1.Labor : Modellezés
Blender D:\GameDev\Blender3D\blender.exe D:\GameDev\Blender3D\blender.exe Ismerkedjünk az interface-el!!!
: Save as Default Kamera mozgás: ALT + LMB : forgás ALT + RMB : zoom ALT + MMB : mozgás
Alap D:\GameDev\labs\1 D:\GameDev\labs\1 archwayGuide.bmp 400x300
Screens Új screen létrehozása Új screen létrehozása Nézetek teljes képernyőre: SHIFT+SPACE
3 nézet Új színtér Új színtér Kockát törölni (Delete) Kockát törölni (Delete) Ablakok átrendezése: Ablakok átrendezése: Perspective Front Side (Left/Right) Egy nézetet teljes képernyőre: Fölé visszük az egeret és Shift + Space
Háttérkép
Sík létrehozása Kurzort érdemes középre vinni (Shift + s, Snap Cursor to Center)
MMB
Kihúzás, skálázás és a következő dián látható állapotot kellene látnunk...
„S”
Tegyük átlátszóvá az első és oldalsó nézetekben
Ezt ismételjük... Következő dia...
Csúcspontok helyre tologatása
Ugyanezt az alatta lévő háromszögekre
Vertexek áthelyezése Loop Cut and Slide Vertexek helyre toligálása...
Húzzuk ki az alját is!
SHIFT+SÖsszes kijelöléseMásolat
Ne húzzuk ki, csak skálázás y szerint, majd két felső face-t x szerint
„u” billentyűkombó
Árnyalás paraméterek 1 2
Végeredmény