Magyar Fogyasztó 50+ konferencia Bíró Gábor Client Service Director Initiative
2 Általános percepció Részlet a Sivatagi Show c. filmből
3 Meghatározó létszámú csoportról beszélünk.... A népesség megoszlása Németországban kor és nem szerint Forrás: initiative Hamburg
4...amelynek száma folyamatosan növekszik... Népesség előrejelzés 2050-re - Németország Forrás: initiative Hamburg
5...és amelynek vásárló ereje magas
6 A tények egyre növekvő számú dedikált termékekhez vezetnek
7 Szemléletváltás Isabella Rossellini és a Lancome
8 Szemléletváltás L’oreal hajápolás és Catherine Deneuve
9 Szemléletváltás Karen Graham és az Estée Lauder – A visszatérés
10 Új piacok felfedezése NTT DoCoMo – Raku Raku
11 Azonban a tények felismerése nem azonos az üzleti sikerrel A Gerber eset
12 Az idősebbek számára tervezett termékek mindenkinek szólnak
13 És persze ne feledjük el a befektetés részét sem
14 Behatárolható médiafogyasztás Az 50+ szabadidős tevékenységére fordított időmegoszlása - Hollandia Forrás: initiative Amszterdam
15 Behatárolható médiafogyasztás 50+ médiára fordított idő megoszlása - Hollandia Forrás: initiative Amszterdam
16 Behatárolható médiafogyasztás 50 év felettiek szabadidős tevékenysége - Németország Forrás: initiative Hamburg
17 Behatárolható médiafogyasztás Médiatípusok elérés az 50 felettiek körében - Írország Heavy Reach Index High Reach, Very Efficient Optimal Media High Reach, Less Efficient Reach Builder Low Reach, High Efficiency Niche Targeting Low Reach, Low Efficiency Question Use Forrás: initiative Dublin
18 Mégis a legnagyobb kihívás egy élő pozíciójú termék kommunikációja az 50 feletti korosztálynak
19 Persze az sem mindegy, hogyan... Volkswagen Zentrum, Fulda
20 Rövidtávú profit és hosszútávú túlélés A 60 év feletti lakosság aránya a teljes lakosságból Forrás: UN Population Division
21 Nintendo: a növekedési pontenciál ebben a célcsoportban (is) van
22 Köszönöm a figyelmet! Bíró Gábor