Középfokú képzés Magyarországon Nagy Mária szerk. (2003): Mindenki középiskolája. Országos Közoktatási Intézet, Bp.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A szakképzés jelene és jövője
Advertisements

Egy innováció nyomában
Esélyteremtés lehetőségei a közoktatásban Mayer József Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Salgótarján, május 27.
„Bérek, adók és transzferek” szakmai konferencia
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Pogány Frigyes Szakközépiskola
Határmenti együttmûködés az EU-ban Mit jelentenek a Régiók? Klaus Klipp Fõtitkár Európai Régiók Gyûlése, Strasbourg.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
A közoktatás általános és területi folyamatai a különböző hierarchiaszintű térségekben PTE TTK FÖLDTUDOMÁNYOK DOKTORI ISKOLA BLAHÓ JÁNOS.
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
II/3. Működő és a legszegényebbeket elérő szolgáltatások, közösségi akciók Kunbábony, Civil Kollégium Képzési Központ április május
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
A középfokú oktatás szerkezeti változásai és az érettségivel kilépők Imre Anna – Híves Tamás Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 2010 június.
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
A 2004/2005-ös tanév rendje Oktatási Minisztérium március 17.
1 FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2008/2009. TANÉVBEN 1 Oktatási Hivatal.
1. FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2004/2005. TANÉVBEN.
A Magyar Köztársaság kormánya. A középfokú felvételi változásai Arató Gergely államtitkár prezentációja december 9.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Mindennap egy ablakot kinyitni és a kellemes meglepetést élvezni.
BENKŐ PÉTER VANNAK-E KULTURÁLIS RÉGIÓINK?. -A méréseknél a KSH jelentéseit vesszük alapul. -Lehetséges mutatók: -a mezorégiók különböző fokú iskoláin.
1 FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2009/2010. TANÉVBEN 1 Oktatási Hivatal.
Beiskolázási tevékenység elemei és lebonyolítása Résztvevők köre: - kari vezetés - HÖK, hallgatók - szakvezetők, szakterületek képviselői Javaslat: Pál.
1 FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2007/2008. TANÉVBEN 1 Oktatási Hivatal.
1 FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2009/2010. TANÉVBEN 1 Oktatási Hivatal.
1 FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2006/2007. TANÉVBEN 1.
1 Felsőoktatási jelentkezés A szeptemberben induló felsőoktatási képzések jelentkezői Forrás: Educatio Kht. – OFIK, Felvi.hu
1 Foglalkoztatási kihívások (1), avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.OKTÓBER 5-6 HAJÓS Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
Összehasonlító pedagógia
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Kirándulás, Apáthy-szikla – Árpád kilátó - Hüvösvölgy
LLP program - Comenius Tempus Közalapítvány LLP Nemzeti iroda Kiss Tímea, Comenius asszisztens november 24.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Szeretettel köszöntünk a Pesterzsébeti
Középfokú iskolai felvételi eljárás lebonyolításának ütemezése a 2009/2010-es tanévben Papp Brigitta.

1 Mégis, kinek az érdeke? Szakvélemények, tantárgyi felmentések a nevelési tanácsadó, a szakértői bizottság és az iskolák szemszögéből Fehérvári Katalin.
MAGYARORSZÁG NEVELÉSÜGYE A 19. SZÁZAD MÁSODIK FELÉBEN
A t e r m é s z d a l Csak az erős ember ismeri a szeretetet,
Középiskolai továbbtanulás 2014/15
Általános iskola első osztály
Az érettségi utáni továbbtanulást meghatározó tényezők
Továbbtanulás 2013/2014..
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
Középiskolai továbbtanulás 2012/13 Készítette: Simon Zoltán ig.h.
A BÁRÁNY ÉS HADSEREGE A SION HEGYÉN Jel 14:1-5 Előadó: Drs Gallusz László.
Milyen perspektívákat nyit az új OKJ rendszere? Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Tanácsadási osztály Nádráné Tóth Borbála.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
A komprehenzív iskola Dr. Schiffer Csilla. Komprehenzív iskola ‘40-’7 Anglia állami iskola Középiskola Felvesz bármely tanulót a lakóhelyéhez közeli iskolába,
FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2013/2014. TANÉVBEN A 2013/2014. tanévben lezajlott eljárás.
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
AZ EGYSÉGESÍTETT ANYAKÖNYVEZÉS KIALAKÍTÁSÁNAK ÚTJÁN 1. rész 1. dia.
FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2014/2015. TANÉVBEN A 2014/2015. tanévben lezajlott eljárás 1.
Iskola és közösség Iskola és közösség I: Iskola és település (oktatásökológiai megközelítés) Iskola és közösség II: Az iskola funkciói (funkcionalista.
Középiskolai továbbtanulás 2016/17
Átalakult a szakképzési rendszer
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Előadás másolata:

Középfokú képzés Magyarországon Nagy Mária szerk. (2003): Mindenki középiskolája. Országos Közoktatási Intézet, Bp.

1. zárthelyi 1. kérdés: Nevezze meg a magyar közoktatási rendszer szintjeit, mutassa be az intézményi rendszert (10 pont) 2. kérdés: Soroljon fel 10 neveléstudományi folyóiratot (10 pont) 3. kérdés: Mely betegségek fordulnak leginkább elő a közoktatásban résztvevő diákok körében? (az iskolai életmód, mint megbetegedés oka) (5 pont) Max: 25 pont (5: 24-25, 4: 22-24, 3: 19-21, 2: 17-18, 1: 16 és alatta)

Régiók és iskolák

Gazdasági fejlettség

Részvétel a képzésben

Részvétel – a megfelelő korú népesség arányában

A képzésre jelentkezők

Képzési kínálat

Középiskola-kínálat

Középfok-kínálat

Általános iskola utáni továbbtanulás

A gimnáziumi férőhelyek száma

Kínálat az általános iskola után

6/8 éves gimnáziumi képzés okai

Különböző pedagógia megoldások alkalmazása a gimnáziumokban

Középfok Európában

Tagjelölt országok

Középfokú szakképzés éveseknél

jövőkép