Tanulói elégedettség mérés 2012. május. A tanulóknak összesen 2442 kérdést tettünk fel. 263 esetben a tanulók nem adtak választ, ami a feltett kérdéseknek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása Bodor Ákos – Grünhut Zoltán MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP
Advertisements

Esélyteremtés lehetőségei a közoktatásban Mayer József Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Salgótarján, május 27.
Körös Volán Zrt évi utas elégedettség mérési eredményei Utas Elégedettség Mérés 2012.
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
A évi jártassági vizsgálati program rövid ismertetése & évi összefoglaló A évi jártassági vizsgálati program rövid ismertetése & 2011.

SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAMOK HATÁSVIZSGÁLATA
Az időjárás és éghajlat
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
PRO WEAR.
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Partneri elégedettség mérésének eredményei 2011/2012. tanév Machánné Tatár Rita.
11 Az interakció azokat a folyamatokat foglalja magában, amelyekben minden résztvevő kész arra, hogy megváltozzon és ennek a beállítottságnak az alapján.
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
1 FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2008/2009. TANÉVBEN 1 Oktatási Hivatal.
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
A tételek eljuttatása az iskolákba
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
szakmérnök hallgatók számára
Szűcs Sándor Általános és alapfokú Művészeti Iskola Minőségirányítási programjában meghatározott elégedettségi mérés értékelése április.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
1 Konjunktúrajelentés 2009  Az üzleti helyzet és várakozások  A befektői környezet A DUIHK 15. konjunktúrafelmérése Dirk Wölfer április 21.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2007 Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények.

Diszkrét változók vizsgálata
TANULÓI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztés keretében án kitöltött tanulói kérdőívek kiértékelése.
Kutatási eredmények és fehér foltok a migránsok munkaerő-piaci beilleszkedésének kutatásában Kováts András MTAKI.
A kérdőív minden kérdésére 1-től 7-ig számozott tartományban válaszolhattak a résztvevők. Az összehasonlító kiértékeléskor a válaszok átlagos értékeit.
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Nehéz kérdések sorozat, Kaposvár, 2012., Jóföldi Endre.
ISO GONDOLKODÁS ELÉGEDETT-E A BETEG?  DR.TAKÁCS EMERENCIA.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
A jövő az energia hatékony lakásoké nyílászáró csere, külső hőszigetelés és megtakarítási lehetőségek :19.
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
és a Venn-Euler diagrammok
Digitális eszközök és források a tanórán Országos informatikai mérés Hunya Márta Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Fejlesztési és Innovációs Központ.
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
A félévi tanulmányi munka bemutatása 2014/2015. Összeállította: Kovács Tibor.
FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2013/2014. TANÉVBEN A 2013/2014. tanévben lezajlott eljárás.
Helyzetkép a differenciálásról. Differenciált házi feladat előző órai következő órai Gyakoriság%Gyakoriság% igen 11,7610,2 nem 3661,04271,2 nem válaszolt.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Észak-Balatoni Térség Regionális Települési Szilárdhulladék Kezelési Rendszer közvélemény-kutatás az általános és középiskolások körében.
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
3. osztályban.
Előadás másolata:

Tanulói elégedettség mérés május

A tanulóknak összesen 2442 kérdést tettünk fel. 263 esetben a tanulók nem adtak választ, ami a feltett kérdéseknek 10.8%- a. Ezeknek kisebb része, abból származik, hogy a tanuló nem érintett a kérdésben (pl.: ebéd), de nagyobb része a figyelmetlenség eredménye. Az előző évben ez a szám jóval alacsonyabb volt,133, míg azt megelőzően csak 60. A kérdőív végén 3 dolgot kellett írni, amivel elégedettek, és amivel nem. Az elégedetlen rovatba sokaknál bekerült a WC-k tisztasága, valamint a tanulói viselkedés, a dohányzás és néhányuknál az ebédlőben a viselkedés, illetve az evőeszközök, tányérok tisztasága.

Elégedett: Leginkább az osztályfőnökökkel Igen: 95.9% Részben: 4.1% Nem: 0%

IGEN: 93.9% RÉSZBEN: 5.1% NEM:1% Az igazgatóval Elégedett

A TANÓRÁN KÍVÜLI PROGRAMOKKAL 84.5% Az iskolában tanultak hasznosságával 82% IGEN Az iskola épületével, felszereltségével 81.7% Igen Elégedett

Az igazgatóhelyettesekkel: 82.3%

Osztályok Igen(%)Részben(%)Nem (%) 4.s-5.s t-6.t z-6.z z/2-7z/ t-7.t z-8.z a Összesen

Elégedetlenek Ahogy a diákok viselkednek az órán Igen RészbenNem 38.9% 33.3%27.8% Ahogyan a diákok viselkednek az iskolán kívül Igen RészbenNem 44% 20%36%

Elégedetlen Az ebéd minőségével Igen Részben Nem 37.2% 36.1% 26.7% Az iskola tisztaságával IGEN42.4% RÉSZBEN34.3% NEM23.3%

JÓ ÉS EREDMÉNYES ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK! Változtassunk együtt!