A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Multimédia.
Advertisements

Természet Szöveg: ©Rába Ildikó Mariann Kép: ©Bauer Andrea.
Prezentációkészítés Feladat: 12 képből álló non-lineáris multimédiás
Videó autoresponder és videó feliratkozó űrlappal
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
Pár szó a digitalizálásról
Könyvtárismeret Dokumentumok típusai.
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia)
Dr. Élő Gábor július 9. MKE HKSZ 15. Országos Konferenciája
Könyvtári digitális tartalmak az oktatási multimédiák számára
Microsoft Expression Studio Multimédia à la Microsoft: Web-, animáció-, videó- és képszerkesztés Telek Andrea.
…mű lehet: nyomtatott (névjegykártya, prospektus, levélpapír, boríték, jegyzetpapír, plakát) elektronikus (prezentáció, hírlevél, weboldal, multimédia,
Informatikus könyvtáros
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
1. Multimédiafejlesztés feladat (1)
Internet alapjai. Szakmák Multimédia szerkesztő Content-szerkesztő Content-Manager Webriporter Infobróker Online-szerkesztő Online-újságíró.
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia)
Az információ és kódolása Kovácsné Lakatos Szilvia
| | Tananyagfejlesztések fejlesztői szemmel Wagner Balázs MTA SZTAKI.
Domain Name System – DNS keresése az interneten.
”Babits Mihály a Net-en” Moldován István OSZK MEK osztály Irodalomtörténeti Szimpózium Babits Mihály születésnapján Szekszárd, november.
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban Moldován István MultiMédia az oktatásban konferencia Zsigmond Király Főiskola,
Nyomtatott helyett digitális források? Szombathely, március 30. BDTF Főiskola Könyvtáros Szaknap.
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
A multimédia és a közösségi hálózatok a hatékony nyelvtanulásban Debreceni Egyetem Informatika Tudományok Doktori Iskola PhD Konferencia, Hollókő, 2013.
A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken.
2009. november 16. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 10. előadás.
2009. október 19. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 7. előadás.
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
o Minden elektronikus formában érhető el o A munkafolyamatok egy része automatizálható, így a szolgáltatások gyorsabbak és hatékonyabbak lehetnek o A.
Az e-learning rendszer és szereplői
Prezentáció és grafika
Wordforce e-learning szerkesztő lehetőségei és korlátai
Bementei és kimeneti eszközök ismertetése
Máté István Multimédia fejlesztő Máté István
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
DIGITÁLIS KULTÚRA ÉS MÉDIAOKTATÁS – Amit a TÁMOP kutatási eredményei üzennek Készítette: Jakab György Budapest december 6.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
Az Internet.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
A prezentációkészítés
Az Interaktív multimédia Az információs társadalom három fő területének metszete Távközlés, (híradástechnika) Informatika, (számítástechnika) Tartalom-ipar.
A jövő (e-)könyve Készítette: Szűcs Roland. Témáink Tények Miért jó olvasni? E-könyv és az olvasó eszközök Aki keres az talál A XXI. század e-könyve (demó)
A OneNote 2007.
A könyvtár, mint az információs társadalom stratégiai tényezője Dr. Tóvári Judit
Multimédia-fejlesztés. 2. számú beküldendő feladat Készítsen el egy multimédia alkalmazást! Neobook for windows szoftverrel Neobook for windows szoftverrel.
TÁMOP /1-2F Modern informatikai eszközök Multimédia az interneten Papp Szabolcs 2009.
Online oktatóanyag Android mobilalkalmazás- fejlesztéshez Nagy József.
Interaktív szimuláció Moodle kurzusban T. Nagy Judit, Molnár Tamás Az internet generációs fiatalok és ismeretszerzési szokásaik A mai diákok ismeretszerzési.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
AZ INTERNET SZOLGÁLTATÁSAI Készítette: Horváth Tünde.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
Adatbázisok használata a tájékoztatási gyakorlatban Dr. Nagy Enikő Csomád,
Fodorné Tóth Krisztina PTE Regionális Távoktatási Központ Multimédia az oktatásban 2009.
IKT A PEDAGÓGIÁBAN 1 Készítette: dr. Létray Zoltán.
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Multimédia.
Multimédiás, interaktív Moodle tesztkérdések Molnár Tamás
Hivatkozások beillesztése, animációk szerkesztése
4. OER Digitális Eszközök Digitális Elbeszélésekhez
PDA - trend és valóság Geges József Ph.D.
Multimédia.
KKM. szilárd folyadék légnemű olvadás forrás olvadáspont (op) forráspont (fp) fagyás lecsapódás KKM párolgás jód.
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban
Címdia elrendezés Alcím.
POWERPOINT Bemutató készítése.
Előadás másolata:

A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA (latin) = tájékoztatási eszköz, hírközlő

A csatornák lehetnek: szöveg, hang, kép, animáció, videó és interaktivitás.

Multimédia több területen is használatos, mint például a  művészet,  oktatás,  szórakoztatóipar,  tervezés,  gyógyítás,  matematika és  tudományos kutatások.

Egy elektronikus multimédiás enciklopédia többféleképpen képes leírást adni, mint a papíralapú könyv formában készült enciklopédia. Így megkönnyíti a felhasználó munkáját, segíti a tanulásban, képeket, videókat, hanganyagot megjelenítve.

Köszönöm a figyelmet!!!