Együttgondolkodva a kisiskolásokért Alsó tagozatos munkaközösség-vezetők tanácskozása KPSZTI 2007. március 12.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az érettségi rendszere
Advertisements

ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAMOK HATÁSVIZSGÁLATA
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Cím: 5008 Szolnok, Gorkij út 47. Telefon/fax: Web: Igazgató: Dr. Kállai Mária.
A TAO támogatási rendszer Magyar Labdarúgás Fóruma
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
A tanácsadói tevékenység koordinálása Páll Viktória Ec-Pec Alapítvány.
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Fodrostollú magyar lúd
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Pedagógusok az együttnevelésről Keller Magdolna Eszterházy Károly Főiskola Neveléstudomány Tanszék Eger.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Győr, NYME Minőségbiztosítási Bizottság munkaértekezlete Az EFQM modell - rövid ismertetés- Vas Beatrix Minőségfejlesztési és Informatikai Központ.
A népesség nem és kor szerint
N etnyugdíj Az év egyik legjobb üzleti lehetősége.
Megváltozott feladatok a középiskolai kollégiumi nevelésben Egy svédországi tanulmányút tapasztalatai fényében.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Hyperuricaemia és hypertonia Hypertonia Központ Óbuda, Budapest
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
Gazdasági ismeretek.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Fej vagy írás? a tüdőrák éve. Fej vagy írás? 2006 – a tüdőrák éve Mucsi János, Farkas Éva, Tormay Károly Egészségügyi Központ Tüdőbeteg-gondozó.
Tanév-előkészítő értekezlet
A kutatás-fejlesztési tevékenység évi adatai Kiemelt fontosságú diák a 143. diás ppt-s bemutatóból: 2-3, 5,7,20,21,24,42,44,54,55,57-58,60,62,65-66,71-72,73-74,87-89,91-94,95-98, ,,119-
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Az oktatási segédanyagokhoz szükséges ismeretanyag összeállítását a megyei rendőr-főkapitányság bűnmegelőzési osztálya gerontológiai szakemberek bevonásával.
Teljesítményértékelés a pedagógiai intézményekben
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
A sajátos nevelési igényű tanulókkal kapcsolatos változások Dömötör Monika, gyógypedagógiai tanár szeptember 8.
tanév 1. félév informatika munkaközösség.
7. Házi feladat megoldása
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
50).6-os szint végponti fejtési üreg bejárata
Szabó Márton Kopint –Tárki Zrt. ELÁRASZTJA A MAGYAR PIACOT AZ IMPORT ÉLELMISZER ?
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Alsó tagozatos Jótékonysági gála december 9 – 10-én Belépő Tombola95700 Tombola Ajándéktárgyak Összesen Ft.
Alsó tagozat és napközi a számok tükrében
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
2005. május 5. OKTATÁSI MINISZTÉRIUM FELSŐOKTATÁSI FELNŐTTKÉPZÉSI BIZOTTSÁG.
KIÉGETTSÉG VIZSGÁLAT 2011/12.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi eredmények május-június. Az utóbbi évek érettségi eredményei TanévÉrettségi átlag (RFG- AGK) Országos érettségi átlag Kitűnők száma (RFG-
Érettségi eredmények Vizsgázók száma: 114 fő Rendes vizsga: 82 fő Előrehozott vizsga: 32 fő (30+2) Összes értékelt tantárgyi vizsga: 495 Összes.
BEVEZETŐ.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Felsőoktatási felvételi eredmény (2006/2007). Oszt. Létsz. (L) Jelentkezők száma (J) 1. helyen felvételt nyert További helyen felvételt nyert Összes felv.
Kvantitatív módszerek
1 „ Beszéljünk végre világosan az energetikáról” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Energetika Október 2.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Együttgondolkodva a kisiskolásokért Alsó tagozatos munkaközösség-vezetők tanácskozása KPSZTI március 12.

2004/2005. tanév 2005/2006. tanév Továbbképzések száma:923 Bemutatóórák száma:1422 Előadások száma:1755 Résztvevők száma:393858

A 2004/2005. tanév továbbképzéseinek elégedettségi mutatói II. félév Bemutatóórák4,1 Óramegbeszélés, tapasztalatcsere:4,82 Előadók témaválasztása:4,94 Előadók felkészültsége:4,97 A továbbképzés programjának összeállítása:4,9 Segédanyagok használhatósága:4,8 A továbbképzésen szerzett tapasztalatok hasznosíthatósága:4,82 A 2005/2006. tanév továbbképzéseinek elégedettségi mutatói Bemutatóórák4,71 Óramegbeszélés, tapasztalatcsere4,79 Előadók felkészültsége4,91 Előadók előadásmódja4,74 A továbbképzés programjának összeállítása4,9 Segédanyagok használhatósága4,8 A továbbképzésen szerzett tapasztalatok hasznosíthatósága4,75

Kérdőív az alsó tagozatos munkaközösség-vezetők számára A kérdőívet visszaküldte 68 fő (66,7 %)

1. Figyelemmel kíséri-e a KPSZTI alsó tagozatos továbbképzési programját? A kérdésre válaszolt: 68 fő (100 %) mindig áttanulmányozom hol igen, hol nemnem kerül a kezembe 59 fő6 fő3 fő 86,8 %8,8 %4,4 %

2. Megfelelőnek tartja-e a kínálatot? A kérdésre válaszolt: 67 fő (98,5 %) igenrészbennem 57 fő9 fő1 fő 85,1 %13,4 %1,5 %

3. Ki dönt intézményében a tanítók továbbképzésen való részvételéről? A kérdésre válaszolt: 67 fő (98,5 %) igazgatóigazgató- helyettes munkaközösség- vezető tanító 39 fő26 fő8 fő45 fő 58,2%38,8 %11,9%67,2 % egyedül ő 10 fő4 fő0 fő16 fő 15,2 %6,1 %0 %24,2 %

4. Megosztják-e tapasztalataikat kollégáikkal a továbbképzésen részt vett tanítók? A kérdésre válaszolt: 67 fő (98,5 %) igennem 66 fő1 fő 98,5 %1,6 %

5. Ha igen, milyen formában? A kérdésre válaszolt: 50 fő (73,5 %) alkalomszerűenerre a célra rendszeresített formában 30 fő21 fő 60,0%40,0 %

Témajavaslatot 55 fő tett  a szöveges értékelés eddigi tapasztalatai, a gyakorlatban felmerült problémák megoldási lehetőségei  a SNI (magatartászavaros, hyperaktív, tanulásban lemaradó, részképesség-zavarral küszködő) tanulók nevelés-oktatása, az integrált nevelés  a szakmai munkaközösségekkel, illetve azok vezetésével kapcsolatos ismeretek

Szerepelt még a témajavaslatok között: ☺ Kompetencialapú oktatás alsó tagozatban ☺ A tankönyvválasztás szempontjai ☺ A hittantanítás kérdései alsó tagozaton ☺ Az átmenet problémái a 4-5 évfolyam közötti váltásnál (követelmények, értékelés) ☺ A kötelező olvasmányok problematikája ☺ Pályázatfigyelési technikák, a pályázatírás gyakorlata