Civitas Polgár az Európai Demokráciában OTV. Coop Optimaták.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A sport mint stratégiai ágazat az állami szerepvállalás tükrében
Advertisements

Tehetséggondozás a testnevelés órán
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Mi a SPORT? Meghatározott szabályok szerint, időtöltésül vagy versenyszerűen folytatott testgyakorlás.
Középszíntü testnevelés érettségi vizsga témakörei
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
KÖZGAZDASÁGI-KERESKEDELMI ISKOLA ÓBECSE
Az internet, a TV és társas támogatás összefüggései
A túlzott informatikai eszköz-használat veszélyei
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
PROJEKT A GYAKORLATBAN AVAGY A TANULÓPÉNZT MEG KELL FIZETNI.
AZ ISKOLA ÉS A KOLLÉGIUM Kollégiumi szakmai konferencia március 26. Dr. Szenes György MSZT főtitkár Levélcím:1085 Budapest Baross u. 52 Telefon:
„Polgár az Európai Demokráciában OTV” Készítette: Cives Prudentes csapata 2012.
Erzsébet királyné a 21. században Blogok, interaktív oldalak, filmek. Gödöll ő i tapasztalatok egy olvasóvetélked ő tükrében.
A szociális szolgáltatások tervezése az iskolában Szociálpedagógia WJLF Pedagógia BA.
Ihász Gábor Általános Iskola
Sportolás hatása szervezetünkre
Szabadidős tevékenységek /Felmérés készült egy vidéki gimnáziumban, 2006 februárjában/ Civitas Polgár az Európai Demokráciában Csapat: Tetrarchia.
CIVITAS Polgár az Európai Demokráciában OTV Wass - csoport.
A évi EMH kampány csatlakozási feltételei Hogyan szervezzünk sikeres és mégis költséghatékony városi kampányt? Szerencsi Éva Nemzeti Fejlesztési.
A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Magyar Pedagógiai Társaság Szomatikus-nevelési Szakosztály
Országos Egészségfejlesztési Intézet Életciklus Osztály szeptember előtt és után.
Piller Rudolf SzélerőVép Kht.
III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Általános Iskola Medgyessy Ferenc utca
Középfokú képzés Magyarországon Nagy Mária szerk. (2003): Mindenki középiskolája. Országos Közoktatási Intézet, Bp.
Ökoiskola Készítette:Horváth Eliza Anna Felkészítő tanár:Marton Anikó
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Növeli-e a középiskolai erőszak esélyét a televízió, a számítógépes játékok használata, valamint a vallásosság hiánya ? A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat.
ORSZÁGOS EVANGÉLIKUS INTÉZMÉNYVEZET Ő I ÉRTEKEZLET Püspöki tájékoztató D R. F ABINY Tamás.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
HÁLÓZATI TANULÁS Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon TÁMOP nyitókonferencia EGER, szeptember 3.
Mi jellemzi az egyetemisták mobiltelefon használati szokásait? H1: A fiúk többet kommunikálnak SMS-ben, mint a lányok. H2: A diákok szociodemográfiai.
PÁLYAVÁLASZTÁS.
Civil Kezdeményezések Programja
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
Független Révaisok Szövetsége1 Polgár az Európai Demokráciában OTV Független Révaisok Szövetsége.
Szelektív hulladékgyűjtés az iskolában „Polgár az Európai Demokráciában” OTV 2007/2008 Készítette: Mókus örs.
Egészséges életmód: a testmozgás élettani hatásai
"Ötvenévesen mindenkinek olyan arca van, amilyet megérdemel" (Orwell)
Schulek Frigyes Két tanítási nyelvű Építőipari Szakközépiskola
Ifjúsági munkanélküliség Magyarországon
Nyárnyitó Tini-nap „Egynek minden nehéz, soknak semmi sem lehetetlen.” Gróf Széchenyi István.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)
Az egészséges életmód és a stressz
Egészséges életmód Egészségmegőrzés
EGÉSZSÉG ÉS JÓL-LÉT SZÉKESFEHÉRVÁR POLITIKÁJÁBAN Östör Annamária.
Egészségvédelem hónapról-hónapra
Az 5 legjobb dolog a Közgázban. Számítógép A lyukas órákban unatkozó, órákról ellógó, naplopó diákok számítógépezhetnek a könyvtárban, valamint a harmadik.
„Értsünk szót!” – szülők iskolája 2.
A 2014/2015 iskolai év pszichológusi tevékenységének beszámolója.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár (volt Rippl-Rónai)
Idősen is fiatalosan Senior fejlesztő program a
Sipos Orbán Szakiskola és Kollégium
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
Idősen is fiatalosan Senior fejlesztő program a
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Testnevelés munkaközösség
Játék, szórakozás, egészség
Regionális konferencia
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
Sportolni mindenkinek kell és mindenki tud! (nincs de…)
Tisztelt Szülők! Az alábbi kérdések megválaszolásával kérem segítsék munkánkat! Nincsenek jó, vagy rossz válaszok. Kérem minden kérdésnél azt az egy.
Előadás másolata:

Civitas Polgár az Európai Demokráciában OTV

Coop Optimaták

Testnevelés Ezredforduló előtt: „A test és lélek karbantartója” Mozgás imádata Komoly, tantervet követő órák Rengeteg verseny Fegyelem Mindenki mindent megcsinált Kölcsönös tisztelet a tanár és diákok között Ezredforduló után: „ Egy újabb lyukasóra!” Lustaság fél egészség A szükséges rossz Színvonaltalan órák a legtöbb intézményben Fegyelmezetlen diákok, akik nem ismerik a tisztelet szót Gyenge kondícióval rendelkező, semmittevő diáksereg

Az alacsony szintű testnevelés oktatás hatása az ifjúságra Mozgásszegény é letmód Testi leépülés Szellemi l eépülés

Szellemi/lelki leépülés A test nevelésének hiánya Növekvő belső feszültség Fegyelem hiánya Tisztelet hiánya Erkölcsösség hiánya Tolerancia hiánya agresszió/depresszió számítógép- függőség felhalmozódó energia

Testi leépülés mozgáshiány számítógép- függőség gyenge állóképesség gyenge immunrendszer felhalmozódó energia vázrendszeri- deformálódások túlsúly,elhízás szív- és érrendszeri megbetegedések

Információk Felmérések az iskolások körében

Mennyi időt töltesz testmozgással naponta? Általános iskolás Az általános iskolás diákok átlagosan naponta 1 óra 42 percet töltenek testmozgással. Középiskolás A középiskolás diákok átlagosan 1 óra 19 percet töltenek testmozgással naponta.

Szereted-e a testnevelést? Általános iskolás Középiskolás

Hasznosnak találod-e a testnevelést? Általános iskolás Középiskolás

Hány ponttal értékelnéd testnevelés óráidat? (1-5) Általános iskolás Középiskolás

Kevesebb vagy több testnevelést szeretnél? Általános iskolás Középiskolás

Támogatnád-e több csapatjáték beépítését a tantervbe? Általános iskolás Középiskolás

Támogatnád-e több sportrendezvény megszervezését településeden, és ezeken részt vennél-e? Általános iskolás Középiskolás

Megoldási javaslat

Iskolai sportszervezetek létrehozása diáksportkörök csak névlegesek szimbiózisban a már meglévővel viszonylag nagy mozgástér „számon kérő szerv” „Mozdulj rá!”

1. Osztályok közötti versenyek lebonyolítása 2. „Mozdulj rá!” szervezet hirdetése internet sajtó (SÉTA) szórólapok 3. Venatio projekt elfogadtatása Hárompillérű Munkaterv

Már meglévő sportkörök felélesztése, reformálása Sportolás népszerűsítése Testnevelésórák színvonalának ellenőrzése Javuló testnevelés Normalizálódó testi- és szellemi készségek Venatio projekt

V Ninten D’o kapitány a Venatio projekt ellen

V Venatio: „Veni, vidi, vici!”

A megvalósítás útján

A Venatio projekt iskolánkban Dr. Fehér Tibor Igazgató-főtanácsos Úr támogatja a projektet

Az első megvalósított lépés Sportrendezvények az Áfeosz-napon - Osztályok közötti sportverseny - Futball bajnokság iskolánkban és dekázási verseny

A projekt megismertetése Szórólapok segítségével - Youtube oldalra feltöltött ismertető - h- - Helyi újságban diákoldalra írt cikk

Az első siker más iskolákban A Kecskeméti HUMÁN Középiskola, Szakiskola és Kollégium támogatja programunkat Kedves Madari Zoltán! Támogatom a tervüket. Kérem értesítsen a további teendőkről! Jó felkészülést kívánok! Üdvözlettel, Zsámboki Anna

Kitartunk és küzdünk érte

Köszönjük a figyelmüket! Kiss Dániel Madari Zoltán Olajos Balázs Olajos István