Az EDUVITAL koncepció és oktatási gyakorlat Dr. Falus András egyetemi tanár, az MTA tagja.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mit öröklünk és mit nem? Életmód, egész-ség, (epi)genetika EDUVITAL
Advertisements

Gyógytestnevelés tanítására felkészítő szakirányú továbbképzési szak
A MENTORÁLÁS AZ ESÉLYTEREMTÉS LEHETŐSÉGE
Csecsemő és Gyermekgyógyászati Szakmai Kollégiumi ülés
Dr.Anya, dr. Apa, avagy hogyan segítsük beteg gyermekünk gyógyulását? Madarasi Anna EDUVITAL Tudományos Újságírók Klubja,
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
VII. NEVELÉSÜGYI KONGRESSZUS augusztus A pedagógus kollektíva az iskolában, az iskolafejlesztés személyi feltételei dr. Várnai Andrásné.
Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Kar
FSZK Nonprofit Kft. ügyvezető
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
Az MTA Közlekedéstudományi Bizottság Logisztikai Albizottság tevékenysége Dr. Kulcsár Béla tanszékvezető egyetemi tanár BME Közlekedésmérnöki Kar Építőgépek,
A mentálhigénés képzés hatása a sepsiszentgyörgyi Családsegítő Központ működésére 1.A CS. S. K. rövid bemutatása: ben jött létre a FAMTERRA alapítvány.
Az iskolai könyvtárhasználat hazai innovatív példái
A hazai pedagógusképzés stratégiai problémái, a. alapképzés/továbbképzés Érdemi lezárása képesítő vizsgával vagy szakvizsgával 1. BA/MA Szakosodás.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
Szomatikus nevelés az egészségügyi szakképzésekben, különös tekintettel a felsőoktatásra Dr. Hollós Sándor nov. 14.
Gyakorlati tanácsok és módszerek a jogkövető magatartás kialakításában.
Túl magas e Magyarországon a munkanélküliség?(nemek alapján) Készítette:Both Csaba.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Csecsemők táplálási szokásai Magyarországon
A 2014/15. tanévben a vasvári középiskolába lehet tanulni. Vas megyében az elsők között hirdetjük meg a nappali és ingyenes képzést.
Az emberi természet természettudományos vizsgálata
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
Epigenetika és életmód
Dr. Kovács Zsuzsanna, Dr. Scheiber Dóra, Toma Andrea
Az IKT-metria mérőeszköz
"Legyen az esély egyenlő ..."
Demográfiai válság: Hová tartasz Nógrád megye?
Éves Konferencia- Annual Report Irányító Bizottság: Elnök: D. Terdik György DE IK dékán Tagok: Dr. Kardon Béla EMMI Dr. Sallai Gyula BME, FIRCC Nagy Miklós.
Biztos Kezdet gyerekházak hálózata
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Az egyház társadalmi tanítása és a XXI. századi felnőttoktatás c. konferencia Esztergom dec. 1. Az andragógia szak elindulása és munkája a PPKE VJK-n.
„A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Pedagógiai Közművelődési és Képzési Intézet jelene és jövője” augusztus 23.
Pálfy Aliz: (N. Colan Általános Iskola, Sepsiszentgyörgy) MENTÁLHIGIÉNÉS KÉPZÉS, MENTÁLHIGIÉNÉS PROGRAMOK ERDÉLYBEN – ÁTTEKINTÉS, KEZDEMÉNYEZÉSEK, TERVEK.
„FA-MILIA” CSALÁDSEGÍTŐ Bod Péter Diakóniai Központ - Marosvásárhely -
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
Kopp Mária, Skrabski Árpád április 27.
Nagyné Horváth Emília.
A tanárképzés szerkezete
Az iskolai közösségi szolgálat a koordinátor szemével
„Az ormokra nem hívják az embert, oda fel kell kapaszkodni!”
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
A kötöttpályás szakma perspektívái konferencia június 12. Az egész életen át tartó tanulás és a foglalkoztathatóság javítása Országos Foglalkoztatási.
A Magyar Regionális Tudományi Társaság évi tevékenysége Horváth Gyula elnök.
Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
1 Gyermekvédelmi képzések a Sapientia Szerzetesi Hittudományi Főiskolán.
Felvételi információk KREáld a jöv ő d! 1. KRE képzései: - Alapképzés - Osztatlan képzés - Felsőoktatási szakképzés - Mesterképzés - Szakirányú továbbképzés.
Falus András Az egészségtudatosságra való nevelés; biológiai, lelkiegészségi és társadalmi vonatkozások Semmelweis Egyetem.
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
Pályaválasztási napok Pszichológia képzés Pálinkás Brigitta Károli Gáspár Református Egyetem.
TANTUdSZ Tanulj, tanítsd, tudd! Ifjúsági Egészségnevelési Program Projektvezető: Prof. Dr. Falus András egyetemi tanár, PhD, med.habil., DSc a Magyar Tudományos.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Makovecz-program Jakabné dr. Szalai Krisztina Pécs, augusztus 31
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Nonprofit Egészségnevelési Társaság
Óvodai és iskolai szociális segítés
Az EU családügyi és ifjúságpolitikai törekvései
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

Az EDUVITAL koncepció és oktatási gyakorlat Dr. Falus András egyetemi tanár, az MTA tagja

Hungarostudy Epidemiológiai Panel (HEP) 2002-ben embert kérdeztek ki, közülük 2005-ben 4689 személyt sikerült újra kikérdezni, 322 ember halt meg az újból felkeresettek közül. A 2002-ben éves korosztályból 99 férfi (8.8%), és 53 nő (3.6%) halt meg 2005-ig

Küldetés nyilatkozat A magyar társadalom jelenlegi egészségi állapota és távlati kilátásai minden felelősen gondolkodó számára azonnali, kötelező feladatokat jelölnek ki. Ezért, pedagógusok, orvosok, biológusok, pszichológusok, szociológusok, bioetikusok, és egészségpolitikai szakemberek életre hívták az EDUVITAL Nonprofit Egészségnevelési Társaságot. Dr. Falus András egyetemi tanár, akadémikus, elnök Ismerje meg az EDUVITAL NET képzéseit, programjait, célkitűzéseit! Csatlakozzon hozzánk! EDUVITAL NET Nonprofit Egészségnevelési Társaság 1089 Budapest, Nagyvárad tér (1) , +36 (1) február

A komplex képzés primer célcsoportjai EÜ. SZAKEMBEREK védőnők házi/gyerek/orvosok PEDAGÓGUSOK óvoda, iskola biológia-egészségtan, osztályfőnök nevelési tanácsadók LELKÉSZEK KISEBBSÉGI SZERVEZETEK Szociális munkások ÚJSÁGÍRÓK FIATAL TÁRSADALOM

Mit tanítanak az EDUVITAL munkatársai?

Az EDUVITAL főbb tevékenységei OKTATÁS  Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Kar (4. félév)  ELTE Tanító és Óvóképző Kar (2. félév)  Pázmány Péter Katolikus Egyetem Hittudományi Kar (3. félév)  Károli Gáspár Református Egyetem ( blokkszeminárium)  Evangélikus Hittudományi Egyetem (2 blokkszeminárium)  Cigányfalvak PUBLIKÁCIÓ  Élet és Tudomány- önálló rovat, heti egy cikk 56 hete  Gyermeklét- közös e.lap a Házi Gyermekorvosok Egyesületével EMMI-feladatok  Pedagógus Életpályamodell  Lelki Egészség Országos Program

Ismerje meg az EDUVITAL NET képzéseit, programjait, célkitűzéseit! Csatlakozzon hozzánk! EDUVITAL NET Nonprofit Egészségnevelési Társaság 1089 Budapest, Nagyvárad tér (1) , +36 (1)