AZ ISKOLAI MENTÁLHIGIÉNÉ MIÉRT ?
MERT A TANÁR: munkaeszköze a személyisége felettes-én analóg referencia személy szerepei néha összeférhetetlenek: apa, anya, bíró, hóhér, kalauz, karmester, pásztor, pap, pszichológus nem tökéletes magánélete és az iskola néha összekeveredik
MERT AZ ISKOLA a közösségi nevelés utolsó esélye rituális tér beavatási helyszín szocializációs közeg a legfontosabb kapcsolatok helyszíne
Az önismeret I.
Az önismeret II. ÉN MÁSOK NYÍLTVAK ZÁRT TUDATTALAN
Konklúzió Az önismeret tehát nem úri huncutság, hanem munkaköri előírás Az iskola: esély a lelki egészségvédelemre
Lehetőségek Mentálhigiénés tanulmányok SE, KGRE MAP folytatása Hálózatépítés Önismereti csoportba járás pszichodráma, bibliadráma, improvizáció
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!