1 A REPÜLÉSBIZTONSÁGI HELYZET ALAKULÁSA KISGÉPES TERÜLETEN A HALÁLOS BALESETEK TÜKRÉBEN KBSZ SZAKMAI NAPOK – REPÜLÉS BUDAPEST, november 11. Sipos Sándor főosztályvezető
2 STATISZTIKA
3
4
5
6
7 MEGJEGYZÉSEK 1985-től tekinthető egységesnek az események kategória besorolása (azt megelőzően pl. katasztrófa alá tartozott a személyi sérüléssel nem járó, de teljes géptöréses baleset is) Nem olvasható ki, hogy hányan vesztették életüket (rendelkezésre álló regiszterünkből csak a 2002-es évtől lenne lehetséges ilyen adatok kinyerésére. Azonban kijelenthető, hogy döntően egy-egy baleset során nagyjából fele-fele arányban egy illetve két áldozat volt. Ettől néhány kivétel pl.: 1982 AN-2 HHH-i katasztrófa: 9 áldozat 1993 MI-2 Tiszaújvárosi katasztrófa: 5 áldozat 1994 MI-2 Orosházai katasztrófa: 10 áldozat 2001 Cesna T210K Tapsonyi katasztrófa: 6 áldozat
8 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET !