Kétszeri Dávid, GS1 Magyarország Non-profit Zrt. Hatékony, hiteles, globális – termékadatbank az e-kereskedelem szolgálatában.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

A marketing fejlődése és szerepe
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Hírközlés – Hatóság Szabó Tibor Kompetenciaközpont vezető
Európa újra bízik az IT-ban Mit jelent a cloud computing? Kinek, miért előnyös? Nemzetközi kitekintés – trendek, esettanulmányok, avagy hogy csinálják.
Az Educatio digitális tartalomszolgáltatási projektjei XIX. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál április Markója Szilárd EISZ Iroda és könyvtárvezető.
A mobil távközlés, mint a növekedés motorja?
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Digitális világ 4. foglalkozás Mobilfónia 1. Eszközök, lehetőségek.
MLBKT Konferenica 2012.
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
2007. június 19.Pozsony Varga Zoltán június 19.Pozsony Varga Zoltán CÉLOK •Internet használat növelése, magyar nyelvű kultúra elterjesztése, esélyegyenlőség,
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Kétdimenziós vásárlási élmény „Minőségi információ (vonal)kódokkal”
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
Fenntarthatóság – vállalati szemszögből. Fenntartható növekedés - makro  válságot követő stabilizáció  a növekedés mennyiségi/minőségi tényezői  válság.
„LEHETŐSÉGEK, KIHÍVÁSOK” Lakitelek Népfőiskola január 25.
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Az IKT szerepe a gazdaság erősítéséért Ilosvai Péter, IT Services Hungary.
Agrárszövetkezetek Dr. Szabó Zoltán HANGYA „Fenntartható gazdaság, etikus vállalkozások, alternatív pénzügyi rendszerek” konferencia Budapest június.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Informatikai megoldások egy kézből
A nemzetközi üzleti élet etikája
GLOBÁLIS SZABVÁNYOK szerepe a logisztikai folyamatokban Kecskés Katalin május 18. XIII. LOGISZTIKAI SZOLGÁLTATÁSI.
Környezettudatos fogyasztói magatartás – a zöld marketing perspektívái
Kapun kívüli logisztika A nagy kihívást egyre inkább az jelenti, hogy: -mely csatornákon (beszállítókon) keresztül, milyen költséggel és feltételekkel.
Piac és Profit - Pénzek a régióban március 21. Nézd meg kivel kötsz üzletet!
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
III. A logisztika jövője
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
. Droginfo Európai Addikciós Portál Kovács Beatrix Informatio Medicata szeptember 26.
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
| június 27. | MKT vándorgyűlés E-kormányzat és versenyképesség Dr. Paál Péter MKT Informatikai Szakosztály Vezérigazgató, IBM Magyarország.
Közép-Európai Innovációs Központ – Forrás Informatika Kft. Ágazati Kutatás – Szoftverfejlesztés Május 17. Eger Tóth András Senior Projekt Menedzser.
© 2007 GKIeNET Kft. A környezettudatosság és informatika Lőrincz Vilmos.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. e-BUSINESS FAIR BUSINESS Megbízható elektronikus kereskedő.
A CivilTech program nyújtotta lehetőségek civil szervezetek számára Tóth István, Bács-Kiskun Megyei CISZOK Kecskemét, NCA képzés.
A NEMZETI ADATVAGYON INTEGRÁCIÓJA DIGITALIZÁLÁSI KONFERENCIA MÁJUS 21 – 22. DEBRECEN UJVÁRI MÁRIA.
A lánc menti együttműködés és az innováció: a képességek és a meghatározó szakértelem kombinálása dr. Sebők András Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft.
Globális azonosítási és kommunikációs szabványok
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
EasyWay ITS Hungary workshop tervezett programja Házigazdai üdvözlés – Kovács Ákos MK vezérigazgató EasyWay áttekintés – dr. Lindenbach Ágnes ITS Hungary.
Innováció-ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban CLEAR.
Jankuné Kürthy Gyöngyi AKI, Élelmiszerlánc Elemzési Osztály
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
turizmusért felelős helyettes államtitkár
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
A Microsoft Üzleti Intelligencia megoldása és platformja
Okoskamera és megfigyelőrendszer
Miért lehet érdekes az Ön számára egy MLM vállalkozás?
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Vállalati infrastruktúra, mely minden igényt kielégít Felhasználóbarát eszközök és élmények.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Üzleti igények avagy Mit kellene megbeszélnem az informatikai vezetőmmel? Bőgel György CEU Business School.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
NEMZETI ÉLELMISZER NYOMONKÖVETÉSI PLATFORM Globális együttműködések az élelmiszer nyomon követés területén NÉNYP Nyitókonferencia │ január 20. GS1.
Operatív menedzsment és versenyképesség
Előadás másolata:

Kétszeri Dávid, GS1 Magyarország Non-profit Zrt. Hatékony, hiteles, globális – termékadatbank az e-kereskedelem szolgálatában.

© 2012 GS1 Driving Momentum Together Változás © 2011 GS1

© 2012 GS1 Driving Momentum Together okos telefonok, mobilinternet és az online vásárlás területén Drasztikus növekedés az

© 2012 GS1 Driving Momentum Together Piaci terndek 4 Töb, mint 2,5 millió okostelefon A férfiak több, mint 40%-a használ okostelefont A 35 év alattiak 37%-a használ ilyen telefont Az okostelefont használók 76%-a internetezik készüléke segítségéve Forrás: GKIeNET – T-Mobile és Kutatócentrum

© 2012 GS1 Driving Momentum Together 5 De vajon megbízható-e az információ?

© 2012 GS1 Driving Momentum Together Honnan származik vajon az információ, amit a fogyasztó lát? ≠ megbízható adat Data Problem Mebízható…? Google Egyéb keresők Ellenőrizetlen információs források Milyen rossz is valójában az elérhető adatok minősége? 91% 75% 87% a mobilon keresztüli lekérdezéseknek helytelen termékinformációt adott vissza a leolvasásoknak egyáltalán nem adott információt a termékekről a leolvasásoknak nem adott vissza a termékről képet

© 2012 GS1 Driving Momentum Together Tudta-e? A fogyasztók 34%-a nem vásárolná meg a terméket, ha a mobilon megjelenő információ nem helyes. Source: Consumer Research conducted by TNS in 2010 on behalf of GS1 UK Source: GS1 Germany, 2010 A német fogyasztók 75%-a szerint fontos, hogy a vásárlási döntéseket befolyásoló termékinformációk megbízható forrásból származzanak.

© 2012 GS1 Driving Momentum Together Nem a mi problámánk Megvásárolna egy terméket, ha a termékinformációk nem megbízhatóak?     Vásárlók elvesztése Fogyasztók igénylik a megbízható információt

© 2012 GS1 Driving Momentum Together Hogy miért…. 9

© 2012 GS1 Driving Momentum Together Ej, ráérünk még! Hány ember használja ma az internetet és a mobilt? Hány ember használja holnap az internetet és a mobilt?  

© 2012 GS1 Driving Momentum Together Megbízható digitális információt biztosítani a fogyasztók számára A vásárlók döntésében egyre inkább meghatározó szerepe van a digitális információknak. Lehetővé kell tenni, hogy a gyártók által biztosított termékinformáció szabványos módon, meghatározott, ellenőrzött keretek között jusson el a kereskedőkhöz, webáruházakhoz, alkalmazás-szolgáltatókhoz és végül a fogyasztókhoz. És mindezt a legköltséghatékonyabban!

© 2012 GS1 Driving Momentum Together GS1 Hungary SafeBrand program Egyetlen adatbeviteli pont = megbízható termékinformáció mindenki számára © 2011 GS1 kihívás elfogadva

© 2012 GS1 Driving Momentum Together GS1 – Az üzleti élet közös nyelve A GS1 egy globális, semleges, nonprofit szervezet, melyet a szabványalkalmazók irányítanak. Célja, hogy elősegítse az együttműködést az üzleti partnerek közt annak érdekében, hogy hatékonyabb, biztonságosabb és fenntartható ellátási láncok jöjjenek létre a globális szabványok alkalmazásba vételével.

© 2012 GS1 Driving Momentum Together Globális elérhetőség, lokális jelenlét 111 tagszervezet 2,000,000 alkalmazó vállalat 20 szektorban 150 ország szolgálatában 2,000 munkatárs segítségével

© 2012 GS1 Driving Momentum Together... azért, hogy elősegítsük az ellátási láncok hatékony működését a legkülönbözőbb szektorokban Kereskedelem és Fogyasztási cikkek Egészségügy Szállítmányozás és Logisztika És még számos más szektor… Hatékonyság Biztonság Együttműködés Fenntarthatóság

© 2012 GS1 Driving Momentum Together GS1- Globális szabványrendszer AZONOSÍTÁS ADATGYŰJTÉS ADATTOVÁBBÍTÁS, ADATMEGOSZTÁS

© 2012 GS1 Driving Momentum Together GS1 SafeBrand program 17 Szabványokon alapuló, a nemzetközi adatbázishálózat részét képező, közvetlen a gyártótól, ezáltal megbízható forrásból származó, jogszabályokon alapuló, sok esetben ellenőrzött termékinformációkat tartalmazó rugalmas, felhasználóbarát elektronikus adatbázis, illetve a hozzátartozó adatbeviteli és lekérdezési infrastruktúra.

© 2012 GS1 Driving Momentum Together 18 A SafeBrand infrastruktúra Product Org Loc Doc Különböző feltöltő felületek a termékinformációk felviteléhez Web-es és mobilalapú lekérdező felület a fogyasztók számár 1. Feltöltő portál 2. Adattár 3. Website 4. MobilApp

© 2012 GS1 Driving Momentum Together 19

© 2012 GS1 Driving Momentum Together Fogyasztók közvetlen elérése…új marketing lehetőségek 20

© 2012 GS1 Driving Momentum Together Program, amihez érdemes csatlakozni… 21

© 2012 GS1 Driving Momentum Together © 2011 GS1     Miért érdemes csatlakozni a programhoz?

© 2012 GS1 Driving Momentum Together Lehetőségek Kontrollálni akarom-e, hogy megbízható információk legyenek elérhetőek a fogyasztók számára? Egyesével akarom-e az információkat a webáruházak, illetve az alkalmazás szolgáltatók irányába biztosítani? Új marketing és kommunikációs eszköz – Beszéljünk a fogyasztóval! Fogyasztói elkötelezettség növelése Új fogyasztók megnyerése Fogyasztói magatartás jobb megismerése Jogszabályi kötelezettség Új © 2011 GS1 Érdemes ezzel az egésszel foglakozni?

© 2012 GS1 Driving Momentum Together 24 Kétszeri Dávid