Www.wstuning.hu.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter
Advertisements

Négy Griff - Avarok, kazárok, magyarok - A sztyeppe harcosai - Kortörténeti előadás Lele János, Négy Griff csoport Négy Griff.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
A CSELEKVÉS SZINTJEI AZ ÖKOLÓGIAI KATASZTRÓFÁK ELLEN Fülöp Sándor Jövő Nemzedékek Országgyűlési Biztosának Irodája (JNO) London 20th of November, 2011.
Milyen jogsértésért mennyit kell fizetnünk? – kockázatmátrix az e- kereskedelem és az online marketing területén Dr. Ormós Zoltán Ormós.
Adatvédelem a munkahelyen
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Az Internet adta lehetőségek
Segítség! Felnőttem! Nagy terhelhetőségű, magas rendelkezésreállású rendszerek építési és üzemeltetési útmutatója Kovács Zsolt Szerverhotel igazgató.
Tanulmányok szerepe a karrierben Kozellné Szabó Csilla Ozeki Informatikai Kft.
Szabó Zsolt "Joyn" - A jövő SMS-e Szabó Zsolt
MARKETING.
Hogyan kell válságra szabni a céget?
2005. április 15.Kulcsár Zoltán - ppos.hu1 Adatvédelem az önkormányzatoknál Kulcsár Zoltán.
Hogyan csökkentheti költségeit versenytársainál nagyobb mértékben?
Savanya Erzsébet HR Igazgató
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
2010. május 6. Kertész Károly http/ 1 Emissziómérések-1 Mérési terv.
2011. A Baross Gábor Oktatási Központ képzési kínálata Keszmann János
Pudleiner József ELMESZTI Bt. ügyvezető
Farkas Zoltánné Gázár Előkészítő osztályvezető
Szakdolgozat, mint a legjobb referencia a pályakezdéshez
2006. január 27. Kovács József vezérigazgató A 30 éve alapított Paksi Atomerőmű Rt évi működése Sajtótájékoztató január 27.
Átfogó informatikai fejlesztési programok a közoktatásban Magyar Bálint oktatási miniszter.
A közoktatás intellektuális infrastruktúrája Magyar Bálint oktatási miniszter.
Vándor Magyar Internetes műveltségi játék.
Marketingkommunikáció
A kommunikációs mix elemei
ADATBÁZISOK
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak használata
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Frontális pedagógia helyett „konstruktivista” pedagógia Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter október 12.
Kereskedelmi levelezés
A vásárlási döntési folyamat Alternatívák értékelése
8. Az eladásösztönzés.
Hogyan készüljünk fel a szóbeli interjúra? Milyen kérdések várhatóak?
Hogyan kell megírni egy önéletrajzot, hogy behívjanak állásinterjúra?
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Peer-to-peer és mobil ad hoc Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
Együttműködés az MPG Zrt-vel
Érvek, ellenérvek és kommunikáció a védőoltásokról folyó vitákban Ferenci Tamás vedooltas.blog.hu / Házi Gyermekorvosok Országos Egyesületének.
A StoreWizard webáruház bemutatása
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
Tanulás egy életen át „A számítógépes technológia alkalmazása annyi,
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Adatbányászati módszerek a weblogfájlok elemzésében
Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.
2010. május 6. Kertész Károly http/ 1 Emissziómérések-1 Mérési terv.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
WLS B EMUTATÓ Az év üzlete!!! Készítette: Bakai Éva.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
FÜGG: AZ ÁRU JELLEGÉTŐL, ÉRTÉKESÍTÉSI MÓDTÓL
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Előadás másolata:

www.wstuning.hu

Webshop Tuning - www.wstuning.hu Szép Roland Mi az a Webshop Tuning? 2011.03.04. Webshop Tuning - www.wstuning.hu

Hogyan lehet a jó kommunikációval többet értékesíteni? 2011.03.04. Webshop Tuning - www.wstuning.hu

Mi az a kommunikáció? Alapvetően a kommunikáció – gondolatok cseréje. 2011.03.04. Webshop Tuning - www.wstuning.hu

Mi kell a gondolatok cseréjéhez? Szándék az átadásra Ne legyen akadály a két fél között Figyelem a fogadó részéről Érthető legyen Visszacsatolás 2011.03.04. Webshop Tuning - www.wstuning.hu

… biztos, hogy mindenki így kommunikál?

A legfontosabb szabály!!! Az első és legfontosabb szabály az értékesítésnél, hogy a kommunikáció mennyisége alapvetően határozza meg, hogy mennyi érdeklődést kapsz! A minőség javítása a visszacsatolás arányát fogja megnövelni. 2011.03.04. Webshop Tuning - www.wstuning.hu

Személyes kommunikáció E-mail küldés saját ismerősöknek Telefonhívások a nem / és a vásárlóknak Számla mellé csomagolt levél, vagy reklám Elégedettség megkérdezése telefonon Reklamáció lezárása utáni telefon Ajánlás kérése elégedett vevőktől Érdeklődők felírása címlistára 2011.03.04. Webshop Tuning - www.wstuning.hu

Webshop Tuning - www.wstuning.hu E-mail hírlevelek Ne csak az akciót ismertessük. Beszéljünk a lista tagokhoz úgy, mintha emberi lények lennének, nem csak egy lista. Kombináljuk más kommunikációs csatornák használatával, pl. telefon. 2011.03.04. Webshop Tuning - www.wstuning.hu

Webshop Tuning - www.wstuning.hu Közösségi oldalak IWIW Facebook Twitter Stb… 2011.03.04. Webshop Tuning - www.wstuning.hu

Webshop Tuning - www.wstuning.hu Webáruház csoportok Előnyük, hogy egymást erősítik az áruházak az ilyen rendszerben. A jó rendszer szervezésekor két azonos termékekkel foglalkozó üzletet nem engednek egy csoportba. Pl. előnymarketing rendszere. A kommunikáció mennyiségét lehet növelni! 2011.03.04. Webshop Tuning - www.wstuning.hu

Csoportos vásárlási oldalak A vásárlók egymásnak adják tovább a kedvezményeket, így növelik a lista méretét. Ingyenes hirdetés hosszú ideig. Kockázatmentes, mert csak a valódi vásárlók után kell jutalékot adni. Pl. www.napituti.hu Első vásárló szerző lehetőség! 2011.03.04. Webshop Tuning - www.wstuning.hu

Összefoglalás Javaslat A kommunikáció gondolatok cseréje Mi kell hozzá? A mennyiség fontosabb mint a minőség Javaslat Próbálj ki több kommunikációs csatornát! 2011.03.04. Webshop Tuning - www.wstuning.hu

Webshop Tuning - www.wstuning.hu Kérdések ? roland.szep@wstuning.hu +36(70) 341-1942 2011.03.04. Webshop Tuning - www.wstuning.hu

Webshop Tuning - www.wstuning.hu Köszönöm a figyelmet! www.wstuning.hu 2011.03.04. Webshop Tuning - www.wstuning.hu