Magyarország közlekedésbiztonsága 2011. első négy hónapjában.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
OBJEKTÍV FELELÖSSÉG- ZÉRÓ TOLERANCIA
Advertisements

A KÖZLEKEDÉSRENDÉSZET LEHETŐSÉGEI NAPJAINKBAN
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Energia és (levegő)környezet
„A városi közlekedés alternatívái”
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Hogyan járulhat hozzá a Rendőrség a közúti közlekedésbiztonság további javításához? Budapest, november 30.
1 “A globalizáció és a közlekedés összefüggései” c. kibővített tudományos ülésszak, MTA Székház, Elnöki Tanácsterem (Bp., Roosevelt tér), november.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
MÁV Zrt. Biztonsági Igazgatóság Vasútbiztonsági Osztály
1 ”Közlekedési rendszerünk az EU csatlakozás küszöbén” Tudományos konferencia, Győr, Széchenyi István Egyetem, november 5. Dr. Holló Péter az MTA.
Rendészeti feladatok a kerékpárosok közlekedésbiztonsága érdekében
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
A MÁV Zrt. helyzete és szerepe a vasúti közlekedés biztonságában
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
Kutatási összefoglaló. Regionális eltérések Magyarországon nemzetközi összehasonlításban.
Kis és középvállalkozások helyzete és kilátásai Békéscsaba, május 16. Varga Gyula vezető-főtanácsos Nemzetgazdasági Minisztérium.
1 Felsőoktatási jelentkezés A szeptemberben induló felsőoktatási képzések jelentkezői Forrás: Educatio Kht. – OFIK, Felvi.hu
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
Az oktatási segédanyagokhoz szükséges ismeretanyag összeállítását a megyei rendőr-főkapitányság bűnmegelőzési osztálya gerontológiai szakemberek bevonásával.
Demográfiai - társadalmi tükör, 2010 Hazai és európai tendenciák
9.1. ábra. A 135Xe abszorpciós hatáskeresztmetszetének energiafüggése.
Az egészségügyben, gazdasági – műszaki területen dolgozók foglalkoztatási adatainak felmérése Készítette az Egészségügyi Gazdasági Vezetők Egyesülete.
(A balesetmegelőzés fontossága)
Hatósági feladatok a járművezető-képzésben
Az országos közúthálózat legfontosabb biztonsági kérdései Dr. Lányi Péter Közlekedési Infrastruktúra Főosztály október 20.
Dr. Kontrát Károly Belügyminisztérium parlamenti államtitkár
Az emberi tényező a közlekedésbiztonságban előadó: dr. Sárdi Erika, elnök.
„Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” c. konferencia ORFK, Budapest, október 20. 1/19 Közlekedésbiztonsági trendek az Európai Unióban és Magyarországon.
1 Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály vezetője I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája, valamint.
A közúti közlekedési balesetek következtében meghalt személyek száma
Óberling József r. ezredes
Az EU új Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramja és a magyar álláspont kialakítása A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kapcsolódó feladatai Előadó: Schváb.
PEDAGÓGIAI KÍSÉRLET KOOPERATÍV MÓDSZEREK ALAKAMAZÁSA II. OSZTÁLYBAN A MATEMATIKA TANÍTÁSÁBAN ARI LÁSZLÓ II. év- távoktatás.
A közúti közlekedésbiztonság alakulása Magyarországon;
Felvételi tudnivalók Pályaválasztás a es tanévben.
Munkaerő-piaci helyzetkép Borsod-Abaúj-Zemplén megyében
EREDMÉNYEK TANULMÁNYI. Tanulmányi eredmények 2012 kompetenciamérés érettségi tanulmányi átlagok egyetemi továbbtanulás országos versenyeredmények.
BESZÁMOLÓ Gyáli Rendőrőrs A Gyáli Rendőrőrs évi helyzetéről és tevékenységéről. FelsőpakonyGyál.
Magyar Autóklub a hűséges Partner. Az úrvezetők viszonya a továbbképzésekhez Magyar Autóklub Lovas Károly Róbert Főtitkárhelyettes.
A közlekedési szabályok megtartása rendőri szemmel
BALESETEK ALAKULÁSA ÉS BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK AZ M6 AUTÓPÁLYÁN
„Erős pillérek – Javuló közlekedésbiztonság” Budapest, október 20. Horváth Zsolt Csaba elnök Az NKH szerepe a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramban.
Energia és (levegő)környezet
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
Személysérüléses közúti közlekedési balesetek alakulása Magyarországon
Közúti balesetek főbb okai I-III. hó
Önkormányzati fórumok február- március – a válság éve A régió ipari termelése 25 %-kal csökkent A foglalkoztatottak száma mintegy 17 ezer.
Személysérüléses közúti balesetek I-VI. havi alakulásának főbb adatai Személysérüléses közúti balesetek száma: +0,98% Halálos kimenetelű balesetek.
Személysérüléses közúti balesetek I-V. havi alakulásának főbb adatai Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,74% Halálos áldozatok száma:+7,80%
Közúti balesetek augusztus havi alakulásának előzetes adatai Személysérüléses közúti balesetek száma:1 570 baleset (1 549 baleset) Közúti halálos.
Közúti balesetek I-VII. havi évi alakulásának előzetes adatai Személysérüléses közúti balesetek száma:8 945 baleset (8 722 baleset) Közúti halálos.
Budapest, március 24. A húsvéti ünnepi időszak rendőri feladatai Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály.
VÁCI RENDŐRKAPITÁNYSÁG ÉVI BESZÁMOLÓJA
(Zárójelben a januári megfelelő adatok)
Közúti balesetek I-X. havi alakulásának előzetes adatai
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
(Zárójelben a I-V. havi megfelelő adatok)
(Zárójelben a I-VI. havi megfelelő adatok)
Személysérüléses közúti balesetek száma: +0,8%
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,2%
(Zárójelben a év megfelelő adatai)
(Zárójelben a I-IV. havi megfelelő adatok)
(Zárójelben a év megfelelő adatai)
(Zárójelben a I-VII havi megfelelő adatok)
(Zárójelben a I-VII. havi megfelelő adatok)
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
(Zárójelben a januári megfelelő adatok)
Előadás másolata:

Magyarország közlekedésbiztonsága első négy hónapjában

Személysérüléses balesetek száma első négy hónapjában

Személysérüléses balesetek megoszlása első négy hónapjában

Közúti balesetben meghaltak és megsérültek száma első négy hónapjában

Az ittasan okozott balesetek száma első három hónapjához képest 17,93 %-kal csökkent (474-ről 389-re).Az ittasan okozott balesetek száma első három hónapjához képest 17,93 %-kal csökkent (474-ről 389-re). Az ittas baleseteknek az összes személysérüléses közúti baleseten belüli aránya 11,22 %-ről 9,41 %-ra csökkent.Az ittas baleseteknek az összes személysérüléses közúti baleseten belüli aránya 11,22 %-ről 9,41 %-ra csökkent. Ittasan okozott balesetek alakulása első négy hónapjában

Közúti balesetek okai első négy hónapjában

Közúti balesetek okozói első négy hónapjában

évek I-IV. havi adatainak összehasonlítása A személysérüléses közúti balesetek száma 15,21 %-kal csökkent (4873-ról 4132-re).A személysérüléses közúti balesetek száma 15,21 %-kal csökkent (4873-ról 4132-re). A balesetben meghalt személyek száma 45,93 %-kal csökkent (307 főről 166 főre)A balesetben meghalt személyek száma 45,93 %-kal csökkent (307 főről 166 főre)