XI. Logisztikai Fórum Budapest,2005 február 18. Készlettervezés és Gazdálkodás Pálffy Levente Nestlé Hungária Kft. Supply Chain Manager
Nyitott határok - Zárt rendszerek
Fizikai folyamat Információ
1 Hatékony müködés 2 Termék fejlesztés 4 Fogyasztói Kommuni káció 3 Termék Elérhetőség
1 Hatékony müködés 2 Termék fejlesztés 4 Fogyasztói Kommuni káció 3 Termék Elérhetőség BÁRMIKOR BÁRHOL BÁRHOGYAN AHOGY FOGYASZTÓINK SZERETIK
“A” piactér Állateledel Csoki + Kávé JégkrémÁsványviz
A “külső” piac
KÉT IRÁNYÚ TERVEZÉS 1 érték
12> HÓNAPOS KITEKINTÉS HETI GYAKORISÁGGAL INFORMÁCIÓCSERE -készlet -tervezett értékesités -tény értékesités EGYSÉGES MÉRŐRENDSZER /KPI/
Másodlagos kihelyezéses akció Fogyasztói akció Árakció
FELELŐSSÉG 100% ALAPÉRTÉKESITÉS = ELLÁTÁSI LÁNC ÁRAKCIÓK= ÉRTÉKESITÉS FOGYASZTÓI AKCIÓK=Marketing =================== ELLÁTÁSI LÁNC
Vev ők iszolg á l á si szint 100% 90% 100% 40% 80% cover ElőrejelzésElőrejelzés €