TAMOP-4.1.2-08/2/A/KMR-2009- 0048 INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Üregkisülés kialakulása Animáció indítása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Kvázistacioner ívkarakterisztika Animáció indítása.
A program a „Tudáshasznosulást, tudástranszfert segítő eszköz-, és feltételrendszer kialakítása, fejlesztése a Műegyetemen” (TÁMOP /1/KMR )
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Megszakítók szintetikus próbái Animáció indítása.
Szimmetrikus 3f mennyiségek ábrázolása hatékonyan
HANS BELTING A mű - kontextusban prezentációs anyag 3 Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
A WPF stílusrendszer kreatív használata. Lássuk, mi van a kódon túl?
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
A Windows használata Bevezetés.
Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése Kaposvár, oldal.
SHAPE PREMIUM „A SZÖGLETES GÉNIUSZ”
Kifejezések 2+3 Egy egyszerű kifejezés… © Pasztuhov Dániel, www.programozas-oktatas.hu.
A Miskolci Egyetem TÁMOP projektjének záró rendezvénye Országos Széchényi Könyvtár Budapest, június 21.
Adatbevitel egérrel.
Védekezés az elektrosztatikus feltöltődés káros hatásai ellen
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
Kérdések a Regionális Szolgáltató és Kutatóközpont létesítése kapcsán Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje:
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon Képek az egyéni összefüggő tanítási gyakorlatról Approximáció Jáki Gábor igazgatóhelyettes.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
Villgép Szövetség – Műszaki Konferencia és Közgyűlés
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Üresen járó transzformátor bekapcsolása Animáció indítása.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ 3f tekercsrendszer táplálás- változásainak hatása Animáció indítása.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Kontaktor légrés-ellenerő diagram magyarázata Animáció indítása.
Esemény- és állapotvezérelt védelmi működés
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Teljes feszültségválasz módszere Animáció indítása.
Kis-Duna Csoport 2014 Üdvözöljük! Játék
Egyéni animációk készítése
A program az Informatika - Számítástechnika Tanárok Egyesülete TÁMOP / , a Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó.
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
VILÁGJÁRÓ NAP TANULMÁNYUTAK A SEMMELWEIS EGYETEMEN EOK Budapest, 2012.március 21. Dr. Lőrincz M. Ákos Semmelweis Közösség – Semmelweis Világ TÁMOP-4.1.1/A-10/2/KMR
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
Nagyfeszültség előállítása. Vizsgálófeszültségek fajtái: Váltakozó feszültség, egyenfeszültség, aperiodikus feszültséghullám, nagyfrekvenciás, csillapodó.
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Matematikai eszközök a környezeti modellezésben
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) NCA-ÖNSZ-08-C-0070 A Társadalmi Megújulás Operatív Programról: a HEFOP.
Elektronikus Közigazgatás Operatív Program ( )
Arany és Petőfi barátsága
Beszámoló a Kistérségi Koordinációs Hálózat munkájáról, feladatairól.
Kégli Ferenc Helyismereti fejlesztések a TÁMOP keretében.
Távirányító A program indítása A munkakörnyezet beállítása A program menürendszere.
TÁMOP Fogyasztóvédelmi ismeretek az utazások területén Dr. Eitmann Norbert Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület október 6-8.
Honlap készítés 4. óra.
Megvalósítók: Eötvös Loránd Tudományegyetem (főkedvezményezett) MTA Közgazdaságtudományi Intézet (kedvezményezett) Balassi Kiadó (kedvezményezett) Projekt.
HANS BELTING A mű - kontextusban prezentációs anyag 1 Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
HANS BELTING A mű a maga kontextusában prezentációs anyag 4
Oskar Bätschmann ÚTMUTATÁS AZ INTERPRETÁCIÓHOZ: MŰVÉSZETTÖRTÉNETI HERMENEUTIKA prezentációs anyag Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe TÁMOP /2/A/KMR
Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe
Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe
Propedeutika WOLFGANG KEMP Műalkotás és néző: a befogadásesztétikai megközelítés prezentációs anyag TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika.
NORBERT SCHNEIDER Művészet és társadalom prezentációs anyag Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
HORST BREDEKAMP Képi médiumok prezentációs anyag Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
HERMANN BAUER Forma, stílus, struktúra prezentációs anyag Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Felsőlégköri elektro-optikai emissziók és megfigyelésük Sopronból Barta Veronika Bór József Sátori Gabriella Közép európai Légköroptikai Konferencia Baja,
TAMOP /1 „CÉHÁLÓZAT KAPACITÁSFEJLESZTÉSE” Kézenfogva Alapítvány Projektnyitó Szakmai Nap
A POLISZOK KIALAKULÁSA
AZ ATHÉNI DEMOKRÁCIA PERIKLÉSZ KORÁBAN
Spárta államszervezete
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
Előadás másolata:

TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Üregkisülés kialakulása Animáció indítása

U Szigetelő Elektród Üreg

U EkEk E üreg

U

U E üreg > E átüt

U

U EkEk E üreg E üregfal-töltés

U

U

U

U

U

U EkEk E üreg E üregfal-töltés

U |E üreg |> E átüt

U

U

Üregkisülés paramétereinek megválasztása E átütési = 0,6*E max ; E maradék = 0,16*E max E átütési = 0,45*E max ; E maradék = 0,12*E max E átütési = 0,3*E max ; E maradék = 0,8*E max

Vissza a paraméter-beállításhoz