VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
EREDMÉNYEK ÉS TERVEK A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEN AZ OKTATÁSIGAZGATÁS TERÜLETÉN Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem.
Advertisements

A felsőoktatás fejlesztési lehetőségei
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Nyitó rendezvény „Motiváló képzések és kapcsolódó szolgáltatások a ”Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP A2-12/ október 18.
DPR kommunikáció alapelvei
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
TÁMOP /A
TÁMOP 4.1.3/2 Felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztésének célkitűzései és intézményi együttműködésének tervei Németh Antal felsőoktatási.
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Mentorszolgáltatás kialakításának lépései a Debreceni Egyetemen Juhász Béla Szilárd- DEMEK.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VI. alprogram: Karrierszolgáltatások.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola IX. alprogram: Szakmai.
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Kovács Zsolt 1 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda.
A fejlesztések hasznosulása az ágazati tervezésben október 18.
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
Széchenyi István Egyetem, Győr
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
Sportirodák szerepe az intézményi sportéletben
TÁMOP D IPLOMÁS P ÁLYAKÖVETŐ R ENDSZER. Pályakövetés – Miért is hasznos? definíció: pályakövetés=pályakövető kutatások+alumni szolgáltatások; intézményi.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Adatbázis fejlesztés a technológia transzfer és a pályázati tevékenység elősegítésére Dr.Debreczeni Ferenc.
DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN A CALDERONI INFORMATIKAI RENDSZER BEMUTATÁSA március.
EGYÜTTMŰKÖDÉS A PIACI SZEREPLŐKKEL ALPROGRAM EREDMÉNYEI TÁMOP F-14/1/KONV Duális és moduláris képzésfejlesztés alprojekt Projektzáró rendezvény,
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web: 
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Szegedi Tudományegyetem
PhD online közösségi oldal Dr
Intelligens szakosodást szolgáló intézményi fejlesztések a Budapesti Corvinus Egyetem székesfehérvári Campusán című projekt rövid bemutatása EFOP
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Puskás Hajnalka szakmai vezető, Bács-kiskun Megyei Nőközpont
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Előadás másolata:

VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói kapcsolatok igazgatója

Az alprojekt célkitűzései: TÁMOP C-12/1/KONV  karrierirodák közös szakterületi szolgáltatásfejlesztése és minőségbiztosítási rendszerének javítása  a hallgatói életutat támogató szolgáltatások fejlesztése  jelentősebb rálátás a munkapiaci igényekre,  javaslatok olyan oktatásfejlesztési programokra, amelyek figyelembe veszik az országos és regionális munkaerő-piaci trendeket  az alumni rendszer széles körű fejlesztése  rendszeresen frissülő öregdiák adatbázis fejlesztése  intézményi hallgatói karrier, alumni, valamint tanácsadói szolgáltatási tevékenység kiépítése

A megvalósítás eszközei, tevékenységei 1 TÁMOP C-12/1/KONV  karrierirodák átvilágítása, auditja  szolgáltatási tevékenységek hatékonyságának növelése  szolgáltatási portfóliók feltérképezése  költséghatékony működés feltételeinek megteremtése  szolgáltatások integráltságának megteremtése: az egyes tanácsadási formák egymásra épülése elv alkalmazása  szolgáltatások adminisztrációja hatékonyságának növelése  informatikai fejlesztés: központilag koordinált, professzionális, interaktív, dinamikus, az alegységeket összefogó, szoros együttműködését mutató web-felületet kiépítése

A megvalósítás eszközei, tevékenységei 2 TÁMOP C-12/1/KONV  gyakorlati program központ létrehozása: az intézményben meghirdetett összes gyakorlati férőhely egyetlen webes felületen való összegyűjtése, a belső integráció eredményeképpen új helyek biztosítása, meghirdetése  a munkatársak képzése, szakmai ismeretkörük bővítése  hallgatói díjak (award) rendszerének kialakítása: a diplomamunkák, PhD disszertációk, tudományos diákköri dolgozatok, hallgatói publikációk elismerése, kari vagy szakspecifikus módon, lehetőség szerint a munkáltatói szférával, intézményi partnerekkel, cégekkel, szervezetekkel együttműködve  a tanácsadó és tréning rendszer teljes átszervezése, fejlesztése, kiszélesítése, a karrier-tanácsadó képzés tervezése, alapjainak lerakása

A megvalósítás eszközei, tevékenységei 3 TÁMOP C-12/1/KONV  alumni rendszer fejlesztése, az intézményi DPR tevékenységet segítő alumni adatbázis-rendszer kialakítása  munkaerő-piaci visszajelzések biztosítása, mivel a karrier és alumni adatbázisok összekapcsolásával naprakész információk nyerhetők azokról a munkaerő-piaci szereplőkről, akik az intézményben diplomázottakat foglalkoztatják  a projektben közreműködő partnerek, a hallgatók és a végzettek számára szakmai konferencia, workshopok, szakmai fórumok szervezése  felnőttképzési célcsoport bővítés, alumni tagok számára nyújtott karrierszolgáltatások  a mecenatúrát megalapozó identitás, intézményi kötődés kialakítása

Köszönjük figyelmüket! TÁMOP C-12/1/KONV