Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
Advertisements

„Fejlődés ellen nincs orvosság” (Neumann János) 1987.az alapítás éve 1989.a névadás éve 1993.az első (30 fős) kollégium 2000.NIVÁK 2002.Kollégium a Pozsonyi.
A BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Induló képzéseink – 2008/2009-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Induló képzéseink 2008/2009-es.
Tehetséggondozás a testnevelés órán
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Krúdy.
Pályaválasztás 2014/15.
Iskolánkról.
FELVÉTELI tájékoztató
Mit kínál az I. Béla Gimnázium? Tájékoztató nap november 20. Hajós Éva igazgató.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Tehetségpont létrehozása
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
95.jubileumi tanév Év végi mutatók Sikeres pályázatok  Pedagógus képzések (TÁMOP /A )  Tiop-6 új interaktív tábla  Színe-java.
Gönczy Pál Általános Iskola
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Az Eötvös József Gimnázium és Kollégium épületei a tatai Öreg-tó mellett találhatók
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Tehetségsegítő hálózat kialakítása a Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégiumban TÁMOP-3.4.4/B/08/1.
Felvételi tájékoztató – 2008/2009-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Felvételi tájékoztató 2008/2009-es.
MTA - SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia Eger, november 7-9. A természettudományos tudás és alkalmazásának.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
A kerettantervek fejlesztése
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában   „Az első lépések”
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Kecskeméti Széchenyivárosi Arany János Általános Iskola Kecskemét
Boronkay György Műszaki Középiskola és Gimnázium.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
F AKULTÁCIÓ A P ÉCSI L EŐWEY K LÁRA G IMNÁZIUMBAN Tájékoztató a 10.a, 10.b, 10.d és 10.f osztályokban tanulók és szüleik számára.
Szent László Gimnázium
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
Tehetséggondozás Mezőkovácsházán
Iskolai tehetséggondozás a statisztikai adatok tükrében Nikitscher Péter - Szemerszki Marianna.
Pályaválasztási szülői értekezlet
BUDENZ JÓZSEF ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM Oktatási modellünk, továbbtanulási eredményeink 2014/2015. tanév.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Tehetséggondozás a Kiskossuthban. Tehetséggondozás a tanórákon O Csoportbontás O Differenciálás O Egyénre szabott munka O Játékos, nem formális tanulás.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
Bemutatkozik A Debreceni Szakképzési Centrum Péchy Mihály Építőipari Szakközépiskolája NYITOTT KAPUK NAPJA
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ a 2017/2018-as tanévre szeptember 14. Balázs Lászlóné igazgatóhelyettes.
Az Arany János Tehetséggondozó Program szerepe a Sárospataki Árpád Vezér Gimnázium és Kollégium tehetséggondozó munkájának pedagógiai, módszertani fejlesztésében.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Deák Téri Evangélikus Gimnázium Reál osztály 9. B.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
DARUS a gyermekekért.
Középiskolás éveim Fekete Eszter
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Köszöntjük intézményünkben!
Előadás másolata:

Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School) Tehetségpont

Előzmények 1978: UNESCO kutatás helyszíne 1986: Bázisiskolai program 1988: Két tanítási nyelvű oktatás 2000: Arany János Tehetséggondozó Program (AJTP) 2008: Általános tehetséggondozó program modulokkal

Kapcsolatok Kétnyelvű Iskolákért Egyesület AJTP Intézményeinek Egyesülete Debreceni Egyetem Pedagógiai és Pszichológiai Tanszéke SOTE partneriskolája SZTE Pszichológiai Tanszék Pénziránytű iskolahálózat

A fejlesztés elemei Mérés  Fejlesztés (egyéni, osztály, iskolai)  Mérés Tudományos háttér Standardizált tesztek Iskolapszichológus alkalmazása

Intézményünk négy programja, melyek lehetővé teszik, hogy minden diák megtalálja a képességeinek legmegfelelőbb képzést és sikeresen fel tudjon készülni a továbbtanulásra: Arany János Tehetséggondozó Program a hátrányos helyzetű tehetséges fiatalok számára ötéves képzéssel; Matematika – angol program, melyen matematika és az angol nyelv oktatása emelt óraszámban történik, pénzügyi ismeretek tantárgy oktatása folyik; Magyar – angol két tanítási nyelvű képzés, a programon belül egyes tantárgyak tanítása angol nyelven történik; Általános tehetség-gondozó program, a 9-10. évfolyamon négy választható modullal.

Nemzetközi kapcsolatok Reutlingen; Németország Broadstairs, Hastings; Anglia Bethel; USA Brüsszel; Belgium Maarsen; Hollandia Vantaa; Finnország Bielsko Biala; Lengyelország Comenius 1 fizika projekt GLOBE program

Diákszínpad

Egyéb tehetséggondozó tevékenységek Szakkörök Sportkörök Suligála Diákszimpózium Projekt napok „A fizika hónapja” Környezetvédelmi vetélkedő Énekkar Alkotókör Diákszínpad Versmondó kör Vargánya diákújság Filmklub Látványos kémiai kísérletek

Suligála

Diákszimpózium

Énekkar

A fizika hónapja

Sportkörök

Biocamp-2012 Természettudományos diákcsereprogram Brüsszel-Szolnok

2011-ben a Vargában megrendezett országos civilizációs verseny

Diákok műveiből készült képzőművészeti kiállítás a Vargában

A Varga Katalin Gimnázium „kísérleti” Tehetségműhelyének JÓ GYAKORLATÁRÓL, a lélek és kapcsolatok útjáról egy kettős vezetésű, művészeti technikákat alkalmazó csoportban (Fügedi Petra Anna, iskolapszichológus) I. rész: 12 alkalmas társas készségfejlesztő program , 15 fő, DIPSZI tagok kidolgozása II. rész: Alkotó kör, kettős vezetéssel: 1 festő+ 1 iskolapszichológus, 3x3 óra Finanszírozás: Tehetségműhelyek kialakítását támogató pályázat A kiemelkedő képességek nem biztos, hogy kiemelkedő teljesítményhez is vezetnek CÉL: kognitív-érzelmi disszinkrónia csökkentése, társas támogatás, önkifejezési eszköztár bővítése, önismeret erősítése