Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Visitor Media Research 2010/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – Médiakutatás az interneten –
Visitor Media Research 2009/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI.
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
Visitor Media Research 2007/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Valósidejű fenyegetések a virtuális térben Symantec Kiberbűnözési felmérés Teasdale Harold szeptember 26.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
A biztonságos netes bankolás Pap Gyula Gyermekmentő szolgálat, Médiakonferencia szeptember 26.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Visitor Media Research 2011/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – Médiakutatás az interneten.
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
Miért boldogabbak az emberek az egyik országban, mint a másikban?
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Mindenki Ságvári Bence másképp VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. Az internethasználat jellegzetességei, a kockázatok.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
Az e-banking távlatai 1117 Budapest, Pázmány sétány 1/a / 6827
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
3. Két független minta összehasonlítása
A „TINIK LEMONDANAK A DOHÁNYZÁSRÓL” BARÓTI SZABÓ DÁVID ISKOLAKÖZPONT BARÓT Február - Március 2011.
SZÜLŐI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztési keretében között kitöltött szülői kérdőívek kiértékelése (A kérdőív kitöltésére.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Velünk egy jobb világért! II. Országos Módszertani Konferencia Szükség szerinti teljes körű ellátás, és a Térítési díj dilemmái.
Rokonok. Sok - sok évvel ezelőtt, amikor 23 éves voltam, hozzámentem egy özvegyhez, aki olyan gyönyörű volt, hogy az csak na. Ennek az özvegynek volt.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Közösségi portálok használata
Közösségi internethasználat Magyarországon
XXX. Jubileumi Országos Tudományos Diákköri Konferencia április FOGYATÉKOSSÁG ÉS CSALÁDI SZEREPEK Készítette: VÁGÁSI JÚLIA.
A GYERMEKVÁLLALÁS HATÁSA A CSALÁDI JÖVEDELEMRE MAGYARORSZÁGON Reizer Balázs Béla és Seres Gyula Szociális munka, szociálpolitika szekció április.
Digitális világ – interaktív táblán
Médiapolisz lakói III. Dr. Antalóczy Tímea Dr. Szabó Andrea VII. Nemzetközi Médiakonferencia, IX. 25. Közélet, közérzet.
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
szakmérnök hallgatók számára
Az internetes ismerkedés hatása a homofíliára Lőrincz László Budapesti Corvinus Egyetem Szociológia és Társadalompolitika Intézet
Nők munkaerőpiaci helyzete a nyilvánosságban. 2 A kérdéskör kevés médiafigyelmet kap:  Elsősorban gazdasági, munkaerő-piaci szakportálokon jelennek meg.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
Az én szüleim és a te szüleid
Pályaválasztási szülői értekezlet Pályaválasztási szülői értekezlet Nagykanizsa, Borsos József Igazgató Zala Megyei Kormányhivatal Munkaügyi.
Nyugat-Mecseki TIT területi kutatás Összefoglaló 2005.április.
Visitor Media Research 2008/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Szociális helyzet a Pogányvölgyben 2011 június 17.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
A N emzetközi Gy ermekmentő Sz olgálat Magyar Egyesület pápai számítógépes klubjának Safer Internet tevékenysége és megvalósulási formái Készítette: Nagy.
Továbbtanulás 2013/2014..
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
Internet a családban Székely Levente –
Serdülőkori terhességek Szikra Dorottya ELTE Társadalomtudományi Kar.
A Biztonságos Böngészés Program március. 2 Az internet csodálatos dolog és nélkülözhetetlen eszköz MI A PROBLÉMA?
Erőszakos médiatartalmak fiatal fogyasztói Székely Levente.
A Nemzetközi Gyermekment ő Szolgálat biztonságos internet oktatási programjának tapasztalatai Nagyváradon.
Digitális bizonytalanság? Dr. Lux Ágnes, Németh Barbara, szeptember 30.
– Letölthető változat –
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Előadás másolata:

Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?

2

3

4

5 Az anyák 39%-a tartja veszélyesnek az internetet A veszély foka ötös skálán: Forrás: NRC kutatás a gyermekkel rendelkező anyák körében, szeptember Bázis: éves internetező nők, akiknek van 6-11 éves internetező gyermekük (n= 250 fő) 2,71

6 Veszélyek. Veszélyek? Mekkora veszélyt jelentenek az interneten a gyermeke számára Forrás: NRC kutatás a gyermekkel rendelkező anyák körében, szeptember Bázis: éves internetező nők, akiknek van 6-11 éves internetező gyermekük (n= 250 fő)

7 A fiúk 33, a lányok 18 százaléka többet internetezik, mint amennyit szüleik szerint kellene.

8 A fiúk 37, a lányok 26 százaléka az internet miatt kevesebb időt fordít sportolásra.

9 Az anyák fele egyetért azzal, hogy az internet hibás képet alakíthat ki gyermekében az érettségről, a párkapcsolatról és a szexről.

10 Az anyák egytizede szerint gyermeke felelőtlenül használja az internetet!

Kié a felelősség? elsősorban a szülőké 95% másodsorban a tartalomszolgáltatóké és csak harmadik helyen szerepel az iskola Forrás: NRC kutatás a gyermekkel rendelkező anyák körében, szeptember Bázis: éves internetező nők, akiknek van 6-11 éves internetező gyermekük (n= 250 fő)

12 A felnőtt tartalomra utaló figyelmeztetés… A gyermek… Véleménye szerint… Forrás: NRC kutatás a gyermekkel rendelkező anyák körében, szeptember Bázis: éves internetező nők, akiknek van 6-11 éves internetező gyermekük (n= 250 fő)

13 Szülői korlátok Egyes korlátokat jellemzően alkalmazók aránya Forrás: NRC kutatás a gyermekkel rendelkező anyák körében, szeptember Bázis: éves internetező nők, akiknek van 6-11 éves internetező gyermekük (n= 250 fő)

14 Tízből kilenc anya úgy látja, hogy az internet segít gyermekének a tanulásban!

15 További információ Kurucz Imre fejlesztési igazgató, NRC NRC kutatás a közösségi vásárlásról, 2011 április