Szücs Erika Kiersten Debreceni Egyetem Kommunikáció- és Médiatudomány MA 2011.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az információs társadalom helyzete Magyarországon
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Hírközlés – Hatóság Szabó Tibor Kompetenciaközpont vezető
Kijelző technológiák, Monitorok tulajdonságai
Az alternativ műholdas TV szolgáltatásban rejlő lehetőségek forgalmazók és szerelők számára Rácz Tamás – Értékesítési Igazgató.
Közösségi marketing aktivitások a sertéshús piacon Dr. Simon Péter MT Zrt. – AMC 2013.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
A HDTV – High Definition Television A HDTV olyan televíziós rendszer, melynek felbontása nagyobb, mint a hagyományos SD TV (PAL, SECAM, NTSC) rendszereké.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
Video.
Új online technológiák: lehetőségek és kihívások Kerese István Fejlesztési platform üzletág igazgató Microsoft Magyarország
Szinkronizált multiplatform élmények
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
A modern szabadidő gender-szempontú vizsgálata hallgatói mintában
tV készülékek ma és holnap Televízió közvetítések Szegedről
WEST8. alapítva: 1987, Adriaan Geuze város – és tájépítészet: vízpartok, parkok, városi terek, kertek, nagyobb léptékű várostervek 70 építész, 3 iroda:
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Előzmények Sikeres pályázat a kézirat elkészítésére (2004) A könyv megjelenése (2006)
Készítette: Kecskés Imre
Monitorok Amit látunk.. Amit eddig is tudtunk Régebben fekete-fehér monitorok voltak. (monokróm) A kép pixelekből áll. (Picture Element) A pixelek alkotják.
Multimédiás technikák 1. kérdés Melyik diszkrét médium? a)hang b)videó c)animáció d)kép.
Felhasználói tartalmak A kötöttségek nélküli publikálási lehetőségek kinyíltak Web2.0-ás technológia: Tovább bővült a lehetőségek tárháza Egyszerű publikációs.
GERILLA-MARKETING.
Készítette Elmer Elizabet Primusz Flóra
Kalló Imre KAIUAAI.ELTE
Közösségi portálok használata
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
ATL - mit hirdessünk és hol?
Közösségi oldalak használata
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
Magyar Digitális Képkönyvtár az OSZK-ban Dunaújváros, Networkshop március 17.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Szilágyi András Digitális videózás Szilágyi András
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A Safer Internetplus Program célja és területei eContentplus és Safer Internetplus Nemzeti Információs Nap Budapest, április 18. Simor Gabriella,GKM.
Graffiti és a Street art
Fontos élelmiszerjogi szabályok KKV szemszögből. Szabályok a mindennapokra Ami egy KKV-nak nehezebb – Címkézés – Állítások – Fogyasztóvédelem – Nyomonkövethetőség.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
A 0-3 évesek rajzfejlődése
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
Monitorok.
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Tévéképernyő a digitális szobában Király István Budapest, február 29.
Mi az RGB? Red Green Blue, a képernyős szín-megjelenítés modellje. Ha mindhárom alapszín teljes intenzitással világít, fehér színt kapunk. Ha mindhárom.
M A N D A L Á K A mandala szó az ősi indiai szent nyelvből, a szanszkrítből származik. Jelentése: kör, ív, körszelet, korong. A mandala egy kör alakú.
"Kulturális honlapjaink minősége - európai szemmel" Integrált egyetemi könyvtár honlapkészítésének dilemmái Karácsony Gyöngyi Debreceni Egyetem Egyetemi.
Magyar Controlling Egyesület Nyíregyháza, 2006 október Debreceni Egyetem Agrártudományi Centrum Mezőgazdasági Kar MCE Konferencia 2006 A controlling.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
50M Lumia activations achieved globally Windows Phone #2 phone in 14 market swith >10% share in 8 markets 390% increase in monthly app downloads.
AZ ELKÖVETKEZŐ ÉVEK LEGFONTOSABB TRENDJEI: Hagyományos TV helyett - streaming, - intelligens gépek és polgárok - városok - gondolatátvitel.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Máthé Elek Miért jó a nyelvtanároknak? Company Success tréning Budapest, 2007 július 10. mert van net, Web 2.0 és Hot Potatoes.
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
E-számla befogadás kulcskérdései - a közeljövő gyakorlata avagy Elektronikus Számlakibocsátók Egyesületének (ESZE) szerepe az elektronikus számlázási folyamatok.
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
A digitális kép bevezetés.
Előadás másolata:

Szücs Erika Kiersten Debreceni Egyetem Kommunikáció- és Médiatudomány MA 2011.

 Marketing- és reklámkommunikációs perspektíva › Sony brand értéke, › asszociációs bázisa › fogyasztói attitűdök › márkatranszfer  A Sony brand értékének megingása › Rootkit – ügy (esettanulmány)  Médiaesztétikai és reklámszemiotikai szempontok › színek, formák, terek egymásra hatása – a köztér mint látványosság › Technológiai léptékváltás reprezentálása a spotokban

BRAVIA – Best Resolution Audio Visual Integrated Architecture rendkívüli termékelőnyök általi differenciálás  rendkívüli termékelőnyök általi differenciálásSONY  emocionális kötődés  Erős és vonzó megjelenés – szórakoztató elektronika és dizájn  Hiteles márkaimázs  Másolásvédelmi botrány – szájmarketing

 Termékígéret digitális kontextusban  Minőségi és mennyiségi változás a pixelekből építkező látvány tekintetében Full HD 1920x1080 HD 1280x720

FelbontásKéppontszám Képarány és pixel oldalarány Felhasználás 1280×720921,616:9 720p-HDTV szabványos formátum 960×10801,036,800 16:9 (nem négyzet alakú pixelek) 1080p 1440×10801,555,20016:91080i 1280×10801,382, p 1920×10802,073,60016:9 1080i/p-HDTV szabványos formátum 3840×21608,294,40016:9 2160p 4k Digitális mozifilm formátum (4096×2160) Az emberi szem számára ideális képarány – 16:9

Colour like no other Bouncy balls (2005) San Francisco Fallon London Paint (2006) Glasgow– Fallon London Play doh (2007) New York– Fallon London Pyramid (2007) Egyiptom– Y  R Domino city (2008) India– Bates141

Európa, Ázsia és USA - Reklámkerülés ( régiónk: 60-70%) - Nem hatékonyak push up reklámok Forrás:

 A reklámszemiózis folyamata › Színek – mint termékígéret – újrakontextualizálása › Nem univerzális jelentéseikkel operál – új jelentéstartalommal ruházza fel őket › Live color creation technológia  RGB színek  16 millió színárnyalat

 Termékígérettechnológiai változás  Termékígéret - technológiai változás › Pixelekhez hasonló vagy arra apelláló formák – Pl. Bouncy balls, Domino City, Play Doh

 Alapszínek keveredéséből a formákon áthaladva jön létre az új képkonstrukció Play Doh – New York (2007)

Nyugalmi állapotú totálképből indul Bouncy balls – San Francisco, Paint – Glasgow, Play Doh – New York Pyramid – Egyiptom Domino City – India (Agra) Domino City – India (Agra)

 A szpotokban: › Vagy beszíneződnek a felületek (Paint)

Vagy felismerhető további formákba rendeződnek át (Play Doh)  Vagy felismerhető további formákba rendeződnek át (Play Doh)

 vagy színek és formák véletlenszerű keveredéseihez jutunk (Domino City, Balls)

 Hangsúlyozódik a technikai megalkotottság  Narratíva végpontja – széles vásznú kép  Termék megjelenése

Sztereotip életterek  San Francisco lejtős utcái, New York-i sárga taxi, az egyiptomi spotban a Kheprén piramis, az indiai spotban a Taj Mahal

A színekkel behatol az élet színtereibe  nagyvárosi  lakótelepi  keleti élethelyzetek

 Kiüresített terek – nincs emberi kommunikáció  Világvárosok tereinek, köztereinek hipermédiává alakítása  Látványosság alkotás

 San Francisco üres terei – mindennapi élet színhelyei

 privát (konyha), félprivát (lépcsőház) és publikus (játszótér) terek ötvöződése jellemző

 Online felületek tematizálása › Prosumer – befogadó= tartalom- előállító › YouTube, FlickR › 3 blogoló részvétele a forgatáson – Cybershot › Referenciacsoportok megszólítása  Témához illő, moderált kommunikáció a fórumokon  Tonic, Del.iso.us – sajtóközlemények aktivitása › - 1,6 millió felhasználó Forrás: – a kép 2006.július 22-én készült, a Paint kampány televíziós premiere Európában 2006.október 31.

 Feltűnően esztétizált, művészi reklámfilmek  A potenciális célközönség észlelési folyamatainak átstrukturálása  Rendhagyó színszimbolika – termékígéret  fogyasztók hagyományos televíziózási és észlelési szokásainak változásai › 3D mozifilmek › HD és Full HD tartalmak  Internet TV – Television redefined