Magyar Fogyasztó 50+ konferencia Bíró Gábor Client Service Director Initiative.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A mai tízen- és huszonévesek értékeiről A közügyek fogyasztói konferencia február 17. Ságvári Bence.
Advertisements

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Van-e válság 50 felett? Kozák Ákos – március 31.
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Életkor – második látásra 2 éves az „Öreg a Nénikéd!” MFP 50+ Konferencia 2010 március 31 Kerényi Péter.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
CHIEFTEC – Industrial Co., Ltd
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
MAKROKÖRNYEZET /1/ ÜZLETI KÖRNYEZET 2. előadás 2006/2007. tanév.
Üdvözöljük Waldviertelben. következetesség kézimunka tapasztalat bölcsesség megbecsülés.
Minőségi oktatás, versenyképesség, oktatási innováció A Microsoft magyarországi innovációs napja Magyar Tudományos Akadémia 2009 november 30 Halász Gábor.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
1 A magyar gazdaság helyzete, perspektívái 2008 tavaszán Dr. Papanek Gábor Előadás Egerben május 7.-én.
Középfokú képzés Magyarországon Nagy Mária szerk. (2003): Mindenki középiskolája. Országos Közoktatási Intézet, Bp.
Ciklus és trend a magyar gazdaságban,
Az oktatás az EU-ban Lisszaboni statégia: Célmeghatározás –mit –mikorra –ki által –milyen minőségben Az eszközök között kiemelt helyen az egész életen.
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Budapest, … Slovnaft THE MOL GROUP Az olajkorszak végén: A 3. árrobbanás és következményei Varró László Vezető Közgazdász MOL Group.
Festményei 2 Michelangelo Buonarroti Zene: Gregorian Amazing Grace N.3
EU II..
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Bringa - tekerj, hogy haladj Bringa - tekerj, hogy haladj Motiváció Máshol hogy csinálják? szeptember dr. Német Béla, tudományos munkatárs.
Folie 1 Ausztria mint gazdasági telephely Európai üzleti tevékenységének kiindulópontja Birgit Reiter-Braunwieser ABA-Invest in Austria Sopron, Februar.
Egészségi állapot, egészségügyi rendszerek Dr. Jávor András.
1 Foglalkoztatási kihívások (1), avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.OKTÓBER 5-6 HAJÓS Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
Sponsorare necesse est
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Tanulási célú migráció a világban és itthon
„Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” c. konferencia ORFK, Budapest, október 20. 1/19 Közlekedésbiztonsági trendek az Európai Unióban és Magyarországon.
11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények
Nemzeti Éghajlatváltozási Stratégia. Folyamat Kormányprogramban Kormányprogramban OGY határozat-tervezet OGY határozat-tervezet NÉS koncepció: MTA-EMLA,
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
GENERALI Alapkezelő Zrt. Az oroszlán erejével GENERALI Alapkezelő Zrt. Milyen új együttműködés szükséges a választható portfoliós rendszer bevezetése során.
MAKROÖKONOMIA Előadás Szabó Richard BMF KKGK VSZI
Európa sereghajtói között Magyarországon 2007 óta 0,5%-kal csökkent a GDP-hez viszonyított díjbevétel Az európai átlag harmada, Hollandia és Nagy-Britannia.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Lovasterápia és Hippológia Tanszék
A golf pálya 61 hektáron elterülő, gyönyörű természeti környezetben található, Debrecentől 25 km-re, 25 perc távolságra gépkocsival. 1 Boya Eagles Golf.
XVII. Hajnal Imre Matematika Tesztverseny
2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 1 A felsőoktatási marketing folyamatok minőségügyi támogatása Koczor Zoltán - Gáti József –
A t e r m é s z d a l Csak az erős ember ismeri a szeretetet,
A népesség megoszlása Dr. Kozma Gábor.
Válság Kényszer és lehetőség. A magyar gazdaság örökölt hátrányai.
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
a segítő kommunikáció (AAK) oktatásához
AZ EGYSÉGESÍTETT ANYAKÖNYVEZÉS KIALAKÍTÁSÁNAK ÚTJÁN 1. rész 1. dia.
Atomenergia kilátások Kovács Pál OECD Nuclear Energy Agency OECD Nuclear Energy Agency.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
IVSZ AKADÉMIA, október 2. Cégműködtetésről, gyakorló vezetőknek Dr. Kornai Gábor, elnök AAM Tanácsadó Zrt.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
A népesség megoszlása Dr. Kozma Gábor.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Magyar Fogyasztó 50+ konferencia Bíró Gábor Client Service Director Initiative

2 Általános percepció Részlet a Sivatagi Show c. filmből

3 Meghatározó létszámú csoportról beszélünk.... A népesség megoszlása Németországban kor és nem szerint Forrás: initiative Hamburg

4...amelynek száma folyamatosan növekszik... Népesség előrejelzés 2050-re - Németország Forrás: initiative Hamburg

5...és amelynek vásárló ereje magas

6 A tények egyre növekvő számú dedikált termékekhez vezetnek

7 Szemléletváltás Isabella Rossellini és a Lancome

8 Szemléletváltás L’oreal hajápolás és Catherine Deneuve

9 Szemléletváltás Karen Graham és az Estée Lauder – A visszatérés

10 Új piacok felfedezése NTT DoCoMo – Raku Raku

11 Azonban a tények felismerése nem azonos az üzleti sikerrel A Gerber eset

12 Az idősebbek számára tervezett termékek mindenkinek szólnak

13 És persze ne feledjük el a befektetés részét sem

14 Behatárolható médiafogyasztás Az 50+ szabadidős tevékenységére fordított időmegoszlása - Hollandia Forrás: initiative Amszterdam

15 Behatárolható médiafogyasztás 50+ médiára fordított idő megoszlása - Hollandia Forrás: initiative Amszterdam

16 Behatárolható médiafogyasztás 50 év felettiek szabadidős tevékenysége - Németország Forrás: initiative Hamburg

17 Behatárolható médiafogyasztás Médiatípusok elérés az 50 felettiek körében - Írország Heavy Reach Index High Reach, Very Efficient Optimal Media High Reach, Less Efficient Reach Builder Low Reach, High Efficiency Niche Targeting Low Reach, Low Efficiency Question Use Forrás: initiative Dublin

18 Mégis a legnagyobb kihívás egy élő pozíciójú termék kommunikációja az 50 feletti korosztálynak

19 Persze az sem mindegy, hogyan... Volkswagen Zentrum, Fulda

20 Rövidtávú profit és hosszútávú túlélés A 60 év feletti lakosság aránya a teljes lakosságból Forrás: UN Population Division

21 Nintendo: a növekedési pontenciál ebben a célcsoportban (is) van

22 Köszönöm a figyelmet! Bíró Gábor