2009-2010 tanév 1. félév informatika munkaközösség.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Felvételi tájékoztató
Advertisements

Változások a felvételi pontszámítás rendszerében 2011.
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Krúdy.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2006.
Medgyaszay István Szakképző Iskola, Gimnázium és Kollégium
1. Érettségi vizsga • Itt az iskolában kiosztott jelentkezési lapon • február 15-ig • Érettségi tárgyak: • magyar, matematika, történelem, idegen.
AMIT FELTÉTLENÜL TUDNI KELL AZ ÉRETTSÉGI VIZSGÁKRÓL 2014.
Szeretettel köszöntjük az iskolánk, és ezen belül az informatika-matematika szakirány után érdeklődő nyolcadikos tanulókat.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
VPG es tanév átlagai 12. évfolyam érettségi eredményei egyetemi továbbtanulás OKTV II. forduló OKTV döntő Országos tanulmányi.
Méltányossági elvek a közoktatásban
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Moson Péter, BME, Matematika Intézet Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei november 29. Előadó: Papp Gabriella, Felvételi Irodavezető ELTE IK Nyílt Nap.
A tételek eljuttatása az iskolákba
A történetünk 1950-ben alapították (Állami Vas-Fém-Gépipari Gimnázium)
Jelky András Szakképző Iskola és Kollégium Érettségi május-június.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Együttgondolkodva a kisiskolásokért Alsó tagozatos munkaközösség-vezetők tanácskozása KPSZTI március 12.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Tanévkezdő szakmai fórum Középiskolai fizika Zalaegerszeg október 6.
Tantárgyi tanév-előkészítő informatika Szűcs Gergely
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
Szülői tájékoztató 2012.január 26.. Személyi és tárgyi feltételek 770 tanuló 112,5 dolgozó Személyi változások Gazdasági centrum Iskolai költségvetés:510M.
ELEMÉR
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2007 Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények.
Bemutatkozik a MIOK Gimnázium és Szakképző Iskola
Mottó: Most mutasd meg, hogy traktorral mit tudsz! Szervező: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr- főkapitányság és a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Baleset-
. Hallgatói kiválóság – Tehetséggondozás – TDK dr. Princzinger Péter október 27.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
EREDMÉNYEK TANULMÁNYI. Tanulmányi eredmények 2012 kompetenciamérés érettségi tanulmányi átlagok egyetemi továbbtanulás országos versenyeredmények.
Alsó tagozat és napközi a számok tükrében
Kétszintű érettségi.
Évvégi beszámoló Felső tagozat Kardos Zsuzsa igh
Közgazdaság szakmacsoport
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
A tanulmányi munka értékelése (2008/2009.). Az iskolai tanulmányi átlag az utolsó 11 tanévben.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
EUCIP IT administrations vizsgák eredménye SZÁMALK-Szalézi szakközépiskola és napokon tartok vizsgák alapján.
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
2015. február KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA
Célja: - az utolsó két évfolyamon heti plusz két órában az emelt szintű érettségihez szükséges többletismeretek.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Tájékoztató 10. osztályosoknak
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A félévi tanulmányi munka bemutatása 2014/2015. Összeállította: Kovács Tibor.
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
Félévi beszámoló Napirend Törvényi változások Törvényi változások Statisztika, tanulmányi helyzet, műszaki beszámoló Statisztika, tanulmányi.
Nemes Tihamér OKATV.
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
Informatika munkaközösség
Emelt szintű érettségi előkészítő választás 2019/2020.
Előadás másolata:

tanév 1. félév informatika munkaközösség

Tanulmányi eredmények a évfolyamon OsztálySzövegfeldolgozásInf. alkalmazásokInformatikaInformációkezelés 0/9. B4,36 9. A3,06 3,42 9. B3,42 2,97 9. C2,67 3, A3,86 3, B3,91 3, C3,95 4, A3, B 4,353,91 4, C3, A3, B 4,123,78 3,85 Átlag4,243,853,653,49

Tanulmányi eredmények a szakképző évfolyamokon Információkezelés Inf. techn. alapok Gazdasági informatika Számítástechnika Adatbáziskezelés Informatikai ismeretek Informatikai alapismeretek Programozás 1/13. A 3,38 1/13. B 3,753,502,142,502,38 2/14. A 2,86? 2/14. C 3,152,692,00 Átlag3,753,332,862,762,692,52,382,00

Tantárgyi átlagok Iskolai átlag 3, évfolyam évfolyam

Bukások a évfolyamon Információkezelés 09. A B C 5 9. évfolyam10 Informatika 09.B2 09.C1 9. évfolyam3 Az elégtelen teljesítményű tanulók több tantárgyból is megbuktak: fejenként legalább kettőből, de jellemzően sokkal többől, az átlag 5,7 bukás/tanuló. A 13 elégtelen 12 tanuló nevéhez fűződik. Egy tanulót nem osztályoztunk. A 13 tanuló közül közül 4 hátrányos helyzetű. A évfolyamon, valamint az Informatikai alkalmazások és Szövegfeldolgozás szakmai alapozó tantárgyakból a 11, 12 évfolyamon nem volt bukás. Informatikából kevesebb, információkezelésből több a bukás, mint az előző év hasonló időszakában, és idén csak 9. évfolyamra jellemző. 2 tantárgy1 3 tantárgy2 4 tantárgy2 6 tantárgy2 7 tantárgy1 8 tantárgy3 9 tantárgy1

Bukások a évfolyamon Inf. alapismeretek 13.B 2 Inf. ismeretek 13.B 1 Programozás 14.C 3 Összesen6 A 6 bukás összesen 5 tanulóhoz kapcsolódik, többségük szintén több tárgyból elégtelen. Egy tanulót a 13.B-ben nem osztályoztunk. 1 tantárgy1 2 tantárgy2 3 tantárgy1 5 tantárgy1

Bukási arány 9 – 12 évf. Szakképző évf. Tárgyat tanulók száma Arány Helyezés Inf.alapismeretek2728,6%4.4. Inf.ismeretek1714,3%15. Programozás31323,1%9. Információkezelés102074,8%27. Informatika34190,7%0,7%36. Az iskolastatisztika alapján 82 tantárgyból 37-nél volt bukás félévkor.

Felzárkóztatás Hivatalosan egyéni foglalkozásokat ebben a félévben nem tartottunk, nem hivatalosan viszont előfordult, hogy a lemaradó tanulóval külön foglakoztunk. Információkezelésből ilyen felzárkóztató foglalkozásokon összesen két tanuló jelent meg. Több lehetőségük is lett volna, a kolléganő felajánlotta hogy minden délután jöhetnek gyakorolni, de alig éltek ezzel a lehetőséggel. Az órai munka gyakori értékelése hozzájárul, hogy viszonylag kevés a bukás, így talán motiváltabbak is a tanulók. Információkezelés tantárgynál pl. a gépírásoktató szoftver folyamatos visszajelzést biztosít a tanulók számára. A szakképző évfolyamokon is szükség volna gyakoribb évközi értékelésre!

Tehetséggondozás, versenyek Országos gyorsíró, gépíró és szövegszerkesztő verseny Informatika OKTV - Alkalmazás kategória Nemes Tihamér informatika alkalmazói verseny 9-10 évfolyamon

Az országos gyorsíró, gépíró és szövegszerkesztő versenyen magyar nyelvű másolásból országos 5. helyezést angol nyelvű másolásból országos 3. helyezést Fábrik Martin 12.B osztályos tanuló ért el, Dr. Takács Istvánné felkészítésével!

Informatika OKTV – Alkalmazás kategória A versenyre 5 tanuló nevezett, egy közülük menetközben lemondta. A többieket a verseny időpontjában betegség tizedelte, főleg az esélyesebbeket. Sajnos a továbbjutáshoz nem szerzett senki elég pontot. A bátor versenyzők: Fábrik Martin 12.B Nyári Kata Janka 11.B Rabb Zsanett 11.C Szombathelyi Ildikó Vivien 11.B

Nemes Tihamér informatika alkalmazói verseny Az iskolai fordulón a 9-10 évfolyamról 13 tanuló indult. A beküldési határt egyikük sem érte el. Ennek okai, az OKTV-k hez hasonlóan: kellő rutin hiánya viszonylag kevés idő sok feladat Ezért inkább tapasztalatszerzésnek, házi versenynek tekinthetjük ezt a versenyt! Iskolai szinten a legjobb teljesítményt Csató Máté, Sarkadi Ákos, Sorosics Péter és Takács Richárd nyújtotta a 10.C-ből.

Tankönyvek, segédanyagok Információkezelés tantárgynál a tanulók rendszeresen használják a tartós tankönyveket az órákon. A többi tantárgy oktatásában, a szakképzésben is, saját jegyzetekkel, prezentációkkal segítjük a tanulást, ezzel minimalizálni igyekszünk a költségeket. pl.: egy saját felület az interneten: infoora.blogspot.com jegyzetek, prezentációk, órai feladatok, esetleg magyarázatok, hivatkozások érdekes olvasnivalókra.infoora.blogspot.com