TAMOP-2.2.3/B-09/1-2009-0002 Nyomonkövetési munkacsoport.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Advertisements

Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
A Kőszegi és Felső-Répcementi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma Munkáltatói Fórum Csepreg március 19.
A szakképzés fejlesztés irányai évfolyam beiskolázási létszáma 2009/2010.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Tehetségpont létrehozása
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
TÁMOP / „N ÉGY KISTÉRSÉG EGY PROJEKT ” M ARCALI, B ARCS, K ADARKÚT, N AGYATÁD S ZAKKÉPZÉS - SZERVEZÉSI T ÁRSULÁS Pályaválasztási, karrier-tanácsadási,
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
A Pécsi Tudományegyetem eredményei a Diplomás Pályakövetési Rendszer első évében DPR Szakmai fórum Pécsi Tudományegyetem április 12. Veroszta Zsuzsanna.
FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI NAPOK
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Változások a szakképzés irányítási rendszerében A szakképzés és a Térségi Integrált Szakképző Központok jelentősége Szőke István szakmai igazgató 2008.
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
2009. február 4. Germánné Vastag Györgyi OIB elnöke TISZK az egészségügyi szakképzésben Budapesten.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat július 02. Tóthné Jachimovits Magda szakmai vezető A TISZK rendszer.
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Kunszentmártoni kistérség munkaerő-piaci helyzete, támogatási lehetőségek Készítette: Deák István kirendeltség-vezető.
A foglalkoztatási paktumok célja Megismerni a térség foglalkoztatási helyzetét Összehangolni a térség gazdasági és humánerőforrás fejlesztési tevékenységeit.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
Záró konferencia TAMOP-2.2.3/B-09/
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
Évindító Informatikai Szakképzési Fórum
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
„Kiút a hátrányos helyzetből” c. projekt innovatív elemei.
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt indikátorai Az Európai Unió támogatásával, az Európai.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
2008. június 12. MÁV Baross Gábor Oktatási Központ.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
"Számvetés a 24. hónap után": a központi DPR program eredményei Horváth Tamás Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási igazgató június 10. TÁMOP
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Bemutatkozik A FORDULÓPONT PROGRAM A programot az EU és a Magyar Állam támogatja.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
TÁMOP A-14/ „TIE”-KUTATÁSOK DECEMBER ZALAEGERSZEG.
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
PhD online közösségi oldal Dr
2018/2019 tanév.
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
„Út a munkához”program
DÉL-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS PAKTUM KONFERENCIA
Előadás másolata:

TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport

A munkacsoport számára kiadott felad a tok A szakképzést és nyolcadik évfolyamot elvégzők nyomon követési rendszerének kialakítása. RFKB-vel kapcsolatfelvétel. Speciális célcsoport felkutatása, elérhetőségek összeírása a szakképzésbe való bevonás céljából.

Monitoring funkciók kialakítása. Munkáltatói együttműködési fórum létrehozása. A munkacsoport számára kiadott feladatok II.

Nyomon k övetési rendszerek 1.8. évfolyamot elvégzők nyomon követése Cél: minél több tanulót az iskolába vonni Információkérés az általános iskolák továbbtanulási jellemzőiről.

 Adatbázis az általános iskolák elérhetőségeiről.  6-7. osztályban szakmaismertető osztályfőnöki órák (PR) Kérdőív kitöltése a bejövő kilencedikesekkel (első nap, esetleg első szülői értekezleten).

2.A 12. évf olyamot elvégző, illetve szakképz ettséget szerzők nyomon követése Cél: A szakképzésben még nem részesülők TISZK-be való bevonása, illetve a szakképzést végzők nyomonkövetése, elégedettség mérése Eszköz: Kérdőívek Adatbázis a 2010/11. tanévben végzettekről (név, , mobil) Időpont: A végzést követően 6 hónapon belül.

Speciális célcsoportok felkutatása Az oktatási rendszerből lemorzsolódók felkutatása A t agiskolákat végzettség nélkül elhagyók elérhetősége Munkanélküliek Kapcsolatfelvétel a Budapesti Munkaerőpiaci Intervenciós Központtal

Monitoring funkciók kialakítása A munkaerő piac változásainak nyomon követése Szoros kapcsolat az alábbi intézményekkel:  RFKB  Munkaügyi központok  Iskolák vezetői  Önkormányzatok  Munkaadók, vállalkozók  Munkaadói Fórum : június óra

Köszönöm a figyelmet!