Záró konferencia TAMOP-2.2.3/B-09/1-2009-0002.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

14/1 Szakképzési munkacsoport. 14/2 Főbb feladataink •Tagiskolák szakmai integrációja •Tájékoztató rendezvények szervezése •Kapcsolatépítés a munkaerőpiaccal.
Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Somogyi Térségi Szakképző Központ Létrehozása TÁMOP /2-2F Milánkovics Ibolya Gálovics Edit.
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
Gundel Károly Térségi Integrált Szakképző Központ TÁMOP / január „Jó szakma- biztos jövő”
TÁMOP / június 26. Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
TÁMOP / TIOP / Kazincbarcika, Országos Egyházi TISZK
 Moduláris képzési módszertan kidolgozása.  Hátrányos helyzetű, az oktatási rendszerből lemorzsolódók szakképzésbe való bevonása.  Módszertan.
Csepel TISZK PR-csoport tagjai :
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
TÁMOP-2.2.3/B-09/ Köztes konferencia. Munkacsoport megalakulása Balogh Valéria Szögi Renáta Veszpréminé Zalka Júlia Teczli Éva Ravasz Eszter.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
“Térségi Integrált Szakképző Központ létrehozása”.
Életút Alapítvány TÁMOP /1 Váci Ifjúsági Információs és Tanácsadó Szolgálat életre hívása közösség és értékteremtő szolgáltatások nyújtásával című.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
A TISZK SZEREPE A SZAKKÉPZÉS SZERVEZÉSÉBEN, A TISZK-BEN REJLŐ LEHETŐSÉGEK Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ (1146 Budapest, Thököly.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat július 02. Tóthné Jachimovits Magda szakmai vezető A TISZK rendszer.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Tananyagfejlesztési munkacsoport Tevékenységünket októberében kezdtük. Feladatunk: Olyan tananyagok elkészíttetése pályázat útján, amely önálló.
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Kamarai előadás március 2.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
“Térségi Integrált Szakképző Központok létrehozása”

A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt indikátorai Az Európai Unió támogatásával, az Európai.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény FÉMES NAPOK Fejér megye szakképzési helyzete, különös tekintettel a fémipari szakképzésre Dávid Lajos - Fejér.
Pályaválasztási szülői értekezlet
Az Európai Szociális Alap támogatásával Zempléni Térségi Integrált Szakképz ő Központ fejlesztési eredményei, fenntartási lehet ő ségei Dr. Simon Csaba.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
Szakiskolai fejlesztési program
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

Záró konferencia TAMOP-2.2.3/B-09/1-2009-0002

Projekt adatai: Projekt adatai: Pályázó: Budapest Főváros Önkormányzata Projekt kedvezményezettje: Csepel-Sziget Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium, mint a Csepel TISZK központja Elnyert összeg: 124.397.430 Ft

Csepel TISZK Csepel - Sziget Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Fodor József Szakképző iskola és Gimnázium Keleti Károly Közgazdasági Szakközépiskola Pesterzsébeti Közgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Pestszentlőrinci Közgazdasági és Informatikai Középiskola Pogány Frigyes Két Tanítási Nyelvű Építészeti, Informatikai Szakközépiskola és Gimnázium Vásárhelyi Pál Kereskedelmi Szakközépiskola

Projekt fő tevékenységei: TISZK szervezetfejlesztés Képzési igényfeltárás, igényfelmérés módszertani kialakítása Moduláris képzési módszertan kidolgozása Speciális célcsoport szakképzési bevonása, munkavállalói kompetenciájának fejlesztése Tananyagfejlesztés, képzési módszertan kialakítása Képzési program adaptálása, kidolgozása, pedagógusok, gyakorlati oktatók továbbképzése Pályaválasztási- és pályaorientációs tanácsadás Pedagógusok, gyakorlati oktatók továbbképzése Közösségi funkciók kiépítése Monitoring funkciók kialakítás TISZK marketing stratégia kialakítása Disszemináció Az eredmények szeles körű terjesztése Tudásszintfelmérés módszertani kidolgozás

Szervezeti felépítés

Indikátorok Mutató neve Kiinduló érték Célérték (2011) PEJ időpontjában érvényes érték TISZK összes tanulólétszáma 3203 3206 Kidolgozott, továbbfejlesztett tananyagok, továbbképzési tematikák száma 11 14 A pályaorientációs, pályaválasztási és karrier tanácsadási szolgáltatást igénybe vevők száma 1100 2206 Kialakított közösségi funkciók száma 4 9 Támogatott intézményekben tanulók közül a munkahelyi gyakorlati képzésben résztvevők számának növekedése 36 40 35 51 Felnőttképzésben résztvevők száma 105 Szakképzést sikeresen befejezők aránya 87 90 A bevont hátrányos helyzetű tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya 70 A bevont, az oktatási rendszerből lemorzsolódott tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya Oktatói képzésbe, továbbképzésbe bevont tanárok, szakoktatók száma 112 Az oktatói képzést/ továbbképzést sikeresen befejezők aránya A menedzsment képzést sikeresen befejezők aránya 95 100 Szakképzésből kilépők és tovább nem tanulók közül a szakmájukban elhelyezkedők aránya (pályakövetési rendszer alapján) 65

Továbbképzések 522 tanár 7 iskola 754 órában 9 képzés 28 modulban 13 hét alatt 20000000000000 kg pogácsa

Szakszolgálat Pszichológus: Radvány Ivett Fejlesztőpedagógus: Galambos Erzsébet Fejlesztőpedagógus: Bojti Borbála Ifjúságvédelmi felelős: Sárkány Eszter

Egyéb 3 közbeszerzés 11 változás bejelentés 2 szerződésmódosítás Nyitó, köztes konferencia Dokumentálás Értekezletek Sajtóban való megjelenés Arculatváltás

Nyomonkövetési munkacsoport A szakképzést és nyolcadik évfolyamot elvégzők nyomon követési rendszerének kialakítása. Speciális célcsoport felkutatása, elérhetőségek összeírása a szakképzésbe való bevonás céljából. Monitoring funkciók kialakítása. Munkáltatói együttműködési fórum létrehozása.

Tananyagfejlesztési munkacsoport Fő feladatuk: önálló tanulásra alkalmas tananyagok elkészíttetése pályázat útján A kiírásra 21 darab pályázat érkezett.

Tananyagfejlesztési munkacsoport A bírálati szempontok figyelembe vételével 14 darab pályázat került elfogadásra.

PR munkacsoport Csepel TISZK logója Csepel TISZK mottója: „ Szakértelem a jövő záloga ” Szórólap tervek

PR munkacsoport Meghívók elkészítése konferenciákra Reklámajándékok

Közösségi funkció munkacsoport Nyitó konferencia programjának összeállítása 24 órás informatikai verseny

Közösségi funkció munkacsoport Ki mit tud? Sportvetélkedő

Közösségi funkció munkacsoport EU-s vetélkedő Közgazdasági és informatikai verseny

Közösségi funkció munkacsoport Tábor

Szakképzési munkacsoport Társiskolák szakmai integrációja tananyag-egyeztetés a társiskolák között Tájékoztató rendezvények szervezése „Szakmák napja” tájékoztatók a vonzáskörzethez tartozó általános iskolák ill. középiskolák végzősei számára

Szakképzési munkacsoport Kapcsolatépítés a munkaerőpiaccal BMIK, BKIK, munkaügyi központok megkeresése munkáltatói partnerlista összeállítása kiállítások, állásbörzék álláshirdető weboldalak monitoringja hiányszakmák feltárása

Szakképzési munkacsoport Szakmai tanácsadó testület létrehozása pályaválasztási és karrier-tanácsadás tájékoztatás az új OKJ képzési és vizsgatapasztalatairól informálás a munkaerőpiac aktuális helyzetéről, trendjeiről internetes kérdező felület létrehozása

Oktatásfejlesztési munkacsoport Moduláris képzési módszertan kidolgozása tájékoztató, illetve levelezési lehetőség az iskola honlapján www.csepeltiszk.hu/modularis-oktatas modulzáró vizsga Gazdasági, Ügyviteli, Kommunikációs és viselkedéskultúra ismeretek tantárgyakhoz

Oktatásfejlesztési munkacsoport Hátrányos helyzetű, az oktatási rendszerből lemorzsolódók szakképzésbe való bevonása. „Információs kártya” a bizonyítványok mellé Módszertan és mérőeszközök kifejlesztése Az „informatikai intelligenciát” mérő teszt és komplex feladatsor.

Köszönöm a figyelmet! Herczeg Mária Bak Zsuzsa Projektmenedzser Szakmai vezető