Képzési.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
„XXI. S ZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Bánkuti Zsuzsa (OFI) és Lukács Judit (OFI)
Pénziskola Az Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskolában.
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
TÁMOP – B-12/1 Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére. László Zoltánné Kereskedelmi tagozatvezető.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 TANTÁRGYKÖZI FEJLESZTÉSI TERV.
óvodától - szakiskoláig A vidéki tanulóknak az iskola épületében található kollégium ad otthont.
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
SDT-monitor Informatikai eszközök alkalmazása a tanulási folyamatban Budapest, febr. 6.
Tereptanári műhely Miskolc június Tudástermelés – kutatás – fejlesztés  Válság és újrakezdés (kríziskezelés a mindennapokban)  Esetmegbeszélés:
Az új szakképzési törvény alkalmazása, a tanulók gyakorlati képzése
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
A SZAKKÉPZŐ INTÉZMÉNYEK ELŐTT ÁLLÓ FELADATOK
Az e-portfólió használati köre
program minden kedves résztvevőjét !
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Német munkaközösség I. félév. A beszámoló tartalma: - Személyi és tárgyi feltételek - Kiemelt célok és feladatok - Mérések és értékelések -
A kompetencia alapú oktatásról
Női szabó munkacsoport
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
GANZ ÁBRAHÁM KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
Szakmai munkánk a pályázatban
Tájékoztató a gyakorlati képzést folytató szervezetek számára
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Érettségi eredmények május-június. 13. A – Emelt szint.
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Székesfehérvári Belvárosi I. István Középiskola
Office 2010 oktatása szakközépiskolában Fodor Gábor Antal Békésy György Szakközépiskola.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY június 12. Rövidebb képzési idejű szakképzés a Ganz-Munkácsyban TÁMOP B-12/
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV , TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMop B/ Műhely
Tartalmi szabályozók változásai a közoktatásban Reményi Zoltán Budapest
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
A tantárgy komplex jellegű!! A tervezés két szakaszra oszlik: 1. Távlati felkészülés 2. Közvetlen előkészület az órára.
Hegesztő munkacsoport Szakmai nap Beszámoló április 10. TÁMOP B-12/1 „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés.
TÁMOP B-12/1 Szabó szakmacsoport Készítette: Rapp Józsefné és Ropoli Judit.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
Képzési programok kidolgozottsága Csányi Róbert
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNY I EGYETEM MŰSZAKI MENEDZSER SZAK KIG Pályaválasztási Napok Papp Gabriella (KIG )
Félévi beszámoló Napirend Törvényi változások Törvényi változások Statisztika, tanulmányi helyzet, műszaki beszámoló Statisztika, tanulmányi.
DARUS a gyermekekért.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
A VAS MEGYEI KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA PÁLYAORIENTÁCIÓ MEGÚJÍTÁSA
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A curriculumelmélet műfaji fejlődése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
KÉSZÍTETTE: DORKA PÉTER ALPROGRAM FELELŐS
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Flip-It! A módszer alkalmazása
Előadás másolata:

Bőrdíszműves munkacsoport 2012-2013 tanév

Tananyag változás Minőségbiztosítás tananyag kikerült belőle Bőrtárgy készítés bekerült az oktatás tananyagába Teljesen új a kesztyű készítés oktatása, amely 10. és 11. évfolyamon fog történni SZVK változás

Tanmenetek készítése Gyártásismeret- géptan Anyagismeret Gyártmánytervezés:bőrdíszműves és kesztyűs Szakmai gyakorlat: bőrdíszműves és kesztyűs Közismereti tantárgyak

Bemutató órák tartása

Technológia óra

Modellezési óra

Gyártmány-tervezés

Szintvizsga Szintvizsga bankból lett választva 2013. április – korai Feladatok nehézségi foka nincs arányban a tanév anyagának a haladásával

Feladatlapok készítése Munkacsoport tagjai két-két feladatlapot készített megoldással együtt 9. évfolyamra készültek

Szakmai kirándulások 2013.június 10. Hódmezővásárhely- bőrdíszműves műhely 2013.június 13. Budapest- Parola kesztyűgyár