2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Advertisements

Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Szülői értekezlet 2009.február 9..
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Humánkineziológia szak
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Cigány ügyek az Emberi Jogok Európai Bírósága előtt Siófok, szeptember 16.
Az APEH-hoz benyújtott bevallások adatai alapján
A tételek eljuttatása az iskolákba
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Középfokú képzés Magyarországon Nagy Mária szerk. (2003): Mindenki középiskolája. Országos Közoktatási Intézet, Bp.
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
Mindennap egy ablakot kinyitni és a kellemes meglepetést élvezni.
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
1 A KBSZ BEMUTATÁSA év eseményei KBSZ SZAKMAI NAPOK - HAJÓZÁS Budapest, március 31. Orosz Dalma főosztályvezető.
Festményei 2 Michelangelo Buonarroti Zene: Gregorian Amazing Grace N.3
dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém
Lineáris egyenletrendszerek (Az evolúciótól a megoldáshalmaz szerkezetéig) dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém 2007.
EU II..
szakmérnök hallgatók számára
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Kirándulás, Apáthy-szikla – Árpád kilátó - Hüvösvölgy
var q = ( from c in dc.Customers where c.City == "London" where c.City == "London" select c).Including( c => c.Orders ); select c).Including(
Százhalombatta, november 24.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
RÉSZEKRE BONTOTT SOKASÁG VIZSGÁLATA

KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Határozatlan integrál
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
1 Gyorsul a gazdaság növekedése. 2 Nő a beruházás.
Uraim és hölgyeim, itt az új 2011-es Pirelli Naptár A naptár első része a nők naptára, míg a második rész a férfiaké.
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Rádiós hallgatottság október - december
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+ Budapest célcsoport 15+ Budapest célcsoport  ●18-49 célcsoport 18-49 célcsoport  ●18-49 Budapest célcsoport 18-49 Budapest célcsoport  ●18-59 célcsoport 18-59 célcsoport  ●15-29 Budapest célcsoport 15-29 Budapest célcsoport 

2007 július 24.2 Módszertan A kutatás alapadatai ●forrás: Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés ●alapsokaság: 15+ magyarországi népesség ●minta: országos valószínűségi minta, kiinduló mintaelemszám=2610 fő/hó ●az adatfelvétel módja: rádiónapló ●adatfelvétel ideje:  2007 január  2007 február  2007 március  2007 április  2007 május  2007 június Közönségmutatók ●elérés%: a célcsoportból az adott idősávban elért személyek (hallgatók) százalékos aránya ●ATS (Average Time Spent): a célcsoport elért személyei az adott idősávnak átlagosan hány százalékát hallgatták meg ●Share: az adott idősávban a célcsoport teljes rádióhallgatási idejének a vizsgált adóra eső százalékos hányada ●átlag napi elérés: a hét egyes napjaira vonatkozó mérési eredmények számtani átlaga ●teljes heti elérés: az adott idősávra vonatkozó egyes napi elérések logikai uniója: beletartozik mindenki, aki a kérdéses napok (itt: a hét 7 napjának) valamelyikén hallgatta a rádióadót az adott idősávban  vissza

2007 július 24.3 Szonda Ipsos-GfK Hungária rádióhallgatottsági eredmények 2007 április-2007 június 15+ célcsoport

2007 július népesség átlag napi és heti elérés% 2007 április-2007 június az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,2% idősáv: teljes nap

2007 július népesség átlag napi elérés% és ATS 2007 április-2007 június az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,2% idősáv: teljes nap

2007 július népesség Share 2007 április-2007 június idősáv: teljes nap  vissza

2007 július 24.7 Szonda Ipsos-GfK Hungária rádióhallgatottsági eredmények 2007 január-2007 június 15+ Budapest célcsoport

2007 július budapesti népesség átlag napi és heti elérés% 2007 január-2007 június az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,6% idősáv: teljes nap

2007 július budapesti népesség átlag napi elérés% és ATS 2007 január-2007 június az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,6% idősáv: teljes nap

2007 július budapesti népesség Share 2007 január-2007 június idősáv: teljes nap  vissza

2007 július Szonda Ipsos-GfK Hungária rádióhallgatottsági eredmények 2007 április-2007 június célcsoport

2007 július éves korcsoport átlag napi és heti elérés% 2007 április-2007 június az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,7% idősáv: teljes nap

2007 július éves korcsoport átlag napi elérés% és ATS 2007 április-2007 június az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,7% idősáv: teljes nap

2007 július éves korcsoport Share 2007 április-2007 június idősáv: teljes nap  vissza

2007 július Szonda Ipsos-GfK Hungária rádióhallgatottsági eredmények 2007 január-2007 június Budapest célcsoport

2007 július éves korcsoport Budapesten átlag napi és heti elérés% 2007 január-2007 június az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 2,2% idősáv: teljes nap

2007 július éves korcsoport Budapesten átlag napi elérés% és ATS 2007 január-2007 június az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 2,2% idősáv: teljes nap

2007 július éves korcsoport Budapesten Share 2007 január-2007 június idősáv: teljes nap  vissza

2007 július Szonda Ipsos-GfK Hungária rádióhallgatottsági eredmények 2007 április-2007 június célcsoport

2007 július éves korcsoport átlag napi és heti elérés% 2007 április-2007 június az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,5% idősáv: teljes nap

2007 július éves korcsoport átlag napi elérés% és ATS 2007 április-2007 június az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,5% idősáv: teljes nap

2007 július éves korcsoport Share 2007 április-2007 június idősáv: teljes nap  vissza

2007 július Szonda Ipsos-GfK Hungária rádióhallgatottsági eredmények 2007 január-2007 június Budapest célcsoport

2007 július éves korcsoport Budapesten átlag napi és heti elérés% 2007 január-2007 június az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 3,5% idősáv: teljes nap

2007 július éves korcsoport Budapesten átlag napi elérés% és ATS 2007 január-2007 június az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 3,5% idősáv: teljes nap

2007 július éves korcsoport Budapesten Share 2007 január-2007 június idősáv: teljes nap  vissza