ONLINE SZAKÉRTŐI RENDSZER KIÉPÍTÉSE ÉS MARKETING TERVE Készítette: Gorelov Iván, SZIE GTK GAM, V. évf. marketing szakirány Summer University on Information.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ITE az innovatív Tudás Egyeteme az Innováció Innovációja Innovatív kérdések és válaszok a fenntartható gazdasági, társadalmi, környezeti-ökológiai, kulturális.
Advertisements

Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
// Internet és KKV-k Fent vagyunk az Interneten! Hogyan tovább?! Dr. Nemes László, igazgató - Carnation Rt. Budapest, szeptember. 27.
INTERNET HOZZÁFÉRÉS ONLINE SZAKÉRTŐI RENDSZERE Készítette: Gorelov Iván, SZIE GTK GAM, III. évf. XXVIII. Országos Tudományos Diákköri Konferencia Közgazdaságtudományi.
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR AUTO- SZŰRŐ FEJLESZTÉSE TÁBLÁZAT ALAPÚ JELENTÉSEK UTÓLAGOS, BÖNGÉSZŐN BELÜLI TOVÁBB- FELDOLGOZÁSÁRA.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR KUTATÓK ÉJSZAKÁJA SZEPTEMBER 24. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS, OFFLINE.
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Az üzleti terv.
ONLINE SZAKÉRTŐI RENDSZER KIÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGTERVE Készítette: Gorelov Iván, SZIE GTK GAM, V. évf. marketing szakirány Szent István Egyetem Gazdaság-
Megtakarításokról közérthetően mindenkinek
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER 25. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS,
/21 TESZÖV – Fejér Földgázpiac Aktuális információk Székesfehérvár, január 22.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
INNOCSEKK 156/2006 ONLINE SZAKÉRTŐI KERETRENDSZER FEJLESZTÉSE Developing an online expert system generator Készítette: Gerendás László, ISZAM III. Szent.
Online hasonlóságelemzések: Inkonzisztenciák feltárása különböző földérték- kategóriák kapcsán Pitlik László, SZIE Gödöllő (Forrás: my-X.hu Hírlevél) 2007.
Döntés-előkészítő változatelemzések egy jogosultság kezelő alkalmazás Identity Management rendszerré alakítása kapcsán Készítette: Papp Zsuzsanna Belső.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
ONLINE SZAKÉRTŐI RENDSZER KIÉPÍTÉSE ÉS MARKETING TERVE Készítette: Gorelov Iván, SZIE GTK GAM, V. évf. marketing szakirány XXIX. Országos Tudományos Diákköri.
A szakdolgozat készítés minőségirányítási aspektusai
Online hasonlóságelemzések: Online hasonlóságelemzések: Tapasztalatok (kukorica) hozamfüggvények levezetése kapcsán Pitlik László, SZIE Gödöllő (Forrás:
Online hasonlóságelemzések: Online hasonlóságelemzések: Totó-automata?! Pitlik László, SZIE Gödöllő (Forrás: My-X.hu Hírlevél) október INNOCSEKK.
Online hasonlóságelemzések: Online hasonlóságelemzések: Tapasztalatok elítéltek képzésének engedélyezése kapcsán Pitlik László, SZIE Gödöllő (Forrás: My-X.hu.
Pitlik László, SZIE Gödöllő (Forrás: My-X.hu Hírlevél) augusztus
Mezőgazdasági szaktanácsadás online támogatással: on-line benchmarking tesztüzemi adatok alapján Területválasztási szaktanácsadás tesztüzemi,illetve szimulációs.
Testre szabott Microsoft szoftver-licenc meghatározása online szakértői rendszerrel Készítette: Kurucz Eszter
Mezőgazdasági támogatások kezelése online szakértői rendszerek segítségével - különös tekintettel az állattenyésztésre Készítette: Vékony Viola.
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER 24. Készítette: Batár Ádám.
INNOCSEKK 156/2006 Hasonlóságelemzéssel támogatott értékbecslés ingatlanfejlesztők számára E-VALUATION - SUPPORTED WITH SIMILARITY ANALYSIS - FOR REAL.
Info-Periszkóp Mezőgazdasági külső információs rendszer fejlesztési tapasztalatai Pető István – Szent István Egyetem, Gödöllő Gazdasági Informatika Tanszék.
Az eFARMER projekt és kapcsolódása a magyar agrárgazdasághoz Dr. Pitlik László SZIE Gazdasági Informatika Tanszék KKVE Budapest, január 21.
Hozam-előrejelzés a gabonatermesztésben
Online kommunikáció nappalos és levelezős tananyagok BA KMT II. Pitlik László, SZIE, GTK Gödöllő 2008 ősz INNOCSEKK 156/2006, ill. INNOCSEKK 438/2006.
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar TATA Kiválósági Központ és Informatikai Intézet VIII. Alkalmazott Informatika Konferencia, Kaposvár.
Konzulens: Dr. Pitlik László
Készítette: Hajdú Julianna
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER 25. AUTO-SZŰRŐ FEJLESZTÉSE OLAP JELENTÉSEK UTÓLAGOS,
INNOCSEKK 156/2006 ONLINE SZAKÉRTŐI KERETRENDSZER FEJLESZTÉSE Developing an online expert system generator Készítette: Gerendás László, ISZAM III. Szent.
TERMELÉSI FÜGGVÉNYEK A PRECÍZIÓS MEZŐGAZDASÁGBAN SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER.
TERMELÉSI FÜGGVÉNYEK A PRECÍZIÓS MEZŐGAZDASÁGBAN SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER.
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar TATA Kiválósági Központ és Informatikai Intézet XXX. Jubileumi OTDK Közgazdaságtudományi Szekció.
. Droginfo Európai Addikciós Portál Kovács Beatrix Informatio Medicata szeptember 26.
Tájékoztató a második mennyiségi hatástanulmány (QIS2) előkészületeiről Gaálné Kodila Diána
Széchenyi István Egyetem, Győr
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Mentorképzés egy lehetséges „háttere”: FÜPI minőségmodell Mentorképzés helyzete és jövője Magyarországon Mentorképzés gyakorlata április 23.
2008. Április 8. Előadó: Schneider Henrik Online alkalmazások e-üzleti használhatósága a PC-s szoftverek kiváltásával.
TÉRÍTÉSES INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK = TISZ. JÓ TUDNI… 1. Miért működtetjük a TISZ-t? 2. Miért számítunk fel költségeket?
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
„Innovációs folyamatok és lehetőségek a Közép-dunántúli régióban” Pannon Egyetem Innovációs Konferencia Veszprém október 2. Előadói napon elhangzott.
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
Digitális kompetencia-fejlesztés TÁMOP /3
INNOCSEKK 156/2006 MŰSZAKI TANÁCSADÁS ONLINE TÁMOGATÁSSAL: a minőségtudatosság szakértői rendszerei Készítette: Péter Gábor.
CONNECT ”Az ITS rendszerek értékelési irányelveinek előkészítése, Magyarországi szempontok.”
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Mezőgazdasági szaktanácsadás online támogatással: on-line benchmarking tesztüzemi adatok alapján Területválasztási szaktanácsadás tesztüzemi,illetve szimulációs.
AZ ON-LINE ELEMZÉSI SZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE A MEZŐGAZDASÁGI VÁLLALKOZÁSOK SZÁMÁRA Pisartsov Andrei Nik.
Vállalkozásmenedzsment I.
A KÖZBESZERZÉSEKET TÁMOGATÓ OBJEKTÍV INFORMATIKAI RENDSZER 1.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet Döntéstámogatás a mezőgazdasági gépvásárlás.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Érdemes – e Magyarországra hozni egy nemzetközi rendezvényt
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Önértékelési projektterv
Meglévő – megmaradó hálózatnál GÁZ – BESZERZÉSI MEGTAKARÍTÁS
Oktatás-Informatika-Pedagógia konferencia (OIP 2018)
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Előadás másolata:

ONLINE SZAKÉRTŐI RENDSZER KIÉPÍTÉSE ÉS MARKETING TERVE Készítette: Gorelov Iván, SZIE GTK GAM, V. évf. marketing szakirány Summer University on Information Technology in Agriculture and Rural Development Magyar Agrárinformatikai Szövetség Debrecen augusztus 26. Konzulens: Dr. Komáromi Nándor, Egyetemi docens, SZIE GTK MI Dr. Pitlik László, Egyetemi docens, SZIE GTK GMI Gödöllő, DEVELOPMENT & MARKETING PLAN OF AN ONLINE EXPERT SYSTEM

TARTALOM best practice 1. Bevezetés (cél, célcsoport, hasznosság  best practice) 2. Az önálló munka lépései (OLAP, szolgáltatáskatalógus  offline szakértői rendszer  ár-teljesítmény optimalizáló modul  online verzió) béta verziója 3. Az internet-hozzáférés tanácsadási szakértői rendszer béta verziója (TDK 2006-OTDK 2007 – generáció 1) Netselect.hu 4. A Netselect.hu Online Internet-hozzáférés Tanácsadási Portál bemutatása (2008-as verzió – generáció 2) hasonlóságelemzés 5. Online hasonlóságelemzés (TDK 2008-OTDK 2009 – generáció 3) marketing terve 6. A tervezett szolgáltatás marketing terve (a lehetséges üzleti folyamat) kulcsszó SZÍNMAGYARÁZAT: szöveg cím kulcsszó magyarázat

„Ha ki akarom kapcsolni az agyamat, leülök TV-t nézni, ha használni akarom, internetezek.” Steve Jobs, az Apple Computer alapítója

INTERNET-HOZZÁFÉRÉS TANÁCSADÁSI SZAKÉRTŐI RENDSZER - BEVEZETÉS Célcsoport: az internet felhasználók mind szélesebb skálája: internet-hozzáféréssel nem rendelkező célközönség - az internet-hozzáféréssel nem rendelkező célközönség, akik alkalmilag mind gyakrabban veszik igénybe a világháló nyújtotta lehetőségeket  leendő új előfizetők internet előfizetéssel, s átlagos hozzáértéssel rendelkezők - az internet előfizetéssel, s átlagos hozzáértéssel rendelkezők, akik a legfrissebb ajánlatokat, újítási lehetőségeket, akciókat napi pontossággal nem követő felhasználók  szolgáltatót/szolgáltatást váltók (!) komoly idő- és energiaráfordítás nélküljuthatHasznosság: a potenciális ügyfél komoly idő- és energiaráfordítás nélkül szakértői válaszhoz juthat, s a számára a hozzáférési időintervallumban, az elérés gyorsaságában, a szolgáltatás minőségében az anyagilag a legmegfelelőbb megoldás mellett dönthet... internetcsomag-választáskor döntés- előkészítésbenCél: az internetcsomag-választáskor a szolgáltatók számában megfigyelhető dinamikus fejlődés és az egyre sokrétűbb szolgáltatáspaletta által szinte „megoldhatatlan” helyzet elé állított átlagfelhasználó számára online formában nyújtson támogatást a döntés- előkészítésben...

INTERNET-HOZZÁFÉRÉS TANÁCSADÁSI SZAKÉRTŐI RENDSZER AZ ÖNÁLLÓ MUNKA LÉPÉSEI 1. OLAP, ill. szolgáltatáskatalógus (offline/online adatvagyon) felépítése. 2. Offline, kézi vezérléssel kialakított szakértői rendszer létrehozása (adott élethelyzetben ajánlható, ill. kizárandó) szolgáltatások kiválasztása (=KO kritériumok kiváltása). automatikus döntéshozatal3. Hasonlóságelemző, ár-teljesítmény optimalizáló modul létrehozása az automatikus döntéshozatal érdekében. online környezetbe4. A projekt online környezetbe való adaptálása. 

A SZAKÉRTŐI TANÁCSADÁSI FOLYAMAT ÉS ELEMEI – A GENERÁCIÓK BEMUTATÁSA Kulcsszavak: szakértői rendszerek 3 rétege, minőségbiztosítás, ellentmondás-mentesség vizsgálat, üzleti szálak, felhasználók.

GENERÁCIÓ 1: AZ OFFLINE MODELL objektív (?) megoldási javaslathoz jut piaci kínálat aktuális lehetőségeit adott fogyasztói igényhez A rendszer lényege: egyszerű, mindenki számára érthető hétköznapi kérdések megválaszolásával (input) a felhasználó egy objektív (?) megoldási javaslathoz jut (output), majd a rendszer hozzárendeli a szakértő által felépített adatbázisból a piaci kínálat aktuális lehetőségeit az adott fogyasztói igényhez (transzformáció)…

A SZAKÉRTŐI RENDSZER MŰKÖDÉSE – GENERÁCIÓ 1 szubjektív kérdéseketA szakértői felület: 3 x 4 x 4 x 2 x 3 x 4 = 1152 féle szakértői tanácsadási lehetőséget rejtett a kombinatorikai tér, de a kérdéssor tartalmazott szubjektív kérdéseket is, mint pl. az internethasználat céljára és a hozzáférési időre vonatkozó kérdések esetében... legördülő menük FKERES-függvény outputi attribútumokatA működés lényege: a felhasználói felületen a legördülő menük segítségével a fogyasztó által adott egyértelmű válaszok alapján a hat kérdésből egy hattagú kódrészlet jött létre. A szakértői rendszer az adatbázisból az FKERES-függvény segítségével olvasta ki az adott sor /rekord/ kódrészletéhez tartozó outputi attribútumokat.

GENERÁCIÓ 2: AZ ONLINE MODELL A NETSELECT.HU ONLINE INTERNET-HOZZÁFÉRÉS TANÁCSADÁSI PORTÁL komplex internet- szolgáltató piac szolgáltatáspalettájának a lefedéséhez Kibővített kombinatorikai tér: 3 x 3 x 5 x 4 x 4 x 4 x 3 x 4 = féle ügyféltípust kezel jelenleg a szakértői rendszer, amely kellően nagy egy komplex internet- szolgáltató piac szolgáltatáspalettájának a lefedéséhez…

GENERÁCIÓ 3: AUTOMATIZÁLT ONLINE DÖNTÉS-ELŐKÉSZÍTÉS Objektivitás: a szubjektivitás minimumára törekvő szakértői rendszer által vagy a teljesen szubjektív felhasználói KO-feltételek alapján kialakult OAM objektív és automatizált értékelése az alkuszi üzleti modell keretei között, melyben szemben a jelenlegi online tanácsadási folyamatokkal maga a döntés is átvállalható az ügyféltől! Ennek alapja: –Ellentmondások keresése: az az ajánlat a legjobb, amelynél van olyan drágább, amelyik semmiben sem nyújt többet… –Ajánlatok MAX és MIN árai: a legjobb ajánlat áll a legközelebb a többi ajánlat által legitimált minimum árához, s ennek a legnagyobb a potenciális maximuma... online tanácsadási szolgáltatásunkatFilozófiánk: az automatikus tanácsadás üzenete: - Bizonytalan az internetcsomag-választáskor? - Válassza online tanácsadási szolgáltatásunkat, hogy ezen a területen többé ne legyen döntési problémája!

A TERVEZETT SZOLGÁLTATÁS MARKETING TERVE 1. Vezetői összefoglaló 2. Jelenlegi helyzetkép (Cégünk profilja; A világháló nyújtotta előnyök; Külső környezet; Versenytársak; Belső környezet) 3. SWOT (Erősségek; Gyengeségek; Lehetőségek; Veszélyek) 4. Célok (Pénzügyi célok; Marketing célok) 5. Marketing eszközstratégia (Szolgáltatás; Ár; Hely; Promóció; (+3P): Emberek; Fizikai környezet; Folyamat) 6. Cselekvési program (Cégalapítás előtti tevékenységek; Cégalapítás utáni teendők) 7. Nyereség/Veszteség (2009-es év; 2010-es év) 8. Ellenőrzések

Vegye igénybe szolgáltatásunkat! Köszönjük bizalmát!