Petőfi Sándor: János vitéz

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Advertisements

Arany János: Toldi összefoglaló

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
83. (1 pont) A felsorolt végeredmények, hatások közül karikázza be a mondatszerű leírással (szöveggel) megadott algoritmus eredményét jelölő betűt, ha.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Weblap szerkesztés HTML oldal felépítése Nyitó tag Záró tag Nyitó tag Záró tag oldalfej tözs.
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése Kaposvár, oldal.
Tartalmi összefoglalás
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Szövegértés-szövegalkotás
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
„NEWTON IS LEHETSZ A TERMÉSZETBEN!” „NEWTON IS LEHETSZ A TERMÉSZETBEN!” NTP – KTMK – MPA – október 28-november 1. VIDRA-Tanya 1.
Feldolgozás gondolattérkép segítségével
Fotók egy mexikói narkóvezér házából, miután letartóztatták.
Online Katalógus aleph.nyf.hu.
Mellár János 5. óra Március 12. v
Móricz Zsigmond Légy jó mindhalálig
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Műveletek logaritmussal
Algebra, számelmélet, oszthatóság
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
A nagy mesemondó Készítette: Kamenszki Zita.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
Mindennap egy ablakot kinyitni és a kellemes meglepetést élvezni.
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
MINŐSÍTŐ VIZSGÁZTATÁS KATONAI VIZSGAKÖZPONT (ILIAS RENDSZER)
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Készítette: Sipos Yvette Vl.B. osztály
IgenNem Kattints egyenként sorban a számokra 1-től 24-ig.
Festményei 2 Michelangelo Buonarroti Zene: Gregorian Amazing Grace N.3
dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém
Lineáris egyenletrendszerek (Az evolúciótól a megoldáshalmaz szerkezetéig) dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém 2007.
szakmérnök hallgatók számára
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
SZONEK BÜKKÖSDI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ÓVODA TAGINTÉZMÉNYE
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
GyermeknapNagyhajmás 2012.május 19.. Az ünnepélyes megnyitó után a Sásdi ÁMK kötélugró csapatának a bemutatója következett. A további programok közt szerepeltek:
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Eurobarometer, %-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés.
var q = ( from c in dc.Customers where c.City == "London" where c.City == "London" select c).Including( c => c.Orders ); select c).Including(
Gárdonyi Géza: Egri csillagok Dobó esküje
A jegyzetírás. Magyar szólások és közmondások könyvének használata
Mesék bűvöletében Az állatmese
Prométheusz történetének feldolgozása
Arany és Petőfi barátsága
Könyvtári ismeretek 5. osztály Készítette: Czékus Lívia
Mobil Internet 15. előadás: Mobilitás támogatás az IP réteg felett II./II. Nováczki Szabolcs BME Híradástechnikai Tanszék 2008/2009 II. félév.

Az ábrázolás módszerével való megoldás szükségessé teszi egy ábra készítését * A számokat és mennyiségeket a feladatból grafikusan ábrázoljuk * A feladatmegoldás.
Készítette: Németh Katalin …
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Kreatív, és korszerű Egyház Folk Iván. "Aki azt akarja, hogy az Egyház maradjon meg olyannak, amilyen, az nem akarja, hogy az Egyház megmaradjon." Klaus.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Az idézés.
Határozatlan integrál
A t e r m é s z d a l Csak az erős ember ismeri a szeretetet,
Elektronikus tananyag
1 / 17 Bíró Tamás március 27. A seprű: Héber-arámi kétnyelvűség A seprű Héber-arámi kétnyelvűség a zsidó közösségekben Bíró Tamás
1. ELBESZÉLÉS Összeállította: Nikli Károly
A BÁRÁNY ÉS HADSEREGE A SION HEGYÉN Jel 14:1-5 Előadó: Drs Gallusz László.
Magyar nyelvtan 5.osztály
1. mesék Készítette: Horváth Andrea.
3. osztályban.
Előadás másolata:

Petőfi Sándor: János vitéz Tartalmi összefoglaló óra Készítette: Czékus Lívia TÁMOP-3.1.4/08/2-2009-0207 Kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés– Innovatív intézményekben

Szereplők Főszereplők: Jancsi – János vitéz, Iluska Mellékszereplők: - mostoha, gazda, - zsiványok vezére, huszárok vezére, - francia király, francia király lánya, - török basa fia, katonák, - kislány a faluból, szomszédok, - óriások királya, halász, tündérek.

Töltsd ki a táblázatot! Rész Tartalom Ábra 1-4. Jancsi és Iluska, elválás 5-6. A zsiványtanyán 7-10. Jancsi a huszárok közt 11-13. A királylány megmentése, Jancsi vitéz lesz 14. Jancsi elmeséli történetét 15-18. Hazatérés és útnak indulás 19-20. Az óriások földjén 21-22. A sötétség országában 23-27. Tündérország

Töltsd ki a táblázatot! Rész Tartalom Ábra 1-4. Jancsi és Iluska, elválás 6, 10, 14 5-6. A zsiványtanyán 7, 15 7-10. Jancsi a huszárok közt 9 11-13. A királylány megmentése, Jancsi vitéz lesz 1, 12 14. Jancsi elmeséli történetét 11 15-18. Hazatérés és útnak indulás 4, 8 19-20. Az óriások földjén 13 21-22. A sötétség országában 2 23-27. Tündérország 3, 5

Feladatok Mf. 39./8. Szólásmagyarázat Mf. 53./4. Ki mondta? Mf. 54./6. Talált tárgyak osztálya Dramatizálás A zsiványtanyán A francia király udvarában Az óriások birodalmában Jancsi búcsúja Iluskától

Házi feladat szóban: olvasni a szöveget írásban: fogalmazás 3-4 mondatos jellemzés egy szereplőről a gyűjtött tulajdonságok alapján