Tanulóink környezettudatossága. A kérdőív kérdései 1. Szervezünk-e az iskolában szelektív hulladékgyűjtés? 2. Világítunk-e feleslegesen az iskolában?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
Advertisements

A kölcsönös befolyásolás

Kamarai prezentáció sablon
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
BUDAI KÖZÉPISKOLA BUDAI KÖZÉPISKOLA.
Humánkineziológia szak
Mellár János 5. óra Március 12. v
Kohán György (1910, Gyulavári , Gyula).
A környezetirányítás jogszabályi háttere
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
Budapest XIII. kerületi Cigány Kisebbségi Önkormányzat felmérése család bevonásával készített kérdőív kiértékelése.
A tételek eljuttatása az iskolákba
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
Védőgázas hegesztések
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Darupályák tervezésének alapjai
A környezet-szennyezés
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Ami az emberek nagy részénél ugyanazt az eredményt hozza.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Lineáris egyenletrendszerek (Az evolúciótól a megoldáshalmaz szerkezetéig) dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém /' /
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
szakmérnök hallgatók számára
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A évi demográfiai adatok értékelése
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
7. Házi feladat megoldása
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
A pneumatika alapjai A pneumatikában alkalmazott építőelemek és működésük vezérlő elemek (szelepek)
50).6-os szint végponti fejtési üreg bejárata
IV. Terjeszkedés.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítő program „Legyél te is válogatós!” 6. Előzd meg a hulladékképződést!
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
gyakorlat Párolgásszámítás Meyer eljárásával
Mi így gyűjtjük a szemetet
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Kvantitatív módszerek
gyakorlat Párolgásszámítás Meyer eljárásával
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Előadás másolata:

Tanulóink környezettudatossága

A kérdőív kérdései 1. Szervezünk-e az iskolában szelektív hulladékgyűjtés? 2. Világítunk-e feleslegesen az iskolában? 3. Szervez -e az iskolánk táborokat? 4. Milyen gyakran kerül szóba a környezetvédelem az iskolában? 5. Szoktál-e olyan dolgot vásárolni, amelyre nincs szükséged, csak megtetszett? 6. Hová szoktad dobni az elhasznált írólapot? 7. Miben szoktál hozni folyadékot az iskolába? 8. Mit gyűjtünk a Vonatkertben lévő öt konténerben? 9. Mely akciónapra hívja fel a figyelmet most az ÖKO-faliújság? 10. Vásárláskor, ha ugyanazon termék esetén lehetőség van a választásra mely termékeket részesítitek előnybe? 11. Mit teszel, ha a folyosón egy papírgombóc van? 12. Szoktál-e gyümölcsöt vagy zöldségfélét hozni uzsonnára? 13. Mi a véleményed az almaprogramról? 14. Mit teszel, ha csöpög a csap? 15.Ha füzetet vásárolsz, melyiket részesíted előnybe? 16. Vízparti nyaralás közben hol szoktál üdítőt fogyasztani? 17.Mit teszel a szemeteddel, ha a vízparton nincs hulladékgyűjtő?

Tanulóink válaszai I. ÖSSZESEN (fő) I. Kérdés 1. válasz2. válasz3. válasz4. válasz5. válasz 1. kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen

Tanulóink válaszai II. 8. kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen

Tanulóink válaszai III. 13. kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen kérdésAlsó tag Felső tag Összesen

Milyen gyakran kerül szóba a környezetvédelem az iskolában? (IV. kérdés) %Válaszok 0 0,7 -1. Csak szakkörön. 4,2 2,2 -2. Szinte soha. 34, Környezetismeret, biológia, kémia, technika és földrajzórán gyakran, máshol szinte soha. 60,6 50,7 -4. Gyakran a legkülönfélébb órákon, iskolai eseményeken.

Szervez-e az iskolánk sporttáborokat? (III. kérdés) %Válaszok 1, Soha. 56,9 85,8 2. Minden évben többet. 23,9 17,7 3. Minden évben egyet. 5,4 0,8 4. Nem minden évben. 12,2 3,2 5. Nem szoktam figyelni.

Folyik-e az iskolában szelektív hulladékgyűjtés? (I. kérdés) % rangsor Válaszok 3 1,7 -1. Még nem hallottam róla. 8,4 14,2 -2. Csak papírgyűjtési akciók vannak. 84,1 % 76,7 -3. Többféle hulladékot szelektíven gyűjtünk. 4,2 7,1 -4. Nem szoktam figyelni

Folyik-e az iskolában szelektív hulladékgyűjtés? (I. kérdés) % rangsor Válaszok 3 1,7 -1. Még nem hallottam róla. 8,4 14,2 -2. Csak papírgyűjtési akciók vannak. 84,1 % 76,7 -3. Többféle hulladékot szelektíven gyűjtünk. 4,2 7,1 -4. Nem szoktam figyelni

2. Környezettudatos gondolkodás, neveltségi szint Világítunk-e feleslegesen az iskolában? (II. kérdés) % rangsor Válaszok 2,4 1,7 -1. Mindig minden fényárban úszik. 51,4 57,2 -2. Csak ott ég lámpa, ahol valóban szükség van rá. 39,1 36,1 -3. Néha égve marad egy-két lámpa. 6,8 1,4 -4. Nem szoktam vele törődni.

Hová szoktad dobni az elhasznált írólapot? (VI. kérdés) %Válaszok 18,6 31, A vegyes hulladékgyűjtőbe. 65,2 51, Az újra felhasználhatók gyűjtőedényébe , Abba a gyűjtőedénybe dobom, ami közelebb van hozzám.

Mit teszel, ha a folyosón egy papírgombóc van? (XI. kérdés) %Válaszok 67,6 72,6 -1. Általában felveszem. 5,5 7,8 -2. Odébbrúgom, hogy ne legyen útban. 12, 3 10, Ott hagyom, mert szerintem, vegye fel az, aki eldobta. 14,2 9,3 -4. Nem szoktam vele foglalkozni.

Mit teszel, ha csöpög a csap? (XIV. kérdés) %Válaszok 12, Még nem vettem észre ilyet. 77, Rögtön elzárom. 2,4 2,2 -3. Szólok valakinek, hogy zárja el. 6,9 4,5 -4. Nem foglalkozok vele.

Mit teszel a szemeteddel, ha a vízparton nincs hulladékgyűjtő? (XVII. kérdés) %Válaszok 7,2 8 --Otthagyom. 2,6 2,4 --Vízbe dobom, majd elviszi és elázik ,5 --Összegyűjtöm és hazaviszem.

3.Vásárlási szokások Szoktál-e olyan dolgot vásárolni, amelyre nincs szükséged, csak megtetszett? (V. kérdés) %Válaszok 8 10, Gyakran. 53,9 54, Igen, de csak ritkán. 37,8 37, Egyáltalán nem szoktam.

Vásárláskor, ha ugyanazon termék esetén lehetőség van a választásra mely termékeket részesítitek előnybe? (X. kérdés) %Válaszok 9,9 -1. Azt vásároljuk inkább, amelyik eldobható csomagolású. 36,4 20,5 -2. Nem szoktunk a csomagolásra figyelni. 35,1 42,5 -3. Azt szoktuk megvenni, amelyik olcsóbb. 18,8 26,5 -4. A visszaválthatót szoktuk előnyben részesíteni.

Ha füzetet vásárolsz, melyiket részesíted előnybe? (XV. kérdés) %Válaszok 24,8 23, Az újra hasznosított papírból készültet. 29,7 34, Azt, amelyiknek szép a fedőlapja. 45,3 41, Nem szoktam válogatni.

Miben szoktál folyadékot hozni az iskolába? (VII. kérdés) %Válaszok 35,9 37, Mindig ugyanabba a flakonba tölti édesanyám. 8,6 10, A boltban mindig újat veszek. 52,2 51, Változó, mert alkalmanként a boltban vásárolok, máskor meg otthon újra töltjük az üveget.

1.Táplálkozási szokások Szoktál-e gyümölcsöt, vagy zöldségfélét hozni uzsonnára? ) XII. kérdés) %Válaszok 17,9 35,8 -1. Igen, minden nap valamilyen fajtát. 27,9 20,6 -2. Általában gyümölcsöt, mert azt szeretem. 34,8 34,3 -3. Ritkán, de csak gyümölcsöt. 18,5 9,1 -4. Nem szoktam.

Mi a véleményed az almaprogramról? (XIII. kérdés) % Válaszok 87,5-Remek dolog, hogy hetente többször kapunk az iskolában almát. 8-Teljesen feleslegesnek tartom, mert otthonról mindig hozok gyümölcsöt. 4,4-Nem szeretem az almát, ezért ez a program nem érdekel.

Vízparti nyaralás közben hol szoktál üdítőt fogyasztani? (XVI. kérdés) %Válaszok 29,2 23, Büfében , Árnyas, hűs fa árnyékában. 35,6 25, A vízparton.