86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz (80+775 – 89+980 km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum 2009. október 09.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KözOP sz főút Hévíz elkerülő és 71. sz
Advertisements

Megbízó: Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata
Közlekedésfejlesztési Integrált Közreműködő Szervezet
„A vasúti áruszállítás szerepe a logisztikai rendszerben ”
Társasházi Közös Képviselők Klubja – Csepel ( )
Somogy megyei projektek
5. számú főút Szeged, Nyugati elkerülő III. ütem Lakossági fórum, Szeged augusztus 5.
5. számú főút és a jelű összekötő út közötti szakasz, lekötéssel a 43
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Várpalota elkerülő építése
A BORVIZEK ÚTJA. A projekt általános bemutatása •PHARE 2006, Gazdasági és Szociális Kóhézió - Nagy Regionális Infrastruktúra Projektek •KÓD: PHARE RO2006/
műszaki osztályvezető
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
Pilisvörösvár (kiz. ) – Piliscsaba (bez
„Környezetvédelmi vállalkozói inkubátorház létesítése Rákospalotán” KMOP-1.5.3/A PROJEKTINDÍTÓ RENDEZVÉNY január
„ Tiszaalpár Nagyközség szennyvízelvezetése és tisztítása a település vonzó természeti környezetének, felszíni és felszín alatti vizeinek megóvásáért”
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
KÖZOP eljárásrendek március 2. után
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
1Kőszeg, december 12. Ellenőrzés, kifizetés folyamata Szabó András.
Tájékoztató az ÉÁOP vízrendezési pályázatainak szakmai véleményezéséről.
A KIKSz SZEREPE AZ EU TÁMOGATÁSSAL MEGVALÓSULÓ KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI PROGRAMOK MEGVALÓSÍTÁSÁBAN Egyházy Zoltán igazgatói szaktanácsadó Közlekedésfejlesztési.
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Galovicz Mihály, IH vezető
„Közlekedés- és logisztikai fejlesztés Záhony – Csap térsége”
Phare ellenőr feladata, szerepe a Programban Karlik Csilla Közbenső Fórum 2002/2003 évi területfejlesztési Phare program Február 1. Debrecen.
Impact of Metro construction on the long term sustainability of a Metropolitan city: The case of Thessaloniki Szigetvári Andrea2014. április 7.
A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia Thoroczkay Zsolt főosztályvezető-helyettes.
Az EU új Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramja és a magyar álláspont kialakítása A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kapcsolódó feladatai Előadó: Schváb.
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
61. számú főút Nagykanizsa elkerülő szakasz építése a km szelvények között Lakossági fórum március 11.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
4. sz. főút Kisújszállás elkerülő Eredményhirdetés
M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
61. számú főút burkolat megerősítése a km és a – km szelvények között.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Lakossági fórum 41. sz. főút km szelvényében lévő, Vásárosnamény II. Rákóczi Ferenc Tisza-híd és a csatlakozó ártéri szakaszok felújítása 2009.
Református templom (torony, homlokzat) felújítása Sárkeresztesen A Sárkeresztesi Református Egyházközség a vidéki örökség megőrzése címén nyert támogatást,
2006 Az új energia stratégia fő célkitűzése a megújuló energiaforrások hasznosítási lehetőségének vizsgálata  napenergia hasznosítási lehetőségek  hőszivattyús.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása
Budapest Központi Szennyvíztisztító Telep és Kapcsolódó Létesítményei Folyókeresztezések Alterra Kft.
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
Hurrá, nyertünk! Karádi István Karádi Rendszerház.
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
132-es megyei út feljavítása A Regionális Operatív Program 2-es prioritástengely 2.1-es kiemelt beavatkozási területe szerint - A megyei és városi utak/utcák.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
KÁL-KÁPOLNA vasútállomás és környezetének fejlesztése
1 Vasúti beruházások a vállalkozó szemszögéből Horváth Róbert Vezető technológus Swietelsky Vasúttechnika Kft. X. KÖZFORGALMÚ ÉS VÁROSI VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL.
VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉNEK TAPASZTALATAI Juhász Zsoltné tervező FŐMTERV ZRT november 2.
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
Az autópálya mérnökségek története Kovács Attila Fejlesztési és felújítási igazgató
közúti vagyonelemek létrehozása,
Előadás másolata:

86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. - NIF Zrt. (korábban Nemzeti Autópálya Rt.) az útügyi adminisztráció átszervezése során, többletfeladatok - közúti és vasúti beruházások - miatt február 19-ével került ezen a néven bejegyzésre a Cégbíróságnál. A NIF Zrt. 100%-ban a Magyar Állam tulajdona, a tulajdonosi jogok gyakorlója a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium. Beruházói feladataink: gyorsforgalmi utak közutak vasút fejlesztése

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Ügyfélközpontúság - Minőség - Hatékonyság Meggyőződésünk, hogy a lakosság alapos tájékoztatása elsődleges feladatunk, hogy beruházásaink támogatásukkal, életkörülményeik minimális zavarása mellett, akadálytalanul megvalósulhassanak. Célunk, hogy az Európai Uniós irányelveknek, a hazai jogszabályi követelményeknek, valamint a megbízók elvárásainak eleget téve magas színvonalon, korszerűen végezzük tevékenységünket. Arra törekszünk, hogy munkatársaink szakmai felkészültségére és tapasztalatára - magas színvonalú projekt menedzsment kompetenciák - támaszkodva, valamint modern szervezet kialakításával és folyamatos fejlesztésével feladatainkat hatékonyan, megbízóink és partnereink megelégedettségére végezzük.

Műszaki tartalom A beruházás során elkészül: 9,2 km új út 2x2 forgalmi sávval, ebből 3,8 km hosszon (Szombathely Zanat város rész mellett) 2x1 sáv mellé építése lakott területen kívül korona szélesség 25,60 m, burkolat szélesség 2x7,00 m burkolatlan padka: 2,75 m elválasztó sáv: 3,60 m kizárólag külön szintű keresztezések 18 db műtárgy (6 db nagy műtárgy, 12 db hullámosított lemez áteresz) 23 cm aszfalt burkolat, 20 cm cement stabilizáció

Áttekintő térkép

Időtartam Az építés kezdete: július 28. (szerződés kötés) Az engedélyes tervek 2006-ban, a kiviteli tervek 2008-ban készültek el. Az építés tervezett befejezése: július 29. (műszaki átadás-átvételi eljárás) Forgalomba helyezés tervezett időpontja: szeptember

Átnézeti helyszínrajz

Kivitelezés, finanszírozás A projekt a Közlekedés Operatív Program (KÖZOP) részeként Európai Uniós támogatással valósul meg. Kivitelező: NVE Szombathely 86 Konzorcium Kivitelezés költsége: ,- Ft + ÁFA A projekt teljes becsült költsége: ,- Ft EU támogatás: 85% Hazai támogatás: 15%

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. KÖSZÖNJÜK MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! Kapcsolattartás: