PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS
Tartalom jegyzék Magyarországi helyzetértékelés Ahogy a magyar társadalom lát minket Külföldi helyzetértékelés Melyik ismert eddig Magyarországon? I.II. Miért nincs jelen egyikben sem a környezetvédelem? Mi a megoldás? Kezdeményezés alappillérei Tagi hozzáadott érték Kérdések, válaszok
Magyarországi helyzet értékelés
Ahogy a társadalom lát minket
Külföldi helyzetértékelés CSR – Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás Célkitűzései: Társadalom, munkavállalók és környezet védelme Corporate Philantrophy – Vállalati Filantrópia Társadalom és környezet támogatása Environmental Social Entreprenneurship – Környezetvédelmi Társadalmi Vállalatok Környezet támogatása társadalom megsegítésére
Melyik ismert eddig Magyarországon? I. CSR
Melyik ismert eddig Magyarországon? II. Társadalmi Vállalkozások - NeSst
Miért nincs jelen egyikben sem a környezetvédelem? Jó, vagy rossz, hogy Magyarországon nem ismerjük (el) a környezetvédelmi ipar társadalmi felelősség vállalását? A kérdés csak az, hogy MI szeretnénk-e azok lenni, akik ezen változtatnak?
Mi a megoldás? Szemetesekből - Társadalomért Felelős Környezetvédelmi Vállalkozások Paradigma váltás Akcióterv 2012 Kürti Deák Dóra
Kezdeményezés alappillérei Egységes kommunikáció kialakítása Közösség erősítése Önálló kommunikáció hitelesség érdekében, KSZGYSZ-re, mint szakmai anyára-háttére alapozva Önálló honlap és logó létrehozása (pl: Ökoindustria, Kexport klaszter) Önálló évi egy szakmai kiadvány (e-book) készítése Éves díj kategóriák meghatározása Díjak átadási eseményének megszervezése
Tagi hozzáadott érték Minden KSZGYSZ tag jogosult részt venni benne, de senki nincs erre kötelezve Pénzbeli hozzájárulással nem jár, de hozzáadott érték képzéssel igen Biofilter Zrt vállalta a kezdeményezés honlapjának és a kiadvány szerkesztésének finanszírozását Akik részt vesznek, vállalják, hogy Kitöltenek egy nyilatkozatot a csatlakozási szándékukról A kezdeményezés logóját honlapjukon szerepeltetik és linkelik a kezdeményezés honlapjára Évi egy max. 2 oldalas kérdőívet kitöltenek vállalatukról, iparágukról, elért eredményeikről A megadott információi évi egy internetes szakmai kiadványban megjelenhetnek Saját PR-ba építik a kezdeményezés mondanivalóját Lehetőség szerint a kezdeményezés díjaira pályáznak és évi díjkiosztóján részt vesznek
Kérdések, válaszok Elhangzott anyaggal kapcsolatban kérdéseikre szívesen válaszolok Amennyiben sikerült felkeltenem érdeklődését, kérem csatlakozzon a Társadalomért Felelős Környezetvédelmi Vállalatok munkacsoportunkhoz