sz. főutak Soltvadkertet elkerülő szakaszának kiválasztása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KözOP sz főút Hévíz elkerülő és 71. sz
Advertisements

Megbízó: Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata
Projekt általános bemutatása
Kiválasztás (N,A,sorszam) i := 1 Ciklus amíg (A(i) nem T) i := i+1 Ciklus vége sorszam := i Eljárás vége Kiválasztás.
Homlokzati tűzterjedés elemzése CFD szimuláció és laborvizsgálati eredmények összehasonlításával Szikra Csaba BME, Mezei Sándor ÉMI Nonprofit Kft,
FÉNYI GYULA JEZSUITA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM energetikai, rekonstrukciója megújuló energiaforrások felhasználásával 3529 Miskolc, Fényi Gyula tér 2-12.
Somogy megyei projektek
A Jászfényszaru Ipari Park komplex fejlesztése Vállalkozói Klub évindító rendezvénye Jászfényszaru, Polgármesteri Hivatal Díszterme január 27.
A projekt általános bemutatása
Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület. Településeink.
Projektmenedzsment szervezet: EuroAdvance Közgazdasági Tanácsadó Kft.
Várpalota elkerülő építése
Lestyánné Hricsovinyi Julianna, Krauszné Simon Nóra
műszaki osztályvezető
Kiskereskedelmi verseny és szolgáltatóváltás a hazai árampiacon Paizs László MTA KRTK KTI Budapest, 2012 május 29.
Transzszibériai vasút
Túl drága e Magyarországon a gáz? Készítette: Balogh Renáta.
A környezeti hatástanulmányok készítése vállalkozói szemmel
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Készítette: Bálványkövi Anita
Megvalósíthatóság és költségelemzés Készítette: Horváth László Kádár Zsolt.
HELYI PARTNERSÉGEK, MINT A VIDÉKI KORMÁNYZÁS INNOVATÍV ESZKÖZEI 1 A Magyar Regionális Tudományi Társaság IX. vándorgyűlése Révkomárom, november 25.
Túl magas-e Magyarországon az öngyilkosságok száma? Készítette: Krnács Kitti.
Tejtermelő juhfajták közüli választás
Túl alacsony-e Magyarországon a nők fizetése? Készítette: Sárai Edina.
Magyarországi válások száma más országokéhoz képest Készítette: Hári Noémi 2010.
Túl alacsony-e Magyarországon a villamosított vasútvonalak hossza?
Általános iskolai tanárok fizetése Készítette: Horváth Bálint.
Túl magasak-e Magyarországon az adóterhek? Készített: Fekete Zsófia júniusa.
Regionális gazdaságfejlesztés gyakorlati óra Esettanulmány II.
Épületek gazdasági életciklusai július 23.ÉPÍTÉSZET A GYÓGYULÁSÉRT Horváth Zsolt építészmérnök, szakértő HORBER Mérnökiroda Kft. Építéstudományi.
Kettőnél több csoport vizsgálata és kísérlet tervezés Makara B. Gábor MTA KOKI.
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
Vállalkozások elemzése
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
4. sz. főút Kisújszállás elkerülő Eredményhirdetés
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
7. Házi feladat megoldása
2006 Az új energia stratégia fő célkitűzése a megújuló energiaforrások hasznosítási lehetőségének vizsgálata  napenergia hasznosítási lehetőségek  hőszivattyús.
Százalék számítás - 1. feladat
AquaTerr Kft. Készítette: Tóth Péter. Profil: Az AquaTerr Kft. elsődleges célja olyan terráriumok és akváriumok készítése, amely mind működésbélileg,
Ármeghatározás a felsőoktatásban Rappai Gábor október 21.
I.Díj ARCHIKO KFT. és LENGYEL ÉPÍTÉSZ MŰTEREM KFT.
Tömeggyarapodás hasonlóságelemzése Melyik tápanyag összeállítás lenne a legmegfelelőbb sertések számára, minél nagyobb tömeggyarapodás elérése céljából.
Energiatakarékos tetőszerkezet
Biztonságkutató Mérnöki Iroda
A CIVAQUA program jelentősége, megvalósításának feltételei Nagyerdő Konferencia szeptember 16. Előadó: Orbán Ernő osztályvezető TIKÖVIZIG.
Budapest Központi Szennyvíztisztító Telep és Kapcsolódó Létesítményei Folyókeresztezések Alterra Kft.
Túl magas-e Magyarország CO 2 kibocsátása? Készítette : Vályi-Nagy Lilla Gvam I. évfolyam.
Stratégiai kérdések az energetikában Kecskeméten, a TERMOSTAR Kft. szemszögéből.
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
Kiemelt közútfejlesztési projektek a Dél-dunántúli régióban
Túl alacsony-e Magyarországon kórházi ágyak száma?
Horvátországi szállások összehasonlítása Készítette: Herczeg Boglárka.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
PRÉMIUM KATEGÓRIA bevezetése az EON-nál Készítette: Soósné Kropp Tünde & Tóth László
Projektzáró rendezvény
Ipari parki szolgáltatás-fejlesztés Mórahalmon
„Fenntartható” utak K+F bizottság ÁGAZATI K+F TEVÉKENYSÉGET IGÉNYLŐ TÉMÁK   Görgényi Ágnes Colas Hungária Zrt. bizottsági tag.
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
FÖRHÉNC-FORRÁS VIZIKÖZMŰ TÁRSULÁS BESZÁMOLÓJA
MAGYAR VASÚTI MAGÁNKOCSI SZÖVETSÉG
Előadás másolata:

53-54. sz. főutak Soltvadkertet elkerülő szakaszának kiválasztása Készítette: Kistamás Tünde 2009.

Célkitűzés Elsődleges cél, hogy vizsgálataim során kiválasszam a legmegfelelőbb nyomvonalat, amely gazdasági értelemben és műszaki értelemben is kivitelezhető. Az út megépítése a városban élők életminőségét javítaná.

Felhasznált forrás A vizsgált nyomvonalakhoz az 53-54. sz. főutak Soltvadkertet elkerülő szakaszának tanulmányterve és megvalósíthatósági vizsgálata című elemzést használtam fel, melyet Pap László, Nádas Sándor, Bokker István, Szalacsi Tóth Judit, Antal Gábor, TETTHELY Mérnöki és Szolgáltató Kft.,Garden Studio Kft. és a Statikus Mérnöki Iroda Kft. készített.

Befolyásoló tényezők Nyomvonalak hossza Kereszteződés vasúti útvonallal Forgalomelterelés a városból Kivitelezés időtartama Meglévő útszakaszok felbontása Tájigénybevétel: Szántóterület Szőlőültetvény Gyümölcsültetvény Erdő Láprét (Hosszú ér) Természetvédelmi terület Balesetkockázati vizsgálat Nyomvonal építésének költsége

Nyomvonal megépítésének költsége (Ft) Eredmény COCO Nyomvonal megépítésének költsége (Ft) Számított érték (Ft) Eltérés Eltérés %- os formában „A”nyomvonal 836 663 233 836662583,4 -649,60 0,00% „B”nyomvonal 620 391 349 620391291,3 -57,68 „B/1”nyomvonal 580 844 490 591349220,9 10504730,87 1,81% „C”nyomvonal 530 175 077 530175349,7 272,71 „D”nyomvonal 740 267 765 740267812,6 47,56 „E”nyomvonal 645 108 135 815653785 170545650 26,44% „F”nyomvonal 601 853 759 -10504538,13 -1,75% „G”nyomvonal 986 199 793 -170546008 -17,29% „H”nyomvonal 458 496 395 458496409 13,95

Következtetések Elsődleges célkitűzésem a megfelelő nyomvonal kiválasztása volt. Véleményem szerint az elemzésből leszűrhető, hogy elsősorban azokat az alternatívákat érdemes választani, amelyeknél a számított érték kevesebb vagy megegyezik az eredeti értékkel.

Készítette: Kistamás Tünde 2009. Köszönöm a figyelmet! Készítette: Kistamás Tünde 2009.