Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Urbán Ferenc Ábel: A KIR megújítási lehetőségei
Advertisements

Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Etikai Kódex.
Szennerné Bagó Gabriella 2003.október 30.
Számalk-MIS Tanácsadó Kft. Tel:
Önkormányzati információs rendszer
Mi a WebTÁRSASHÁZ rendszer?
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel
Intranet portál bemutató
Windows SharePoint Services 3.0
Üdvözlés Megoldások az ügyfelek elvárásai szerint Üdvözöljük Önöket az Adamnet Kft partnernapja alkalmából! A mai napon a Mitel Networks Ltd IP PBX megoldásait.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Siemens Financial Services – Kisértékű eszköz finanszírozás
Engedélyköteles tevékenységek szétválasutása az E
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország.
Megosztott orvosi tudáskezelő rendszer ‘VIRTUÁLIS IRODA’
SharePoint 2007 Farkas Bálint. Miért? Vízió a webről: a fejlesztés annyi, hogy „összekattintjuk” a weboldalakat előre megépített komponensekből Pl.: napló.
Mérőkamarás légifelvételek Internetes katalógusa MH Térképészeti Hivatal HM Térképészeti KHT.
A kommunikációs mix elemei
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Az Office Business Application (OBA) alkalmazásmodell Az üzleti probléma: központosított, mégis rugalmas feladatkövetés A lehetséges megoldások nagyvállalati.
AXAPTA a Diego-ban Rábe Ágnes Diego – ügyvezető igazgató
Dokumentumkezelés. A 2007-es Microsoft Office rendszer dokumentumkezelési szolgáltatásai Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Projektindítási, dokumentálási és portfoliószintű költségkövetési feladatok támogatása az EPM.
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Nagyvállalati projektmenedzsment megoldás a Fővárosi Vízművek Rt.-nél Előadó: Fritsch Róbert CIO, Fővárosi.
Előadó: Kárpáti Péter Üzleti folyamatvezérlés nagyvállalati környezetben (BizTalk Server 2004, Office InfoPath 2003 és Windows.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Microsoft Project Server 2003 Egyedi projekt alkalmazások: pályázatok, beruházások kezelése a.
Dokumentumkezelés GTM szeminárium sorozat Kontor 2004 ügyviteli keretrendszer Előadók: Szalontai Zoltán (T-Systems) Albert István (MSDN Kompetencia Központ)
Instant alkalmazások SharePoint platformon. A fejlesztés és a testre szabás határai elmosódtak. A testre szabást végző legtöbbször nem programozó A.
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
INFORMATIKA E-management E-business E-gyártás. Információ alapú gazdálkodás E-management E-business E-gyártás – E-minőségirányítás.
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
Microsoft CRM online Strén András
Szolgáltatáselemző Rendszer. A rendszer fejlesztése szeptemberében kezdődött, az előkészítő munkálatok év elejétől. Az éles rendszer átadásának.
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Magyar Controlling Egyesület Pécs, 2005 szeptember Cég neve MCE Konferencia 2005 A controlling gyakorlata Controlling Kemény Gyula.
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
Elektronikus Kormányzati Gerinchálózat (EKG) – a Központi Elektronikus Szolgáltató Rendszer alapinfrastruktúrája
Flottakövetés és munkairányítás integrációja esettanulmány:
Adatbányászat és üzleti intelligencia SPSS – MicroStrategy integráció
Magyar Dohánytermelők Országos Szövetségének Küldöttgyűlése 2006.November 20.
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
A Microsoft Üzleti Intelligencia megoldása és platformja
Dokumentumkezelés Magyarországon
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az utalvány-nyomtatás nemzetközi folyamatának automatizálása az Accor Services-nél Emmanuel Petit Accor.
Gazda Gergő Flexo szeminárium - Budapest, október Gazda Gergő Flexo szeminárium - Budapest, október Hatékony rendelés-feldolgozás, adminisztráció.
Cél – a biztonsági szempontokat is figyelembe vevő betekintés a vállalati adatokba a szervezet összes munkatársa számára, hogy optimális döntéseket hozhassanak,
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
Beszerzések hatékonyság növelése
Ajánlat, szerződés, számla dokumentumok egységes kezelése
Sikeres piacra lépés Franciaországban
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
Országos nagykereskedelmi menedzser
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
HunTéka – több mint könyvtári rendszer
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
A kiváltást megvalósító intézmények (pályázók) támogatásának közvetlen módjai a projekttervezés időszakában EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Termelés tervezési és irányítási rendszer SQL alapon
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Előadás másolata:

is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft. Laki István, tanácsadó, ABESSE Rt

Napirend  Az is:energy kereskedelmi folyamatai Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.  Az is:energy Sales System bemutatása Laki István, tanácsadó, ABESSE Rt.

is:energy Hungary Kft.  1999.GEDOS Hungária Kft.  Átfogó IT szolgáltatás nyújtása az E.ON érdekeltségeknél  2001.E.ON Hungária Rt. a GEDOS Hungária Kft. 49%-os tulajdonosává válik  a GEDOS Hungária Kft. felvette az is:energy Hungary nevet.

is:energy Hungary Kft. Teljeskörű IT szolgáltató  Székhely - Budapest  Nettó árbevétel 7,080 Mrd Ft (2003)  Alkalmazottak száma 194 fő  Országos jelenlét – 4 szervizcentrum

Az is:energy kereskedelmi folyamatai ►  A meglévő ügyfelek által elvárt igényeknek megfelelő működés (zárt piac)  Nincs kidolgozott értékesítési folyamat  Nincs kialakított egységes kommunikációs rendszer  „ Mindenki mindenkinek értékesít ”  Nincs egységes ügyfél adatbázis ►  Stratégiai döntés – piacnyitás

Az is:energy kereskedelmi folyamatai Kapcsolatfelvétel, információ csere Ajánlattétel Egyezkedés (műszaki és/vagy gazdasági) Megrendelés Szerződéskötés

Az is:energy kereskedelmi folyamatai Feladat  Kialakítani a kínálati piacon lévő ügyfelek számára elfogadható kereskedelmi folyamatokat, a már meglévő ügyfeleink elvárásaihoz igazítva. Igény  Egy olyan elektronikus rendszer létrehozása, mely tartalmazza a már meglévő ügyfeleink adatait, új, lehetséges ügyfeleink adatait, jól követhető értékesítő kollégáink munkája, az értékesítés hatékonysága, riporttolási, számlázási és elemzési adatok biztosítása, társszervezetekkel történő együttműködés dokumentálása, a vállalat TQM rendszerében meghatározottak szerint.

is:energy Sales System

Sales rendszer - SPS  Sharepoint Services Ajánlat és emlékeztető űrlap tár Riport és karbantartó modul a WSS szolgáltatásaira építve saját Webkijelzők készítésével Integrált Jogosultságkezelés Egyedi nézetek Automatikus értesítés

Sales system - InfoPath  InfoPath tulajdonságok Fully Trusted űrlapokat használtunk Közvetlen adatbázis eléréssel  Amiért használtuk Jó megjelenés, nézetek támogatása Office integráció Szerver oldalon könnyű feldolgozhatóság Könnyen, gyorsan lehet vele fejleszteni; validáció támogatás Felhasználói oldalon gyors és könnyű kezelhetőséget nyújt

Sales system – Folyamat támogatás  „ Human to human” folyamatok támogatására  Az „emberi beavatkozást” egyszerű Web alkalmazásokkal támogattuk – K2.Net SmartForm  Kezdetben egyszerű folyamatok implementálás történt meg (Lehetőség keresés támogatása, Ajánlat elfogadás)  Kihasználtuk a BizTalk és a K2 alapszolgáltatásait, nincs mögötte „saját kód”!  Jól integrálódik a Microsoft termékeihez (InfoPath, SharePoint, SQL 2000, Biztalk 2004).

Sales workflow – Lehetőség keresés támogatása

is:energy Sales System architektúra

Sales System jövője  Hatékonyság növelése  A meglévő értékesítési stratégiánk fejlesztése  A értékesítő kollégák munkájának követése  Összekapcsolás a műszaki és gazdasági folyamatokkal, rendszerekkel  A döntési/jóváhagyási folyamat beintegrálása a rendszerbe  Tulajdonosok által elvárt bevételek biztosítása  Az értékesítési munka támogatása  Tervezés segítése

KÉRDÉSEK?