is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft. Laki István, tanácsadó, ABESSE Rt
Napirend Az is:energy kereskedelmi folyamatai Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft. Az is:energy Sales System bemutatása Laki István, tanácsadó, ABESSE Rt.
is:energy Hungary Kft. 1999.GEDOS Hungária Kft. Átfogó IT szolgáltatás nyújtása az E.ON érdekeltségeknél 2001.E.ON Hungária Rt. a GEDOS Hungária Kft. 49%-os tulajdonosává válik a GEDOS Hungária Kft. felvette az is:energy Hungary nevet.
is:energy Hungary Kft. Teljeskörű IT szolgáltató Székhely - Budapest Nettó árbevétel 7,080 Mrd Ft (2003) Alkalmazottak száma 194 fő Országos jelenlét – 4 szervizcentrum
Az is:energy kereskedelmi folyamatai ► A meglévő ügyfelek által elvárt igényeknek megfelelő működés (zárt piac) Nincs kidolgozott értékesítési folyamat Nincs kialakított egységes kommunikációs rendszer „ Mindenki mindenkinek értékesít ” Nincs egységes ügyfél adatbázis ► Stratégiai döntés – piacnyitás
Az is:energy kereskedelmi folyamatai Kapcsolatfelvétel, információ csere Ajánlattétel Egyezkedés (műszaki és/vagy gazdasági) Megrendelés Szerződéskötés
Az is:energy kereskedelmi folyamatai Feladat Kialakítani a kínálati piacon lévő ügyfelek számára elfogadható kereskedelmi folyamatokat, a már meglévő ügyfeleink elvárásaihoz igazítva. Igény Egy olyan elektronikus rendszer létrehozása, mely tartalmazza a már meglévő ügyfeleink adatait, új, lehetséges ügyfeleink adatait, jól követhető értékesítő kollégáink munkája, az értékesítés hatékonysága, riporttolási, számlázási és elemzési adatok biztosítása, társszervezetekkel történő együttműködés dokumentálása, a vállalat TQM rendszerében meghatározottak szerint.
is:energy Sales System
Sales rendszer - SPS Sharepoint Services Ajánlat és emlékeztető űrlap tár Riport és karbantartó modul a WSS szolgáltatásaira építve saját Webkijelzők készítésével Integrált Jogosultságkezelés Egyedi nézetek Automatikus értesítés
Sales system - InfoPath InfoPath tulajdonságok Fully Trusted űrlapokat használtunk Közvetlen adatbázis eléréssel Amiért használtuk Jó megjelenés, nézetek támogatása Office integráció Szerver oldalon könnyű feldolgozhatóság Könnyen, gyorsan lehet vele fejleszteni; validáció támogatás Felhasználói oldalon gyors és könnyű kezelhetőséget nyújt
Sales system – Folyamat támogatás „ Human to human” folyamatok támogatására Az „emberi beavatkozást” egyszerű Web alkalmazásokkal támogattuk – K2.Net SmartForm Kezdetben egyszerű folyamatok implementálás történt meg (Lehetőség keresés támogatása, Ajánlat elfogadás) Kihasználtuk a BizTalk és a K2 alapszolgáltatásait, nincs mögötte „saját kód”! Jól integrálódik a Microsoft termékeihez (InfoPath, SharePoint, SQL 2000, Biztalk 2004).
Sales workflow – Lehetőség keresés támogatása
is:energy Sales System architektúra
Sales System jövője Hatékonyság növelése A meglévő értékesítési stratégiánk fejlesztése A értékesítő kollégák munkájának követése Összekapcsolás a műszaki és gazdasági folyamatokkal, rendszerekkel A döntési/jóváhagyási folyamat beintegrálása a rendszerbe Tulajdonosok által elvárt bevételek biztosítása Az értékesítési munka támogatása Tervezés segítése
KÉRDÉSEK?