Planning Land Use and Transport Options

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Folie 1 C-QUADRAT ARTS Best Momentum >> Értékfejlödés 1 éven keresztül Termékinformáció >> C-QUADRAT ARTS Best Momentum Összhozam Maximális veszteség Best.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Váll. ir. ktg-e: I. Értékesítés nettó árbevétele II.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Török Ádám Környezettudatos Közlekedés Roadshow,
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
Elektromos mennyiségek mérése
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
VPOP Jövedéki Igazgatóság
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata
Mérés és adatgyűjtés Kincses Zoltán, Mingesz Róbert, Vadai Gergely 10. Óra MA-DAQ – Műszer vezérlése November 12., 15. v
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje A fazekas műhely példája és más egyszerű példák a vállalat modellezésére, rendszermátrix számításokra.
Fodrostollú magyar lúd
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Védőgázas hegesztések
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Költségek Termelés Q Állandó Költség FC Változó VC Összköltség TC
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
Cégalapítás/3. feladat ©Lukács Könyvelés az előtársaságban
41. feladat Könyvviteltan szemináriumi és gyakorló feladatok Budapesti Corvinus Egyetem, Számvitel tanszék 2007/2008. tanév.
Kalkuláció 13. feladat TK 69. oldal.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Planning Land Use and Transport Options
7. Házi feladat megoldása
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2007 Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Bontsd fel a zárójeleket, vonj össze, majd helyettesíts be!
Kutatási eredmények és fehér foltok a migránsok munkaerő-piaci beilleszkedésének kutatásában Kováts András MTAKI.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
SPSS Predictive Applications Cseh Zoltán Budapest április 20.
2006. Peer-to-Peer (P2P) hálózatok Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
2013. számadatai A VSA kapcsolatba kerülők száma 1348 fő (ISZM: 44 fő, hozzátartozó: 41 fő) 1248 fő kliens Nő/férfi 307 fő / 977 fő 24 % nő, 76 % férfi.
TÁRSADALOMSTATISZTIKA Sztochasztikus kapcsolatok II.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Kvantitatív módszerek
Mikroökonómia gyakorlat
1 „ Beszéljünk végre világosan az energetikáról” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Energetika Október 2.
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
Székesfehérvár helyi közösségi közlekedési hálózata
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
Előadás másolata:

Planning Land Use and Transport Options PLUTO FOR WINDOWS Planning Land Use and Transport Options Előadó: Dr. Orosz Csaba BME Út és Vasútépítés Tanszék dr. Csaba OROSZ PHD, associate Prof. BUTE, Dep. of Highway and Railway Engineering

Mire használható a PLUTO? Közlekedésfejlesztési intézkedések modellezése Közel optimális városfejlődés megtervezése PLUTO for Windows

Alkalmazási lehetőségek Fejlesztési és működési stratégiák kidolgozása. Egyes stratégiák program segítségével történő modellezése, futtatása. (Hatások – mellékhatások elemzése) „Optimális” változat kiválasztása; az alkalmazott célok, intézkedések vizsgálata valós viszonyok között. Közlekedéspolitikai intézkedések összehasonlítása, alternatívák kidolgozása. Továbbképzés, szemlélet-fejlesztés. PLUTO for Windows

Plutopia város szerkezete - Körszimmetrikus város - 10 koncentrikus adminisztratív zóna - 10 szektor - 10 sugárút (egyenként 9 szakaszból - link) - 2 körút RR1 RR2, CC1 CC2 dr. Csaba OROSZ PHD, associate Prof. BUTE, Dep. of Highway and Railway Engineering

Menük- beállítások - Options ÉPÍTÉS fejlesztés 1 BUSZ SZOLGÁLTATÁSOK 2 CONSTRUCTION BUS SERVICES BUSZ SÁVOK 3 Parkolás-gazdálkodás 4 BUS LANES PARKING MANAGEMENT FORGALOM- 5 FORGALOMIRÁNYÍTÁS és 6 CSILLAPÍTÁS, Forgalom-korlátozás forgalombiztonság TRAFFIC MANAGEMENT AND RESTRAINT TRAFFIC CALMING AND SAFETY Terület-felhasználás A FEJLŐDÉS SZABÁLYOZÁSA 7 ÚTFENNTARTÁSI KIADÁSOK 8 DEVELOPMENT CONTROL MAINTENANCE EXPENDITURE PÉNZÜGYI 9 DÖNTÉSEK FINANCIAL DECISIONS dr. Csaba OROSZ PHD, associate Prof. BUTE, Dep. of Highway and Railway Engineering

Menü 6. Beállítások - Options 6 – FORGALOM-IRÁNYÍTÁS ÉS FORGALOM-KORLÁTOZÁS: TRAFFIC MANAGEMENT AND RESTRAINT a) Cellás rendszer - Cell System b) Gyűrűs díjszedés – ne használják! Cordon Charge Útdíj, - c” jobb! c) Útdíjak - Road Pricing d) P+R - Park and Ride e) SCOOT/TRANSYT f) Információs rendszer - Traffic Information PLUTO for Windows

CSÚCSÓRA - BEMENŐ FORG. SZEKTORONKÉNT Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   CSÚCSÓRA - BEMENŐ FORG. SZEKTORONKÉNT    ÚTSZ KAPACITÁS FORGALOM SEBESSÉG JMŰ BUSZ AUTÓ BUSZ AUTÓ BUSZ 1 2500 0 2618 19 9 9 2 2300 0 2765 19 8 6 3 2200 0 3024 19 7 5 4 2400 0 3527 19 6 4 5 2500 0 3061 19 10 6 6 2500 0 2721 19 12 6 7 2900 0 2402 19 17 7 8 3000 0 1854 19 22 9 9 2400 0 971 19 28 10 RR 1 2400 1560 5 22 13 RR 2 2600 1538 2 23 14 PLUTO for Windows dr. Csaba OROSZ PHD, associate Prof. BUTE, Dep. of Highway and Railway Engineering

CSÚCSÓRA - BEMENŐ FORG. SZEKTORONKÉNT Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   CSÚCSÓRA - BEMENŐ FORG. SZEKTORONKÉNT    ÚTSZ KAPACITÁS FORGALOM SEBESSÉG JMŰ BUSZ AUTÓ BUSZ AUTÓ BUSZ 1 2500 0 2618 19 9 9 2 2300 0 2765 19 8 6 3 2200 0 3024 19 7 5 4 2400 0 3527 19 6 4 5 2500 0 3061 19 10 6 6 2500 0 2721 19 12 6 7 2900 0 2402 19 17 7 8 3000 0 1854 19 22 9 9 2400 0 971 19 28 10 RR 1 2400 1560 5 22 13 RR 2 2600 1538 2 23 14 PLUTO for Windows dr. Csaba OROSZ PHD, associate Prof. BUTE, Dep. of Highway and Railway Engineering

- KIMENŐ FORGALOM SZEKTORONKÉNT Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1  - KIMENŐ FORGALOM SZEKTORONKÉNT    ÚTSZ. KAPACITÁS FORGALOM SEBESSÉG JÁRMŰ BUSZ AUTÓ BUSZ AUTÓ BUSZ 1 2500 0 862 19 21 6 2 2300 0 286 19 26 10 3 2200 0 206 19 28 15 4 2400 0 675 19 27 19 : 8 3000 0 726 19 31 25 9 2400 0 355 19 32 30 RR 1 2400 1560 5 22 13 RR 2 2600 1538 2 23 14   HELYI UTAK 3393 8 PLUTO for Windows dr. Csaba OROSZ PHD, associate Prof. BUTE, Dep. of Highway and Railway Engineering

REGGELI CSÚCSÓRAI UTAZÁSOK Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   REGGELI CSÚCSÓRAI UTAZÁSOK (OTTHONRÓL INDULÓ)    ZÓNA INDULÁS ÉRKEZÉS MODAL SPLIT Autó Autó nincs AUTÓ GYALOG CO NCO 1 1406 708 33991 0.57 0.13 2 3615 1041 19859 0.64 0.14 3 5759 1796 10640 0.66 0.13 : 9 11839 798 6305 0.70 0.06 10 12497 411 5972 0.70 0.04 TOTAL 94694 13546 108240 0.65 0.11 Busz 0,30 0,24 PLUTO for Windows dr. Csaba OROSZ PHD, associate Prof. BUTE, Dep. of Highway and Railway Engineering

Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   CSÚCSIDEI UTAZÁSI JELLEMZŐK   AUTÓ- BUSSZAL GYALOG ÖSSZESEN VAL AR ANR CO NCO ÁTL. UTAZÁSI TÁVOLSÁG (KM) 3.66 3.68 3.32 0.82 3.34 ÁTL. UTAZÁSI IDŐ JÁRMŰVEL (PERC) 17.45 25.55 22.48 19.42 ÁTL. ELÉRÉSI IDŐ 1 ÚTRA (PERC) (Parkolóhoz, megállóhoz) 2.45 14.57 14.57 10.18 5.46 ÁTL. KÖLTSÉG 1 ÚTRA ($/KM) 0.09 0.59 0.57 0.20 ÁTL. ÁLTALÁNOSÍ- TOTT KÖLTSÉG ODA-VISSZA ($) 3.10 8.85 6.29 2.40 4.25 EZER UTAZÁS/NAP 70 18 9 11 108 EZER UTASKM/NAP 256 67 29 9 361 dr. Csaba OROSZ PHD, associate Prof. BUTE, Dep. of Highway and Railway Engineering

NEM CSÚCSÓRA off-peak - BEMENŐ FORGALOM SZEKTORONKÉNT Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   NEM CSÚCSÓRA off-peak - BEMENŐ FORGALOM SZEKTORONKÉNT    ÚTSZ KAPACITÁS FORGALOM SEBESSÉG Link JÁRMŰ BUSZ AUTÓ BUSZ AUTÓ BUSZ 1 2500 0 1546 9 16 16 2 2300 0 1602 9 16 12 : RR 2 2600 517 0 31 18 - KIMENŐ FORGALOM SZEKTORONKÉNT JÁRMŰ BUSZ AUTÓ BUSZ AUTÓ BUSZ 1 2500 0 407 9 23 6 2 2300 0 139 9 26 11 RR 2 2600 517 0 31 18 HELYI UTAK 484 8

NEM-CSÚCSIDEI UTAZÁSI JELLEMZŐK Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   REGGELI NEM-CSÚCSÓRAI UTAZÁSOK (OTTHONRÓL INDULÓ)    ZÓNA INDULÁSOK ÉRKEZÉSEK MOAL SPLIT AUTÓ NEM AUTÓ AUTÓ GYALOG 1 675 415 15741 0.65 0.11 0,24 : 10 5999 241 3812 0.68 0.04 TOTAL 45458 7943 53401 0.66 0.10 0,24  NEM-CSÚCSIDEI UTAZÁSI JELLEMZŐK AUTÓ- BUSSZAL GYALOG ÖSSZ. VAL AR ANR ÁTL. UTAZÁSI TÁVOLSÁG (KM) 3.60 3.80 3.44 0.80 3.33 EZER UTASKM/NAP 1264 293 182 43 1781

Éves beszámoló parkoló, PARKOLÓ PARKO- $/HR pénzért LÁS/NAP domiv1 RUN NO 1  PARKOLÁSI BESZÁMOLÓ   ZÓNA Magán- KÖZTER. KÖZTER. ÓRADÍJ ZSÚFOLTSÁG parkoló, PARKOLÓ PARKO- $/HR pénzért LÁS/NAP  HOSSZÚ IDEJŰ (LONG STAY) 1 7000 6000 5144 0.23 ***** 2 5500 5000 3929 0.09 3 4500 3500 891 0.06 4 3500 2500 500 0.06 5 2750 2500 638 0.06 6 3000 2500 1681 0.00  RÖVID IDEJŰ (SHORT STAY) [5*1,5 óra/nap foglaltság] 1 8000 7000 37960 0.00 2 5000 4500 5950 0.20 3 5000 4500 3290 0.10 4 3500 2000 6010 0.00 5 2500 2000 7610 0.00 6 2500 2000 7770 0.00  ÖSSZ. NAPI BEV. HOSSZÚ IDEJŰ RÖVID IDEJŰ TOTAL REV $/DY = 13424 (LONG STAY) 2278 (SHORT STAY)

TÖMEGKÖZLEKEDÉSI BESZÁMOLÓ Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   TÖMEGKÖZLEKEDÉSI BESZÁMOLÓ PUBLIC TRANSPORT REPORT KERESKEDELMI TELJESÍTETT CS.Ó. N.CS.Ó. CS.Ó. N.CS.Ó. COMMERCIAL IMPLEMENTED PEAK OFF-PEAK PEAK OFF-PEAK SŰRŰSÉG/ÓRA 19 9 19 9 FREQUENCY PER HOUR DÍJ FIX RÉSZE ($) 0.30 0.13 0.30 0.13 FIXED FARE PART DÍJ VÁLTOZÓ RÉSZE 0.08 0.04 0.08 0.04 VARIABLE FARE PART ($/KM) VÁROS KÖLTSÉGE (E$) 0 0 COST (K$) TO THE CITY BUSZFLOTTA 223 >> 76 BUS FLEET 28-45 18-30 PLUTO for Windows

Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   KÖRNYEZETI TERHELÉS MÉRTÉKE MEASURES OF ENVIRONMENTAL DISTURBANCE   ÚTSZ ZAJ POR CO NAPI CS. N. CS. CS. N. CS. CS. N. CS. INDEX LINK NOISE PARTICLES CO DAYTIME P OP P OP P OP INDEX   1 3.7 3.0 3.7 2.9 3.9 3.0 3.1 2 3.4 2.7 3.3 2.6 3.4 2.6 2.8 3 3.3 2.6 3.2 2.4 3.3 2.5 2.6 4 3.5 2.8 3.5 2.6 3.7 2.8 2.8 5 3.4 2.5 3.0 2.2 3.2 2.3 2.5 6 3.1 2.2 2.7 1.8 2.8 1.9 2.1 7 3.0 1.9 2.4 1.4 2.5 1.5 1.8 8 2.6 1.6 1.9 1.1 2.0 1.2 1.4 9 1.9 1.0 1.1 0.7 1.0 0.7 0.9 RR 1 2.6 2.2 2.2 1.8 2.4 2.0 2.1 RR 2 1.8 0.9 1.3 0.9 1.6 0.9 1.0 HELYI 1.7 1.3 1.3 1.3 1.3 1.3 1.3 CITY 2.6 2.0 2.4 1.9 2.4 1.9 2.0

Éves beszámoló A VÁROS BALESETI BESZÁMOLÓJA =17 1 1 13 82 1 11 27 domiv1 RUN NO 1   A VÁROS BALESETI BESZÁMOLÓJA ACCIDENT REPORT FOR THE ENTIRE CITY AUTÓKÁROS BALESETEK GYALOGOS BALESETEK HALÁL SÚLYOS KÖNNYŰ HALÁL SÚLYOS KÖNNYŰ VEHICLE USER CASUALTIES PEDESTRIAN CASUALTIES FATAL SERIOUS SLIGHT FATAL SERIOUS SLIGHT ÚTSZ. 1 1 13 82 1 11 27 2 0 10 63 1 6 16 3 1 11 70 1 5 13 4 1 19 124 1 6 16 : 9 0 2 12 0 2 6 RR 1 0 3 17 0 2 6 RR 2 0 2 13 0 3 7 HELYI 1 24 143 2 29 89 LOCAL TOTAL 7 126 795 10 87 237 =17

Éves beszámoló MEGKÖZELÍTHETŐSÉG ÉS TERÜLET-FELHASZNÁLÁS domiv1 RUN NO 1 MEGKÖZELÍTHETŐSÉG ÉS TERÜLET-FELHASZNÁLÁS ACCESSIBILITIES AND PLANNING POLICY MEGKÖZELÍTHETŐSÉG % TERÜLETFELHASZNÁLÁS AUTÓVAL NEM AUTÓVAL LAKÁS KERESK. IPAR CS. N.CS. CS. N.CS. %ACCESSIBILITY PROP. APPLICATIONS APPROVED CAR USER NC USER HOUSING RETAIL COMMERCIAL P O P P OP ZÓNA 1 69 99 61 55 0.50 0.50 0.50 2 69 99 61 55 0.50 0.50 0.50 3 72 97 52 48 0.50 0.50 0.50 : 7 83 92 5 5 0.50 0.50 0.50 8 85 93 4 5 0.50 0.50 0.50 9 80 88 3 4 0.50 0.50 0.50 10 78 87 3 3 0.50 0.50 0.50  0,7  0,7  0,3  0,7  0,3  0,7

TERÜLETFELHASZNÁLÁSI ADATOK Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   TERÜLETFELHASZNÁLÁSI ADATOK LAND USE DATA    LAKÁSOK SZÁMA KERESK. (1000 m2) IPAR (1000 m2) AR ANR ÚJ ÖSSZ. ÚJ ÖSSZ ÚJ HOUSEHOLDS RETAIL FLOOR SPACE (ksqm) COMMERCIAL FL.SPACE (ksqm) CO NCO NEW TOTAL NEW TOTAL NEW ZÓNA 1 1695 1145 31 34 -1 356 -6 2 4245 1683 56 15 0 215 -2 3 6770 2902 80 9 0 117 1 4 9668 3707 122 9 0 63 3 5 12980 3693 163 10 0 63 3 6 13834 2841 247 10 0 65 3 7 15893 2529 312 11 1 62 3 8 16875 1472 402 12 1 81 3 9 13934 1310 546 12 61 3 TOTAL 110630 21960 2607 134 4 1151 16

Éves beszámoló PROJEKT BESZÁMOLÓK domiv1 RUN NO 1   PROJEKT BESZÁMOLÓK PROJECT REPORTS    EDDIGI KIADÁSOK A HELYI HÁLÓZAT FORGALOMCSILLAPÍTÁSÁRA: 100E $ EXPENDITURE ON TRAFFIC CALMING THE LOCAL NETWORK SO FAR IS 100 K$ EDDIGI KIADÁSOK A BALESETMEGELŐZÉSI OKTATÁS KAMPÁNYAIRA: 500E $ EXPENDITURE ON SAFETY EDUCATION CAMPAIGNS SO FAR IS: 500 K$ EDDIGI KIADÁSOK A HÁLÓZAT BIZTONSÁGI FEJLESZTÉSÉRE EXPENDITURE SO FAR ON NETWORK SAFETY IMPROVEMENTS IS AZ 1-9 ÚTSZAKASZOKON: FOR LINKS 1 TO 9 200 100 100 400 100 100 100 100 100 A KÉT KÖRÚTON ÉS A HELYI HÁLÓZATON FOR THE TWO RINGROADS AND THE LOCAL NETWORK: 200 200 500 PLUTO for Windows

Éves beszámoló FŐ ÉPÍTÉSI PROJEKTEK (ezer $) domiv1 RUN NO 1  FŐ ÉPÍTÉSI PROJEKTEK (ezer $) MAJOR CONSTRUCTION PROJECTS (K$)   PROJEKT LEÍRÁS BERUHÁZÁS MAX ÉVES ÁLLAPOT No. EDDIGI SZÜKSÉGES RÁFORD. PROJ. DESCR. INVESTMENT REQUIRED MAX STATUS NO. SO FAR INVESTM /YR INVEST 1 LINK 1 3000 PCU 2000 18000 10000 FELFÜGGESZTVE 2 LINK 2 2800 PCU 0 15000 7500 SHELVED 3 LINK 3 3000 PCU 0 15000 7500 4 LINK 4 2400 PCU 10000 0 0 KÉSZ 5 LINK 4 3200 PCU 0 16000 8000 COMPLETE 6 LINK 5 3000 PCU 0 8000 4000 7 LINK 6 3000 PCU 0 2000 1000 8 RR1 3000 PCU 0 15000 7500 9 RR2 3000 PCU 0 12000 6000 10 RR1 INTERCH 3000 PCU 0 22000 11000 11 PARKING ZONE 1 +1000 LS 0 3000 3000 12 PARKING ZONE 2 +1000 LS 0 2000 2000 13 PARKING ZONE 3 +1000 LS 0 1200 1200 14 PARKING ZONE 4 +1000 LS 0 1000 1000 dr. Csaba OROSZ PHD, associate Prof. BUTE, Dep. of Highway and Railway Engineering

Éves beszámoló = JOBB ZSEB ELŐZŐ EGYENLEG 8558 domiv1 RUN NO 1  BERUHÁZÁSI SZÁMLA (ezer $) CAPITAL ACCOUNT (K$)   ELŐZŐ EGYENLEG 8558 INHERITED BALANCE LETÉTI KAMAT, (ÁRFOLYAM = 4%) 342 INTEREST ON DEPOSITS, (RATE = 4%) KÖZPONTI FOLYÓSÍTÁS 5199 CENTRAL GOVT GRANT TELJES BEVÉTEL 5541 TOTAL INCOME folytatás a következő fólián… = JOBB ZSEB

Éves beszámoló EGYENLEG (BALANCE) 11293 = JOBB ZSEB domiv1 RUN NO 1  BERUHÁZÁSI SZÁMLA (ezer $) CAPITAL ACCOUNT (K$) KIADÁS ÉPÍTÉSI PROJEKTEKRE -5100 EXPENDITURE ON ENGINEERING PROJECTS ÚTFENNTARTÁS (ROAD MAINTENANCE) -3814 BUSZ SÁV BERUHÁZÁS (BUS LANE CAPITAL) 0 PARKOLÁSI BERUHÁZÁSOK (CAR PARK CAPITAL WORKS) 0 P+R BERUHÁZÁSOK 0 PARK AND RIDE CAPITAL WORKS FORG. KORLÁTOZÁSI BERUHÁZÁSOK 0 TRAFFIC RESTRAINT CAPITAL WORKS FORG. SZERVEZÉSI BERUHÁZÁSOK 0 TRAFFIC MANAGEMENT CAPITAL WORKS BIZTONSÁGI ÉS FORG. CSILLAPÍTÁSI BERUHÁZÁSOK -1300 SAFETY AND TRAFFIC CALMING CAPITAL WORKS ÖSSZES KIADÁS (TOTAL OUTGOINGS) -10214   NETTÓ ÁTUTALÁS (NET TRANSFER) 7408 EGYENLEG (BALANCE) 11293 = JOBB ZSEB BAL ZSEBBŐL

Éves beszámoló ÜZEMELTETÉSI SZÁMLA (E$) = BAL ZSEB  CURRENT ACCOUNT (K$)   ELŐZŐ EGYENLEG 12876 INHERITED BALANCE   LETÉTI KAMAT, (ÁRFOLYAM = 4%) 515 INTEREST ON DEPOSITS, (RATE = 4%) HELYI ADÓ, (MÉRTÉKE = 15$/FŐ/ÉV) 3899 LOCAL TAXATION, (RATE = 15$/HEAD/YR) KERESKEDELMI ADÓ, (MÉRT = 400$/INGATLAN./ÉV) 506 COMMERCIAL TAXATION, (RATE = 400$/PROP./YR) PARKOLÁSI BEVÉTEL 4039 PARKING REVENUE ÚTHASZNÁLATI DÍJAK 0 ROAD USER FEES P+R BEVÉTEL 0 PARK AND RIDE REVENUE ÖSSZES BEVÉTEL 8959 TOTAL INCOME   folytatás a következő fólián… = BAL ZSEB dr. Csaba OROSZ PHD, associate Prof. BUTE, Dep. of Highway and Railway Engineering

Éves beszámoló ÜZEMELTETÉSI SZÁMLA (E$) = BAL ZSEB  CURRENT ACCOUNT (K$)   ADMINISZTRATÍV ÉS SZEMÉLYI KÖLTSÉGEK -5000 ADMINISTRATIVE AND STAFF COSTS ANYAGI TÁMOGATÁS A BUSZVÁLLALATNAK 0 SUBSIDY TO BUS COMPANY AUTÓPARKOLÓK ÜZEMELTETÉSÉI KÖLTSÉGEI -1730 CAR PARK OPERATION COSTS P+R ÜZEMELTETÉS 0 PARK AND RIDE OPERATIONS FORGALOMKORLÁTOZÁS ÜZEMELTETÉSE 0 TRAFFIC RESTRAINT OPERATION FORGALOMSZERVEZÉS ÜZEMELTETÉSI KÖLTSÉGEI 0 TRAFFIC MANAGEMENT OPERATION COSTS FORGALOMBIZTONSÁGI KAMPÁNYOK -100 SAFETY CAMPAIGNS BUSZ SÁV ÜZEMELTETÉSI KÖLTSÉGEK 0 BUS LANE OPERATION COSTS ÖSSZES KIADÁS -6830 TOTAL OUTGOINGS   folytatás a következő fólián… = BAL ZSEB PLUTO for Windows

Éves beszámoló ÜZEMELTETÉSI SZÁMLA (E$) EGYENLEG 7597 = BAL ZSEB  CURRENT ACCOUNT (K$)   ELŐZŐ EGYENLEG 12876 INHERITED BALANCE ÖSSZES BEVÉTEL 8959 TOTAL INCOME ÖSSZES KIADÁS -6830 TOTAL OUTGOINGS NETTÓ ÁTUTALÁS -7408 NET TRANSFER   EGYENLEG 7597   BALANCE = BAL ZSEB JOBB ZSEBBE PLUTO for Windows

ERŐFORRÁS KÖLTSÉGEK (M$) Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   ERŐFORRÁS KÖLTSÉGEK (M$) RESOURCE COSTS (M$) JELEN ELŐZŐ ELŐZŐ ÉVEK ÖSSZESEN ÉV ÉVEK KAMATA THIS PREVIOUS INTEREST TOTAL YEAR YEARS ON PREV. YEARS UTAZÁSI IDŐ 443 439 18 900 TRAVELLER TIME BALESETI KTSG. 8 9 0 18 RESOURCE COSTS OF ACCIDENTS AUTÓTULAJDOLÁS 89 85 3 177 COSTS OF CAR OWNERSHIP folytatás a következő fólián… PLUTO for Windows

ERŐFORRÁS KÖLTSÉGEK (M$) Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   ERŐFORRÁS KÖLTSÉGEK (M$) RESOURCE COSTS (M$) JELEN ELŐZŐ ELŐZŐ ÉVEK ÖSSZESEN ÉV ÉVEK KAMATA THIS PREVIOUS INTEREST TOTAL YEAR YEARS ON PREV. YEARS AUTÓ- ÜZEMELTETÉS 53 50 2 106 CAR OPERATING COSTS BUSZ- ÜZEMELTETÉS 10 12 0 22 BUS OPERATING COSTS PARKOLÓK BÉRLETI DÍJA 18 18 1 37 CAR PARK LAND RENTAL folytatás a következő fólián… PLUTO for Windows

ERŐFORRÁS KÖLTSÉGEK (M$) Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   ERŐFORRÁS KÖLTSÉGEK (M$) RESOURCE COSTS (M$) JELEN ELŐZŐ ELŐZŐ ÉVEK ÖSSZESEN ÉV ÉVEK KAMATA THIS PREVIOUS INTEREST TOTAL YEAR YEARS ON PREV. YEARS FŐ BERUHÁZÁSOK KAMATA 0 0 0 1 INTEREST ON CAPITAL EXPENDIT. KÖZLEKEDÉSI KONCEPCIÓ KÖLTS. 5 5 0 10 POLICY OPERATION AND ADMIN COSTS TOTAL 626 618 24 1271    A TŐKE BEFEKTETÉSEK AKTUÁLIS ÉRTÉKE (M$) 108 CURRENT VALUE OF CAPITAL ASSETS (M$)

A KÖZVÉLEMÉNY ALAKULÁSA Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   A KÖZVÉLEMÉNY ALAKULÁSA PUBLIC OPINION REPORT AZ ÚTHASZNÁLÓK PANASZKODNAK A ROSSZ ÚTFENNTARTÁS MIATT ROAD USERS APPALLED AT THE POOR STATE OF MAINTENANCE A BUSSZAL JÁRÓK SZERINT KEVÉS A BUSZ A CSÚCSIDŐBEN BUS USERS PROTEST NOT ENOUGH BUSES IN THE PEAK A BUSSZAL JÁRÓK SZERINT KEVÉS A BUSZ A CSÚCSIDŐN KÍVÜL BUS USERS PROTEST NOT ENOUGH OFF PEAK BUSES PANASZOK A HOSSZÚIDEJŰ PARKOLÓHELYEK HIÁNYA MIATT PROTEST AT SHORTAGE OF LONG STAY PARK SPACES PANASZOK A CSÚCSIDEI TORLÓDÁSOK MIATT PROTESTS OVER PEAK PERIOD CONGESTION folytatás a következő fólián… PLUTO for Windows

A KÖZVÉLEMÉNY ALAKULÁSA Éves beszámoló domiv1 RUN NO 1   A KÖZVÉLEMÉNY ALAKULÁSA PUBLIC OPINION REPORT PANASZOK: A CSÚCSIDŐBEN KÖZLEKEDŐ BUSZOK LASSÚAK! PROTESTS OVER BUSES SLOW SPEED IN PEAK A VÁLASZTÁSOKON A SZAVAZATOK 57 %-ÁT TUDNÁ ELÉRNI AT ELECTIONS YOU WOULD GET 57 % OF THE VOTES ÜZLETI BIZALOM MUTATÓJA (indexe)= 79 INDEX OF BUSINESS CONFIDENCE = 79 EDDIG ELÉRT LEGJOBB: ~89% EDDIG ELÉRT LEGJOBB: ~165 PLUTO for Windows

Eredményes munkát PLUTOPIA-ban! PLUTO for Windows