Budapest, 2013. január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az USA Környezetvédelmi Iroda szerint a világon elhasznált müanyag zacskók száma 500 billió és 1 trillió között mozog. National Geographic News September.
Advertisements

MGM Channel Csatorna a mozirajongók szórakoztatására minőségi mozifilmekkel és a mozizáshoz kapcsolódó egyéb tartalommal Széles műfajválasztékban kínál.
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, %-kal magasabb a 15 és 29 év.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
MT mint tévészolgáltató Fókuszban az interaktivitás
Dr. Pados László Nemzeti Hírközlési Hatóság Hivatala
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
Interaktív Multimédia Gyurik Pál Veszprémi Egyetem Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék Egyetem TV.
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.
ENVI-ART Környezetvédelmi Tanácsadó és Szolgáltató Kft.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
A kiskorúak védelme a média káros hatásaival szemben
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
VERSENYEKÉPESSÉG NÖVELÉSE ADÓTERVEZÉSSEL Multinacionális cégek által alkalmazott technikák.
Zöld kommunikáció - esetek November 21.. Mit tudunk?
FÜGGETLEN KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI
ATL - mit hirdessünk és hol?
Mire is ösztönöz a hazai távhő szabályozási modell? november 6. Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetsége Magyar T á vhőszolg á ltat ó k Szakmai.
A kiskorúak védelme a hatósági gyakorlatban dr. Futó Gábor Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiafelügyeleti főosztály szeptember 28.
Österreich Werbung Magyarország Budapest, november Szedlák Péter Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet Sajtókapcsolatok.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Spektrum Home A Spektrum Home a Spektrum lokális ismeretterjesztő csatorna új brandje. Míg a Spektrum a tágabban értelmezett környezetünk, az univerzum.
Vadászat és vadvilág dániában
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Korona Üzleti és Szolgáltató Központ Makó, Széchenyi tér
2013. február Kócsújfalu 3 Coaching kutatás évi mini kutatás megismétlése Összehasonlíthatóság + néhány új kérdés 354 kitöltő 24%
Hírnév! Jólét! VV! Képernyő- és valóságshow - kutatás
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Gondolkodjunk el ! Zene A változások már léteznek!
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
Méliusz Juhász Péter Megyei Könyvtár
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM MŰSZAKI TUDOMÁNYI KAR JEDLIK ÁNYOS GÉPÉSZ, INFORMATIKAI ÉS VILLAMOSMÉRNÖKI INTÉZET TÁVKÖZLÉSI TANSZÉK 9026 Győr, Egyetem tér 1.
BMRB International Correspondence Analysis
Globális változások-környezeti hatások és válaszok
18 éves tankötelezettség A probléma és a kutatás rövid bemutatása Mártonfi György Budapest január 27.
nielsen közönségmérés
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
AZ EURÓPA RÁDIÓ MISKOLC TÖRTÉNETE. A TÁRSASÁG CÉLJAI november 23-án kezdte adását szerződést kötött a Magyar Rádióval /Kossuth Rádió Reggeli.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Televízió.
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – december
Top 20 termékosztály – november
Top 20 termékosztály – június
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – augusztus
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
Előadás másolata:

Budapest, január

Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás ideje: 24 óra Technikai lefedettség: 1,8 millió háztartás A csatorna megtalálható a legnagyobb – UPC, Digi, Magyar Telekom – kábeltelevízió-szolgáltatók kínálatában. Műsorszórás/feladóállomás helye: Hollandia, Amszterdam Műsorszolgáltató: NGC Europe Limited, United Kingdom. A médiajog szempontjából a csatorna a spanyol törvények hatálya alá tartozik. Főbb célcsoportok: 18-39/49 éves férfiak, 18-49/59 évesek közepes vásárlóerővel, éves főbevásárlók Nat Geo Wild

Csatorna profilja: Természetfilm / Ismeretterjesztő Főbb tematikák: földünk vadvilága, a természet ereje, a bolygónk jövője Top műsorok Kinn az orosz vadonban – A természetfotózás mesterei – Érintetlen Amerika – Óriáshalak – Csúcsragadozók – A világ legveszélyesebb állatai A csatorna weboldala: Nat Geo Wild

 Folyamatosan növekvő lefedettség  Minden film HD minőségben készül és kerül sugárzásra (A tökéletes HD minőségben történő élvezethez természetesen HD előfizetés szükséges.)  Lojális, a műsorok mellett hosszabb ideig időző nézők  Hétvégi természetfilm-blokk (Sunday Safari) (vasárnap 13:00 – 18:00 óra között)  Tematikus idősávok / napok / hétvégék  Aktuális filmek: Top 10 – az állatvilág legjei - Afrika tigrismentője - Kinn az orosz vadonban - Vad Amazónia - Dr.Pol állatklinikája - A barátom egy grizzlymedve

Petri Andrea Channel manager – National Geographic Channel és Nat Geo Wild Tel: