1 Apertus Közalapítvány Nemzeti Fejlesztési Program 3.2.1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Felvételi tájékoztató
Advertisements

GANZ ÁBRAHÁM KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Érettségi utáni továbbtanulási lehetőségek
Érettségi utáni továbbtanulási lehetőségek
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
EuroVelo 6 fővárosi átvezetése
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
Cserháti Sándor Műszaki Szakképző Iskola és Kollégium Nagykanizsa
DIGITÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS E-LEARNING KERETRENDSZEREK Csalagovits Ádám projekt koordinátor NFT Programiroda.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
Szent László ÁMK Szakközépiskolai Intézményegysége
Műszaki és informatikai képzési terület jelentkezés és felvételi követelmények Dr. Bakos Károly szakmai főtanácsadó OKM.
Nemzeti Fejlesztési Terv Programban
Az SDT keretrendszer logikai és architektúrális felépítése Dringó Béla
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
Informatikai Szakképzési Portál
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
Az OKJ bevezetésének, a szakmai vizsgáztatásnak jogszabályi háttere.
Alapozó tantervek Új alapozó tantervek valamennyi szakmacsoportban; informatikában is. Hozzászoktunk: Informatika tanár edzett! tanév, melyben mind a négy.
TÁMOP / „Négy kistérség egy projekt” Marcali,
szakmérnök hallgatók számára
A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken.
Aktualitások, változások, újdonságok az agrár-szakképzésben Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium VIDÉKFEJLESZTÉSI, KÉPZÉSI ÉS SZAKTANÁCSADÁSI.
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
Tóth Gergely Gróf Széchenyi István Műszaki Szakközépiskola Informatikai jellegű szakképzés iránti igények és elhelyezkedési.
Frontális pedagógia helyett „konstruktivista” pedagógia Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter október 12.
A szakképzés jelene és jövője 7. Nevelésügyi Kongresszus augusztus 27. Dr. Szenes György főtitkár.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A szakképzés tartalmi szabályozása - Moduláris, kompetencialapú szakképzés -
1 FELSŐFOKÚ SZAKKÉPESÍTÉSEK AJÁNLOTT KÉPZÉSI PROGRAMJAI, ÉVI FEJLESZTÉSEK Legányi Mariann NSZFI Kutatásszervezési és fejlesztési osztály.
Egységes, új szakmastruktúra, piacképes programok Budapest december 6.
Tananyagfejlesztési munkacsoport Tevékenységünket októberében kezdtük. Feladatunk: Olyan tananyagok elkészíttetése pályázat útján, amely önálló.
Bemutatkozik a MIOK Gimnázium és Szakképző Iskola
SZTT tevékenységének bemutatása
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Tananyag keresése az interneten
Nedeczky Veronika Sulinet Digitális Tudásbázis.
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
1 Csontó Béla Az új OKJ bevezetése Informatikai rendszergazda Informatikai hálózattelepítő és –üzemeltető.
Modul rendszerű oktatás bevezetésének feladatai a Kaposvár-TISZK-ben és a partneriskoláiban.
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
PÁLYAVÁLASZTÁS- ISKOLAVÁLASZTÁS
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
Közgazdaság szakmacsoport
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
„A jól képzett szakemberekért.”
Szterényi József SzKI és SzI
Szent Lőrinc Vendéglátó és Idegenforgalmi Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium, Eger Vendéglős (OKJ ) vizsga szakmai és vizsgakövetelményei,
EUCIP IT administrations vizsgák eredménye SZÁMALK-Szalézi szakközépiskola és napokon tartok vizsgák alapján.
Regionális gazdaságtan GVAM nappali tagozat tavasz, időütemezés,határidők.
Nyílt napok november óráig nyílt órák november óra január óra.
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
EDUCATIO Társadalmi Szolgáltató Kht
TIOK IKT – összefoglaló Nagy Regina Sulinet Programiroda tartalomfejlesztési szakértő.
Szakmai vizsgáztatás Modláné Görgényi Ildikó főigazgató-helyettes március 27.
Gépgyártástechnológus technikus modulrendszerű képzésének BEMUTATÁSA Gépipari, Közlekedési Szakközép- és Szakiskola Jendrassik György Tagintézmény SZOLNOK.
ÉRETTSÉGI MÁJUS-JÚNIUS
A SZAKMAI KOORDINÁTOROK FELADATAI
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Az NSZFI szerepe a szakképzés megújításában
A digitális kompetencia fejlesztése
eddigi tapasztalatainak ismertetése és a tanulságok
Előadás másolata:

1 Apertus Közalapítvány Nemzeti Fejlesztési Program 3.2.1

2 Az NSZI szakmai előkészítő munkája alapján szakmacsoportos alapozó oktatás alapmoduljainak digitális fejlesztése Az új szakmaszerkezet kialakítása után két kiemelt szakmacsoport közös moduljainak digitális alapú taneszköz-rendszerének kifejlesztése Az így létrejött új, digitális taneszközök megismertetetése a szakmai környezettel Apertus Közalapítvány

május február 17 szakmacsoport előkészítő érettségi tantárgyainak vizsgakövetelményeit lefedő digitális tananyag 5500 foglalkozás több mint tananyagelem 17 szakmacsoport Gépészet és Kereskedelem marketing március augusztus 2 kiemelt szakmacsoport szakmáinak közös moduljai 1300 foglalkozás több mint tananyagelem Felsőoktatási bevezetés szeptember – 2 szakmacsoport 1 félév, 24 tanóra  32 tanóra 2 szakmacsoport 1 félév, 90 tanóra  120 tanóra

május február 17 szakmacsoport előkészítő érettségi tantárgyainak vizsgakövetelményeit lefedő digitális tananyag 5500 foglalkozás több mint tananyagelem 17 szakmacsoport Gépészet és Kereskedelem marketing március augusztus 2 kiemelt szakmacsoport szakmáinak közös moduljai 1300 foglalkozás több mint tananyagelem Felsőoktatási bevezetés szeptember – 2 szakmacsoport 1 félév, 24 tanóra  32 tanóra 2 szakmacsoport 1 félév, 90 tanóra  120 tanóra

5 Gépészet Építészet Közlekedés Elektronika-elektrotechnika Informatika Vegyipar Környezetvédelmi- vízgazdálkodás Élelmiszeripar Könnyűipar Faipar Nyomdaipar Közgazdaság Ügyvitel Kereskedelem-marketing Vendéglátás, idegenforgalmi Mezőgazdaság Rendészet

május február 17 szakmacsoport előkészítő érettségi tantárgyainak vizsgakövetelményeit lefedő digitális tananyag 5500 foglalkozás több mint tananyagelem 17 szakmacsoport Gépészet és Kereskedelem marketing március augusztus 2 kiemelt szakmacsoport szakmáinak közös moduljai 1300 foglalkozás több mint tananyagelem Felsőoktatási bevezetés szeptember – 2 szakmacsoport 1 félév, 24 tanóra  32 tanóra 2 szakmacsoport 1 félév, 90 tanóra  120 tanóra

7 Foglalkozás: ~ Szöveg: ~ Fogalom: ~ Kép: ~ Hang: ~ 600 Mozgókép: ~ 700 Animáció: ~ Hivatkozás: ~ Tesztfeladat: ~

8

9

május február 17 szakmacsoport előkészítő érettségi tantárgyainak vizsgakövetelményeit lefedő digitális tananyag 5500 foglalkozás több mint tananyagelem 17 szakmacsoport Gépészet és Kereskedelem marketing március augusztus 2 kiemelt szakmacsoport szakmáinak közös moduljai 1300 foglalkozás több mint tananyagelem Felsőoktatási bevezetés szeptember – 2 szakmacsoport 1 félév, 24 tanóra  32 tanóra 2 szakmacsoport 1 félév, 90 tanóra  120 tanóra

11 Tananyagtervek Tananyagelemek Megjelenítés

12 A fejlesztések utógondozása

13 Az utógondozás lépései 1. Publikálást követő ellenőrzések Tételes szakmai ellenőrzéssel megbízott gazdasági társaság. Tiszk-ek által javasolt intézmények, pedagógiai központok a lapok áttekintésére. 2. Javítások – kiegészítések – korrekciók Garanciális javítások Kiegészítő anyagok Multimédiás korrekciók Technikai korrekciók

14 Az utógondozás folyamata 1. Publikálást követő ellenőrzések Tételes szakmai ellenőrzéssel megbízott gazdasági társaság. 17 szakmacsoport tételes ellenőrzése 2 kiemelt szakmacsoport moduljainak ellenőrzése Tiszk-ek által javasolt intézmények, pedagógiai központok a lapok áttekintésére. Megkötött szerződések a szakmacsoport tananyag lapjainak ellenőrzésére Teljesítések ellenőrzése az SDT rendszeren keresztül.

15

16 Köszönöm

17

18 Az utógondozás lépései 2. Javítások – kiegészítések – korrekciók Garanciális javítások 12 hónap áll rendelkezésre az elkészült anyagok garanciális Kiegészítő anyagok A 17 szakmacsoport fejlesztése esetében az utólagos ellenőrzések vetették fel a kiegészítési igényeket, a 2 kiemelt szakmacsoport fejlesztése kapcsán az OKJ és az SZVK-k változása. Multimédiás korrekciók (Create & Mind Kft) Jellemzően animációk esetében jelentkezik, amelyek pedagógiailag megfelelnek a szakmai elvárásoknak, technikailag nem hibásak ezért elfogadásra is kerültek ugyanakkor érdemes azokat javítani növelve az anyag használhatóságát. Technikai korrekciók (PontX Kft) A lapok, foglalkozás bejárási útvonalak elkészítésével kapcsolatosan a szerződés valamint annak mellékletei nem tartalmaztak a 17 szakmacsoport témáira részletezett pedagógiai módszertani útmutatókat, így több esetben elképzelhető, hogy ezek helyenkénti átszerkesztése indokolt.

19

20

21

22

23 Köszönöm