1.Labor : Modellezés. Blender D:\GameDev\Blender3D\blender.exe D:\GameDev\Blender3D\blender.exe Ismerkedjünk az interface-el!!!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bemutató-készítés PowerPoint.
Advertisements

Grafikus felhasználó felület Windows alatt
2012. tavaszi félév Vitéz Gergely. A diasor ismerete nem helyettesíti a tankönyvet, és a példatárat. A diasor ismerete szükséges, de nem elégséges feltétele.
Románia Spanyolország Olaszország Portugália Izland Svédország Norvégia Finnország Franciaország Oroszország ÚjraVége Húzd az országhoz a nevét!
Billentyűzet és egér.
A Windows használata Bevezetés.
Számítástechnika I. 1.konzultáció
Operációs rendszerek Bevezetés.
Számítógépes ismeretek 5. óra
EXIT.
Operációs rendszerek Mappa és file-kezelés.
Készítette: Pető László
Számold meg a fekete pontokat!
Inkrementális 3D képszintézis
LéptetésVHDL A léptetés műveletek (Shift Operators) n Áttekintés n Példák.
Billentyűzet Az egyik legtöbbet használt bemeneti eszköz
Számítógépes Grafika 6. gyakorlat Programtervező informatikus (esti)‏ 2009/2010 őszi félév.
Perifériák.
az MSAccess programmal
Audacity.
Így tanítanám a tabulátorok használatát
Ismerkedés az Intézővel
Mappák és állományok kezelése
A számítógépes munkahely ergonómiája
Az emberi agy és a szem.
Az előrehaladás követése a ProjectServeren Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Telefonos feladat Egy háromjegyű szám elé írtunk egy hármast, majd az eredeti háromjegyű szám mögé írtunk egy hármast. A kapott két négyjegyű szám különbsége.
XHTML – a tanultak összefoglalása
Állomány és lemezműveletek
Microsoft Office Power Point 2003 segítségével
MS Windows FÁJLMŰVELETEK
Textúrázás. GIMP GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe Load: lab2/ArchwayColorBase.psd Load: lab2/ArchwayColorBase.psd.
Textúrázás. GIMP GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe GameDev/GIMP/GIMPPortable.exe Load: Gamedev_Gate_UV.tga Load: Gamedev_Gate_UV.tga.
Kezdeti teendők Letöltés: CharacterModellingBase.zip Blender3D futtatása headBase.blend betöltése.
A prezentációkészítés alapjai
Hyper Text Markup Language
Honlap készítés 4. óra.
4. óra. Emlékeztető Igazítások Háttérszín, szövegszín Háttérkép Meta adatok.
Minden diakock á n szerepel egy rövid kis feladat. Ezeket kell megoldanod, végrehajtanod ! Jó munk á t !
Lync 2013 – Rövid összefoglalás
A videoeszköz beállítása A videokép megosztásához kamerára van szükség, de mások videoképét kamera nélkül is láthatja. A kamera beállítása: Kattintson.
1 Mivel foglalkozunk a laborokon? 7. hét: Do-Loop-Until Do-Until-Looptömbök Function 7. hét: Do-Loop-Until és Do-Until-Loop ciklusok. Egy indexes tömbök,
Számítógépes Grafika 6. gyakorlat Programtervező informatikus (esti)‏ 2009/2010 őszi félév.
Kördokumentumok 1..
Az operációs rendszerek feladatai, csoportosításuk
Első lépések a szövegszerkesztő használatában
Bekezdések formázása 1..
Billentyűzet.
SZÖVEGSZERKESZTÉS II. SZÖVEGSZERKESZTÉS LÉPÉSEI
Plakát Ha lehet, akkor ez 1.oldalon lévő mintából kellene plakátot készíteni A szöveg középen : Kabát akció!, mellette a piros alapú logo A divat.
Bekezdések formázása 1..
Excel programozás (makró)
A következő dián még van pár információ.
Rövid összefoglalás a © 2012 Microsoft Corporation. Minden jog fenntartva. Lync Web Apphoz Csatlakozás Lync-értekezlethez számítógépes hanggal Lync 2013.
Műveletek mappákkal és a fájltípusok
Lekérdezések Adott tulajdonságú adatok listázásának módja a lekérdezés. A lekérdezések segítségével az adatbázisból megjeleníthetjük, módosíthatjuk, törölhetjük.
App Inventor órai és házi feladatok
Bemeneti perifériák.
9.16.Tengely, mint forgástest
Total commander.
Excel programozás (makró)
Unity 3D alapok + gyakorlás.
Fodor Edina, óra feladata Fodor Edina,
Az én művem Készítette:Szekerczés Szabina
Gyakorlat.
3D szerkesztőprogram alapok, szkriptelési alapok, procedurális modellezési alapok Blender Python.
TabuláTOROK HASZNÁLATA
Hasznos billentyű kombinációk
Velünk élő középkor Forrás:
Műveletek mappákkal és a fájltípusok
Előadás másolata:

1.Labor : Modellezés

Blender D:\GameDev\Blender3D\blender.exe D:\GameDev\Blender3D\blender.exe Ismerkedjünk az interface-el!!!

: Save as Default Kamera mozgás: ALT + LMB : forgás ALT + RMB : zoom ALT + MMB : mozgás

Alap D:\GameDev\labs\1 D:\GameDev\labs\1 archwayGuide.bmp 400x300

Screens Új screen létrehozása Új screen létrehozása Nézetek teljes képernyőre: SHIFT+SPACE

3 nézet Új színtér Új színtér Kockát törölni (Delete) Kockát törölni (Delete) Ablakok átrendezése: Ablakok átrendezése: Perspective Front Side (Left/Right) Egy nézetet teljes képernyőre: Fölé visszük az egeret és Shift + Space

Háttérkép

Sík létrehozása Kurzort érdemes középre vinni (Shift + s, Snap Cursor to Center)

MMB

Kihúzás, skálázás és a következő dián látható állapotot kellene látnunk...

„S”

Tegyük átlátszóvá az első és oldalsó nézetekben

Ezt ismételjük... Következő dia...

Csúcspontok helyre tologatása

Ugyanezt az alatta lévő háromszögekre

Vertexek áthelyezése Loop Cut and Slide Vertexek helyre toligálása...

Húzzuk ki az alját is!

SHIFT+SÖsszes kijelöléseMásolat

Ne húzzuk ki, csak skálázás y szerint, majd két felső face-t x szerint

„u” billentyűkombó

Árnyalás paraméterek 1 2

Végeredmény