IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, 2007. január 25-26.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Lengvárszky Attila oktatási igazgató ETR konferencia Pécsi Tudományegyetem Oktatási Igazgatóság „Csupán egyetlen siker létezik, hogy képesek vagyunk.
Bakonyi László, elnök (Oktatási Hivatal) ETR Konferencia november 26.
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Az „Y generáció” egyeteme
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
Taletovics Márk DEXTER Ricomnet 2011 EGYETEMI SVÁJCIBICSKA.
A DEXTER FELNŐTTKÉPZÉSI ADMINISZTRÁCIÓT ÉS TUDÁSÁTADÁST TÁMOGATÓ MEGOLDÁSAI.
A november 18-i workshop napirendje
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
A felsőoktatási minőségbiztosítás európai A felsőoktatási minőségbiztosítás európai sztenderdjei Szántó Tibor Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Adattárház alapú vezetői információs rendszer
V. ETR Konferencia április Dr Majó Zoltán, egyetemi adjunktus
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
Tanügyi tapasztalatok és jövőkép IV. ETR konferencia Viszket Anita Budapest, január
ÁTALAKULÓ FELSŐOKTATÁS Bevezetés a szociológiába WJLF ÁSZM I. évf. nappali tagozat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Microsoft IT Akadémia Sisák Zoltán
Projektcím: Dél-alföldi Felnőttképzési - Szakképzési Tudástár és Tanácsadó Központ létrehozása /DAF-FSZTTK/ Projektkód: TÁMOP / Kedvezményezett:
A bolognai folyamat – Párizs: Sorbonne-i Nyilatkozat Franciaország, Egyesült Királyság, Olaszország, Németország  hallgatói és oktatói mobilitás.
ETR Bevezető DEXTER Informatikai kft.. DEXTER Informatikai Kft Tartalom:  Mi az ETR  Az ETR célja  ETR történelem  ETR modulok  ETR hozzáférések.
Magyarország - Szerbia IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program Növényvédelmi ismeretek átadása szeptember – július Serbian-Hungarian Co-operation.
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
oktatás- és kutatástámogatás a felsőoktatásban
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
Kommunikáció az egyetemen Konferencia április 17. Gellér Zsuzsanna Szabad bölcsész szakos hallgató, II. évfolyam Az elektronikus kommunikáció és.
Tudástranszfer egyetemi városokban
MIBEN ERŐS ÉS MIBEN GYENGE AZ MRTT Elnöki beszámoló a évi közgyűlésen Magyar Regionális Tudományi Társaság.
Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) Kerekes Gábor ügyvezető Educatio Kht január 21. TÁMOP – Felsőoktatási szolgáltatások rendszer.
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
Az elektronikus tanulmányi nyilvántartás mint minőségbiztosítási eszköz dr. Princzinger Péter ELTE Oktatási Igazgatóság január 25.
Paraméterezési Gyakorlatok fejlesztés – bevezetés - támogatás Somfai Gergely Budapest, január
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
ETR konferencia, 2008 április 10-11, Szeged Dr. Zimányi Krisztina Az oktatásmenedzselés tapasztalatai.
II. Országos AFIOE konferencia Az élő hírlevél: meghatározó felnőttképzési témák összegzése dr. Zsuffa Ákos, felnőttképzési szakértő.
Controlling a gyakorlatban
Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, április 26.
Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, április 14.
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
Programzáró szakmai nap Szolnok, november 12. Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Verseghy Ferenc Könyvtár és Művelődési Intézet.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Kihívások és eredmények az e-learning fejlesztés során Zarka Dénes TÁMOP /1-C
Fogyatékossággal élő hallgatók a Nyíregyházi Főiskolán Göncziné dr. Szabó Terézia „Egyenlő esélyek biztosítása a felsőoktatásban” november 26.
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Tanuljunk az IKIR-ből! Eredmények, tapasztalatok, lehetőségek
Szakfordító és tolmácsképzések Csillebérc augusztus 29. Dr. Sárvári Judit OKM Felsőoktatási Főosztály
Járt utat a járatlanért… A Moodle bevezetésének és alkalmazásának sajátosságai nagyvállalati környezetben Németh Károly Gödöllő, június 24.
TAPASZTALATOK, ÖTLETEK, JAVASLATOK A FELMÉRÉSKÉSZÍTÉS FOLYAMATÁHOZ AZ EVASYS-T FORGALMAZÓ SZEMSZÖGÉBŐL HORVÁTH ZOLTÁN VSL KFT. TÁMOP C-11/1/KONV
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Kooperáció a felsőoktatásban
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
ELŐADÁS CÍME Duális képzés a Kecskeméti Főiskola tapasztalatai alapján Kovács Zsuzsanna Duális Képzés és Módszertani Központ 2016.február 26.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
Közösségszervezés BA.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Makovecz-program Jakabné dr. Szalai Krisztina Pécs, augusztus 31
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Az állami fenntartású felsőoktatási intézmények gazdálkodása az erőforrásokkal Budapest, november 18. Földesi Gabriella főosztályvezető Intézményfinanszírozási.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉSEK
Előadás másolata:

IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, január

Fejlesztés 2005 – Aktív egyetem  sikeres az oktatásban és kutatásban  sikeresen gazdálkodik és teremti elő a szükséges forrásokat  nem követi hanem élére áll a változásoknak 2004 – Együttműködés  a fejlesztésben  oktatásban hallgatók és oktatók között  adminisztrációban  a technológiai együttműködés a rendszerek között 2003 – Tervezés  intézményi igények  működési tapasztalatok  változás (Bologna)

gazdálkodás tanulmányi nyilvántartás oktatás, kutatás pénzügy humán erőforrás kontrolling … tantervek kurzusfelvétel vizsgák kezelése h. pénzügyek … tudásmenedzsment épület gazd.  könyvtári rendszerek  kooperációs rendszerek  portál rendszerek  VIR és mutatószám rendszerek  alumni és pályakövetési rendszerek.

tanulmányi adminisztráció hallgatói pénzügyek és szolgáltatások tapasztalatok  paraméterezés  kreditrendszer tapasztalatai  új funkciók  új technológia eredmény  vezetői információk,  stratégiai mutatószámrendszer  minőségbiztosítás új kihívások  csökkenő források (hallgatói létszám)  növekvő működési költségek (Bologna)  élesedő verseny (szolgáltatások) erőforrás gazdálkodás  működés megtervezése,  lebonyolítása,  elemzése és értékelése Tanulmányi adminisztráció - oktatásszervezés

Bevezetés éveETR-t használó intézmények 11. Wesley János Lelkészképző Főiskola, Budapest Tomori Pál Főiskola, Kalocsa Szegedi Tudományegyetem, Szeged 2001Pécsi Tudományegyetem, Pécs Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Budapest Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya Kecskeméti Főiskola, Kecskemét Kaposvári Egyetem, Kaposvár Heller Farkas Főiskola, Budapest Gábor Dénes Főiskola, Budapest Eötvös Loránd Tudományegyetem, Budapest 2006Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Budapest Budapesti Gazdasági Főiskola KVIFK, Budapest Általános Vállalkozási Főiskola, Budapest Debreceni Egyetem, Debrecen Zsigmond Király Főiskola, Budapest 14.

Kooperációs rendszer Követelmény  támogasson minden képzési formát  építkezzék a meglévő adatvagyonra  egyszerű, közismert eszközök alkalmazása  többszintű használat A tanulási tevékenység alapját képező kommunikációs folyamatok támogatása, az együttműködés virtuális terének megteremtése. CooSpace EDUCATION

Szolgáltatások  üzenetküldés (intézményen átívelő)  SAP LSO ingeráció  autentikáció  dolgozatbeadás és értékelés  jelenléti ív kezelés  RSS hírcsatorna támogatás  fórum kezelés  tematika közzététele  személyes profil szerkesztés  belső üzenet küldés  és SMS értesítés  dokumentumok megosztása  névsorok  jelentkezés és regisztráció  különbözö naptárnézetek  jogosultság kezelés  tetszőleges szerepkörök támogatása  egyéni és csoportos feladatok kezelése  súgó  felhasználói oktatóanyagok  automatikus ETR szinkronizáció  hirdetőtáblák kezelése  videó lejátszás és elő közvetítés  M-Learning támogatás  önellenőrző tesztsor  vizsgatesztek (vizsgáztatás)  elektronikus tananyag lejátszás  nyelvi támogatás (8)

Modern üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya CAENTI Projekt (Coordination Action of the European Network of Territorial Intelligence) Szegedi Tudományegyetem, Szeged Pécsi Tudományegyetem, Pécs Corvinus Egyetem, Információrendszerek Tanszék Eszterházy Károly Főiskola, Eger1. Bevezetés éveETR CooSpace-t használó intézmények IOR 2004 Projekt, (10 konzorciumi tag)

Mutatószámok  használat (belépések száma, aktív színterek száma)  intenzitás (eltöltött idő, tartalom mennyisége, interakciók száma)  hozzáférés (hallgatók és oktatók száma)  elégedettség

Felhasználási szintek  e. tanagyag használat  videó közvetítés  vizsgáztatás  dolgozat beadása, értékelése  önellenőrző tesztek  konzultáció  dokumentumok megosztása  feladatok kirása  tematika közzététele  listák, névsorok használata  fórum és chat használat  hirdetőtáblák használata

2004 – Együttműködés  a fejlesztésben  oktatásban hallgatók és oktatók között  adminisztrációban  a technológiai együttműködés a rendszerek között 2003 – Tervezés  intézményi igények  működési tapasztalatok  változás (Bologna) 2005 – Aktív egyetem  sikeres az oktatásban és kutatásban  sikeresen gazdálkodik és teremti elő a szükséges forrásokat  nem követi hanem élére áll a változásoknak  fejlesztésekben  bevezetésben és integrációban  források elérésében 2007 – Aktív együttműködés

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!