WAMP Siker a gazdasági válságban. Társadalmi célokból üzleti modell magyar tervezők megjelenési lehetőségét segíteni ↓ szolgáltatások, külföldi képviselet.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szakpolitikai reflexiók a turizmusfejlesztés területi kohéziós szempontú értékeléséhez április 25. Dr. Nemes Andrea főosztályvezető NGM Turisztikai.
Advertisements

OTP Kockázati Tőkealap I.
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Már nem csak eszme, hanem valóság
„Régi jó földből – új erős hajtások”. Miért jelentkezek az SZMT Elnöki poziciójára? - Elvira •Mert nagyon sokat kaptam ettől a közösségtől, Tőletek és.
Országos Múzeumandragógiai Konferencia
1 ICEG Európai Központ 1118 Budapest, Dayka G. u 6/B. Telefon: (1) Fax: (1) honlap: „Klaszterek”
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
INNOSTART Nemzeti Üzleti és Innovációs Központ
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
HELYI ÉS TÉRSÉGI EGYÜTTMŰKÖDÉS LEHETŐSÉGEI ÉS KORLÁTAI FEJLESZTÉSI PÓLUS SZIGET, VAGY A TÉRSÉG MOTORJA? SZŰCS ERIKA Budapest, december 06.
A társadalmi differenciálódás területi jellemzői Magyarországon
A brit Konzervatív Párt megújulási kísérlete: A progresszív konzervativizmus.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
Fiatalok Lendületben Program Előzmények: Fiatalok Európáért, Ifjúság Program Időtartam: Költségvetés: € – 2,5.
A Multinacionális Társaságcsoportok hatása az érdekvédelemre Magyarországon.
Magyarország ben Milyen lehetőségünk van a kiesés pótlására? részidős munkavégzés nyugdíjba vonulásunk után.... aktív korban gondoskodunk.
Péczeli Katalin előadása
1 Prof. emeritus Dr. Knoll Imre egyetemi tanár, MTA doktor Új törekvések a logisztikai közreműködésben Heller Farkas Főiskola Logisztika Szakirány II.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
GOLDEN GLOBE Kft. Bearanyozzuk az életét! Szeptemberében vettük át a már jól bejáratott és megfelel ő vev ő körrel rendelkez ő céget a Golden Globe.
MASTERPLAST GROUP Nemzetközi terjeszkedés lehetőségei és veszélyei.
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
Hegyalja fesztivál Készítette: Kleri Dzsenifer /15.
1 Magyarország 2020 perspektívájában Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt november 29.
A külföldi működő tőke szerepe a magyar gazdaságban avagy Mit adtak nekünk a Rómaiak? Havas István Amerikai Kereskedelmi Kamara, elnök Közgazdász Vándorgyűlés.
. A képesítési keretrendszer szerepe az oktatás és a munka világa közötti kommunikációban Setényi János.
„A BAKONYÉRT” Vidékfejlesztési Akciócsoport Egyesület bemutatása
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
Nyull Balázs DigiTerra Informatikai Szolgáltató Kft november 13. Az innovatív stratégiatervezés szerepe a rövid és hosszú távú tervezésben Kis magyar.
III. SPSS Adatelemzési Konferencia Az adatbányászati piac trendjei Hogyan használjuk ki lehetőségeinket? Szirmai Ákos Partner, szakmai igazgató április.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Szakdolgozat védés A társadalmi felelősség megjelenése a vállalati döntésekben és gyakorlatban Készítette: Harmati Andrea.
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
A kulturális turizmus trendjei és a
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
A vállalati önkéntesség népszerűsítése Eger, június.
Innovatív induló kisvállalkozások izraeli fejlesztési modellje, ennek adaptálása Magyarországon Dr. Turi Márta – Korányi László szeptember.
9. Partnerség, érdekérvényesítés, kormányzati-közösségi kapcsolatok.
Sikeres település és település marketing Sikeres helyi társadalmak Magyarországon.
Nemzeti Technológiai Platform a
Innováció az oktatásban – innováció a gazdaságban Készítette: Szabó Gábor Szeged, szeptember 21.
A Pécsi Tudományegyetemen innovációs tevékenysége
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Magyar-Német Tagozat.
Mészáros László prezentációja. Hong Kong TDC Tények Hongkongról A világ legszabadabb gazdasága (Cato Inst.) 11. a világkereskedelemi ranglistán Világelső.
BEPTRA „ Legjobb gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Záró konferencia HURO0901/138/2.1.2.
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen főosztályvezető-helyettes Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Szombathelyi Péter operatív igazgató NNG Kft. Az együttműködés sikeres példája Információs Nap Izraelről március 10.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Nemzetközi kereskedelemfejlesztési lehetőségek Ázsiában European Business and Technology Centre EU-Japan Technology Center EU Korea Industrial Cooperation.
Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ.
A Magyar Turizmus Zrt. MICE kutatásának 2007-es összefoglalója.
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
Socrates -> LLP -> Erasmus +
A kultúra társadalmi hatása
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Rapid Action Group Ltd Üdvözli Magyarországot az Alihankintán!
Haszon rendezvények médiaajánlat
Siker a gazdasági válságban
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
HKIK XXIX. Küldöttgyűlés Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Az aratnivaló sok, de a munkás kevés!
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Elektronikus számlázás Kiút a paradicsomból
NEM LÁTVÁNYOS PREZENTÁCIÓ CSÚNYA BETŰTÍPUSSAL 2010
Előadás másolata:

WAMP Siker a gazdasági válságban

Társadalmi célokból üzleti modell magyar tervezők megjelenési lehetőségét segíteni ↓ szolgáltatások, külföldi képviselet design közelebb hozni a nagyközönséghez ↓ dinamikus rendezvények, wamp vásár, fesztivál designban rejlő gazdasági potenciál megmutatás ↓ cégek felé tervezők képviselete

Miért sikeres? win-win együttműködéseken alapul kreatív energiák és az üzleti szemlélet együtt nemzetközi kitekintés, kapcsolatok design társadalmi, gazdasági vonatkozásai

WAMP az átalakuló gazdaságban Átalakuló piacok Egyediségnek nagyobb értéke Innovatív modelleknek nagyobb értéke Különböző szektorok közti kapcsolatok erősödnek Innovatív, költséghatékony eszközök használata

WAMP eredmények

WAMP fesztiválok

Sikerek Ernst&Young – Év üzletembere díj Merész Újító New Yorki design hét New York Times Peking WAMP tervezőinek egyéni sikerei

Matheidesz Réka