Lehet-e távolból tanítani? Kovács Győző és a Távoktatás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tudáskurátor vagy tudásgyám? Hidak és a járható utak a tudomány és a gyakorlat között - Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások - intézményesítetté.
Advertisements

Készült a 25 éves osztálytalálkozónk emlékére !
LDV Project  Szeretettel köszönjük Önöket Egerben a Leonardo Projekt Workshopján  We welcome - with much love - our dear guests!
Mintacím szerkesztése •Mintaszöveg szerkesztése •Második szint •Harmadik szint •Negyedik szint •Ötödik szint D modelling in the terrestrial.
Igazgyöngy Alapítvány, október 26. Igazgyöngy Non-Profit Organization – October 26, 2013.
Klaszterek gazdasági környezete
HUNGARY’S PARLAMENT PARLAMENT MAGYARORSZÁG PARLAMENTJE PARLAMENTJE.
Számold meg a fekete pontokat!
Reconciliation of essential process parameters for an enhanced predictability of arctic stratospheric ozone loss and its climate interactions
COMENIUS school partnership Together for our planet! project OROSHÁZA, HUNGARY Orosháza Város Általános Iskolája és Pedagógiai Szolgáltató Intézménye.
Majdnem a teljes tér leképezése körlemezekre
A kiskorúak védelmének etikai dilemmái
Lexikai csoportok az angol nyelvű EU sajtónyelvben és EU szaknyelvben.
Sims-1 This chapter is about Simson line. The question arises in connection with orthic triangles: from which points should we draw perpendicular lines.
Protégé konferencia 2007 Budapest Workshop: "Do ontologies work?"
Van rá energiánk? Do we have enough energy? 1.School trip 2.Light pollution 3.In our school.
A varázslat világába lépsz be... Enter the world of magic …
Kovács Győző ( ) Emlékülés 2013 május 25 önéletrajz 1957-ből.
Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban. THE EDUCATION INFRASTURCTURE IN HUNGARY I. The number of personal computers and users in educational institutions.
Szeged – Novi Sad Winter School 2015: Non-Standard Forms of Teaching Mathematics and Physics Szeged Winter Training 2015: Mobile Tools and Dynamic Modeling.
Milyen innovatív fejlesztéseket, ötleteket ad a Nyugat-dunántúli Régió 2020-as klímacélok eléréséhez a közlekedés terén? Milyen kapcsolódó.
Zimányi School 2014: the two-faced conference  5 days, 16 sections, 63 talks  80 participants from 16 countries  40 students  6 relocations  10 students.
Assoc. Prof. Ján Gunčaga, PhD. Faculty of Education Catholic University in Ružomberok Nyílt forráskódú szoftverek és IKT az oktatásban.
ATM VONATKOZÁSÚ ESEMÉNYEK KBSZ SZAKMAI NAPOK- REPÜLÉS Siófok, április 8. Pál László balesetvizsgáló.
A világon elsőként: NEMZETKÖZI VIRTUÁLIS SAKKISKOLA (  Világszerte elfogadott tény, melyet számos kutatási eredmény is.
„Tisztább kép” – együttműködési program Az új szintetikus drogok feltérképezéséért 2 nd European Workshop – ’Breaking the Drug Cycle’ project Budapest,
„Tisztább kép” – együttműködési program Az új szintetikus drogok feltérképezéséért Tamás Figeczki Budapest, 19 April 2016 ‚Breaking the drug cycle’ - joint.
Shared Services Community Meeting Mr. Csaba Kilián Executive investment director
Learning Hospitals projekt – az EU kórházaiban zajló betegoktatás fejlesztése Bethleni Zsuzsanna Egészségügyi Szakképző és Továbbképző Intézet Budapest.
MILYEN EURÓPÁT AKARUNK? 2015: 1 MILLION REFUGEES 2015: 1 MILLIÓ MENEKÜLT.
Information on the sources of information on the quality of education Hungary Daniel Horn research fellow MTA KRTK KTI and ELTEcon
Előrelépés a digitális akadémiai világban Béky Endre Elsevier 2006 október 18.
Komplex tehetségazonosító és tehetséggondozó program az újszászi vasúti szakképzésben Complex programme for the gifted in the railway vocational education.
Simon Péter főtitkár Bolyai János Matematikai Társulat
The HRC’s Committee of Cross-Border Higher Education Institutions and the Makovecz Program Dr. Márta Takács, President of the of the Hungarian Rectors’
Article title: Whole genome sequencing classifies parrot bornavirus 5 into a novel virus species   Journal name: Archives of virology Author names: Szilvia.
The new waves of modernisation of the Hungarian PES
Magyar Cisztás Fibrózis regiszter beszámolója
Gamification a lojalitásprogramokban
(Резьба по яичной скорлупе)
Miklós Kóbor Department of Geophysics & Space Sciences,
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
MICE Tourism in Hungary Statistical Report for the Year 2008 by the Hungarian Convention Bureau HUNGARIAN NATIONAL TOURIST OFFICE.
„Animal Integration in the Educational Programme „ZORO”
Google SketchUp (
Multiplikációs rendezvény – Békéscsaba
Hungary.
A nem állami, nem önkormányzati iskolák helyzete Magyarországon
The new waves of modernisation of the Hungarian PES
„Agilis-e vagy?” – egy váltókezelő naplója
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Ünnepre készülünk Preparing for Christmas
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
Csurgalékvíz tisztítás
Lívia Vasas, PhD 2018 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2018.
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Microsoft eszközpályázat
(Резьба по яичной скорлупе)
Számold meg a fekete pontokat!
Lívia Vasas, PhD 2019 Disszertációk Lívia Vasas, PhD 2019.
Remembering 9/11. 9/11/01 19 Terrorists hijacked four planes. The intended targets were: –Twin Towers (North and South) –The Pentagon –Washington D.C.
Preparation for national consultancy meeting in Budapest on 03/12/2013
Public relation at our school
Kerámia és Polimermérnöki Intézet
Social Renewal Operational Programme
ALSONANA INTERNATIONAL FORUM
Vasas Lívia Dart Europe European Portal for the discovery of Electronic Theses and Dissertations (ETDs), and they participate in advocacy.
Előadás másolata:

Lehet-e távolból tanítani? Kovács Győző és a Távoktatás

IFIP TC 3 ( TC 3 - Education - Aims and Scopes) est Hungarian member: Győző Kovács

KERESSÜK MEG A TUDÁS ÁTADÁSNAK AZT A MÓDJÁT, AMELLYEL TÁVOLSÁGTÓL FÜGGETLENÜL, TANÁRTÓL FÜGGETLENÜL, SOK EMBERHEZ JUTHAT EL A TUDÁS! PÉLDÁK: GÖRÖGORSZÁG, MALAJZIA, AUSZTRÁLIA

Working Group 3.6 was the idea of the national member of TC3 for Hungary, Győző Kovács, who organised a conference in Budapest, Hungary, in October This was the first Teleteaching conference and possibly the first use of the word teleteaching, a word which still arouses mixed feelings. The proceedings of that conference were published by Elsevier North-Holland and are an interesting reflection on work at that time. A notable absence is any reference to the use of conferencing systems, something which we now see as an important way of enabling teaching at a distance. WG Distance Education

1987.III.2 Orsz á gos T á vtanul á si T á rsul á s Koncepci ó ja: Gesztor - Sz á malk. L á togat á s az Open Universityn é l, Kov á cs Magda a KISZ és LSI nev é ben (Sz ó r á di Sándor)

1988. Számalk. Távtanulási Központ

1989. OBS (Open Business School). Igler György, Tömpe Zoltán, Bakos Tamás, Számalk, DMS MBA ICS (International Correspondence School). Ronald Gregory CIB: Chartered Institute of Bankers

Phoenix-Arizona-…… Hoffbauer Courseware

1992.V.12. Gábor Dénes Főiskola (SZÁMALK- LSI ATSZ). Kovács Magda, Zárda Sára, Szelezsán János.

És egyéb Számalk tevékenységek EXPO’92 Sevilla. SADIEL, TELEFONICA, Világ Kiállítási Iroda: Barsiné, Markó Péter Nicolas Schöffer, Kiss Ilona Esther Dyson (East-West Conference) Mentor GESTA, Doomsday Conley (Dallas/Texas) – helikopter – Szilas Ausztrál CAD-hímzés

ÖSSZEGZÉS Az első aki felveti, és szervezi a hazai távtanulás lehetőségeit A Teleteaching (Távtanítás) szó megalkotója A magyar informatikatörténet legszenvedélyesebb és legkiemelkedőbb kapcsolatteremtője és ismeretterjesztője

KOVÁCS GYŐZŐ ( ) EMLÉKÉNEK