A Projekt Igazgatóság bemutatása, futó projektek ismertetése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A felsőoktatás fejlesztési lehetőségei
Advertisements

„Érdekérvényesítő képességek, kompetenciák fejlesztése, munkajogi és munkaügyi ismeretek gyarapítása, a szociális párbeszéd erősítése a víziközmű - és.
Norvég Alap Zöld ipari innováció. Célok – Zöld ipari innováció Zöld vállalkozások versenyképességének erősítése, meglévő iparágak zöldebbé tétele, zöld.
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
Intézményfejlesztési Terv
Vargáné Gálicz Ivett PhD hallgató Szent István Egyetem
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
„ Tiszaalpár Nagyközség szennyvízelvezetése és tisztítása a település vonzó természeti környezetének, felszíni és felszín alatti vizeinek megóvásáért”
EKOP Elektronikus levéltár
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
Horizon 2020 program, illetve a nemzeti K+F+I stratégia aktualitásai Dr. Nikodémus Antal Főosztályvezető Nemzetgazdasági Minisztérium Innovációs és K+F.
Az Egyetem, mint az innováció motorja ELTE Innovációs Nap Az Egyetem, mint az innováció motorja Fábián István, rektor Debrecen, február 26.
Emberi Erőforrások Minisztériuma Emberi Erőforrások Minisztériuma
Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések
Készítette: Lázár Nikolett Földrajz BSc II. évfolyam.
Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT) Dr. Tóth Sándor irodavezető, Pécsi Helyi Vidékfejlesztési Iroda Területfejlesztők és Polgármesterek.
HAS Research Centre for Economic and Regional Studies Dráva régió egységes fejlesztési keretterve DUPLO IPA HU-HR 1101/2.1.4/0014 Suvák Andrea projektvezető,
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
Rejtő Sándor Könnyűipari Mérnöki Főiskolai Kar
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
ELNÖKI BESZÁMOLÓ A ÉVI KÖZGYŰLÉSEN Rechnitzer János MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG.
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR FELADAT- ÉS STRUKTURÁLIS RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS TÁRSADALMI.
Versenyképes, gyakorlatorientált felsőoktatás Magyarországon Dr. Tuka Katalin főosztályvezető-helyettes Tudománypolitikai Főosztály augusztus 30.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
A Georgikon Kar kutatási lehetőségei Keszthely, március 30.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Közép-Európai Innovációs Központ – Forrás Informatika Kft. Ágazati Kutatás – Szoftverfejlesztés Május 17. Eger Tóth András Senior Projekt Menedzser.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
Évindító Informatikai Szakképzési Fórum
ENEREA Észak-Alföldi Regionális Energia Ügynökség Nonprofit Kft
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
Kecskemét, június 20. Szemerey Szabolcs HÍRÖS BESZÁLLÍTÓI KLASZTER
Program Péceli Gábor rektor köszöntő beszéde
A „Fenntartható Innovációs Technológiai Centrum” (FITC) céljai és tevékenysége A TÁMOP /1/KONV projekt nyitókonferenciája Gyöngyös,
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
"Tudás és kompetencia Szakmai képzések az egyenlő esélyű hozzáférésért TÁMOP A-12/ Németh Orsolya alelnök, projektmenedzser Vakok.
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATOK MEGÚJULÁSÁNAK SZAKMAI TÁMOGATÁSA, EREDMÉNYEI (TÁMOP B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
Sikeres ipar-egyetemi együttműködés Pannon Egyetem - KÜRT Zrt. Dr Remzső Tibor pályázati igazgató egyetemi docens Microsoft Innovációs Nap november.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
Kutató- és kiváló egyetemek Magyarországon - Konferencia a kutatási kiválóság jövőjéről ELTE, június 22. Prof. Dr. Patkó Gyula rektor MISKOLCI EGYETEM.
Pirolízis szakmai konferencia TÁMOP A-11/1/KONV
A Pécsi Tudományegyetemen innovációs tevékenysége
Dr. Husvéth Ferenc Tudományos ügyekért felelős rektorhelyettes június 22.
AGRÁRINNOVÁCIÓS MŰHELY A RÓNA – JUH Klaszter innovációs hatékonyságának növelése ÉAOP
„Interdiszciplináris kutatói teamek létrehozása és felkészítése a nemzetközi programokban való részvételre környezetbiztonsági kutatási területeken” GEO-TEAM.
MUNKAERŐ-PIACI IGÉNYEKRE TÁMASZKODÓ GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSEK, SZOLGÁLTATÁSOK A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM FÓKUSZÁBAN TÁMOP F-14/1/Konv
Az Edutus Főiskola szerepvállalása a térség műszaki szakember képzésében Tatabánya, ZÖLDEK Klaszter – a megújuló energia jövője a Közép-Dunántúli.
Salgótarján, május 19.. Pályázók köre: kisvállalkozások Támogatható tevékenységek és a támogatás mértéke: -Projektötlet minősítése – max. 3 millió.
Innovációs célú nemzeti és regionális szintű pályázati források
Az állami fenntartású felsőoktatási intézmények gazdálkodása az erőforrásokkal Budapest, november 18. Földesi Gabriella főosztályvezető Intézményfinanszírozási.
Új lendülettel az európai kutatóegyetemek élvonalába
Előadás másolata:

A Projekt Igazgatóság bemutatása, futó projektek ismertetése Vargáné Hajda Tímea Projekt Igazgatóság Közép-dunántúli Területi Vízgazdálkodási Tanács Veszprém Megyei Területi Albizottsági ülése Veszprém, 2013. november 14.

Pannon Egyetem OKTATÁS: BSc, MSc képzések Posztgraduális képzések 7 Doktori Iskola KUTATÁS: Közel 50 kutatócsoport MK Kutató Kari minősítés Műszaki Kémiai Kutató Intézet MTA Levegőkémiai Kutatócsoport Gazdaságtudományi Kar Georgikon Kar Mérnöki kar Modern filológiai és társadalom-tudományi kar Műszaki Informatikai Kar

Organogram

Egy érdekes statisztika…

Projekt Igazgatóság főbb feladatai Az intézményi szintű és/vagy stratégiai pályázati projektek esetében az projektmenedzseri feladatokat ellátása   Részvétel az intézmény szervezetfejlesztésében és működésének modernizációjában. Aktív pályázati forrásteremtő tevékenység. A tudás- és technológiatranszfer tevékenységek és a pályázatokkal kapcsolatos feladatok koordinációja és szolgáltatások nyújtása a Karok és átfogó szervezeti egységek számára. 

Infrastruktúra fejlesztés TIOP 1.3.1 - A Pannon Egyetem infrastrukturális és informatikai fejlesztése Projekt érték: 4.300.000.000 Ft (95%) 2010. március 1 – 2014. július 31. Keszthely: Új kutatóközpont építése, felszerelése Veszprém: Mérnöki Kar, C épület 4 szint, D és J épület részleges felújítása és felszerelése Műszaki Informatikai Kar, I épület 5 szintjének részleges felújítása és felszerelése Hallgatói Önkormányzat, E épület földszint felújítás

„Hulladékos” K+F projekt TÁMOP 4.2.2.A – Az anyag tulajdonságaitól a felhasználásig Projekt érték: 623.000.000 Ft (100%) PE: 581.000.000 Ft DUF: 42.000.000 Ft 2013. január 1 – 2015. április 30. 16 alprojekt Kémiai számításoktól a műanyag hulladékok felhasználásán keresztül a vörösiszap hasznosításig Elérhetőség: mkweb.uni-pannon.hu/hulladek

„Éghajlat” K+F projekt TÁMOP-4.2.2.A - Az éghajlatváltozásból eredő időjárási szélsőségek regionális hatásai és a kárenyhítés lehetőségei a következő évtizedekben Projekt érték: 828.000.000 Ft 2012. október 1 - 2015. január 31. Éghajlatváltozás hatása természeti rendszerekre Szélsőségek időjárási események hatása mezőgazdasági kultúrákra és az adaptív védekezés lehetőségei Elérhetőség: eghajlat.info

„Energia” K+F projekt TÁMOP-4.2.2.A - Energia ellátó és hasznosító rendszerek korszerűsítésének és hatékonyabb üzemeltetésének tervezése és optimalizálása megújuló energiaforrások és infokommunikációs technológiák felhasználásával Projekt érték: 759 659 801 Ft 2012. október 1 - 2015. január 31. A Pannon Egyetem alapkutatási potenciáljának növelése Nemzetközi kutatás-fejlesztési tapasztalatok adaptációja

„Járműipari” projekt TÁMOP-4.1.1.C - Járműipari Felsőoktatási és Kutatási Együttműködés Projekt érték: 1 538 394 511 Ft A konzorciumvezető: Győr - Széchenyi István Egyetem További konzorciumi tagok: Pannon Egyetem A támogatás összege: 154 877 720 Ft Óbudai Egyetem Alba Regia Egyetemi Központ A támogatás összege: 133 655 324  Ft Miskolci Egyetem A támogatás összege:  286 839 125  Ft Kecskeméti Főiskola A támogatás összege: 219 900 052  Ft

„Járműipari” projekt A projekt konkrét célja: járműipari felsőoktatási intézményhálózat létrehozása magas hozzáadott értékű képzési-szolgáltatási kínálat kialakítása.

„Zöldenergia” projekt TÁMOP-4.1.1.C. -  „Zöld Energia”- Felsőoktatási ágazati együttműködés a zöld gazdaság fejlesztésére az energetika területén” Projekt érték:1 288 968 656 Ft 2013. április 15. – 2015. április 14. K+F tevékenységek racionalizálása Képzési-oktatási tevékenység ágazati szintű optimalizálása

Nemzeti kutatóközpont TÁMOP-4.1.1.C. - Nemzeti kutatóközpont fejlett infokommunikációs technológiák kidolgozására és piaci bevezetésére Projekt érték:1 416 709 357 Ft 2013.01.01 – 2015.03.31 Pannon Egyetem: 1.316.777.572 Ft Kecskeméti Főiskola: 49.998.248 Ft Kanizsa Felsőoktatásáért Alapítvány:49.933.537 Ft A kialakítandó központ célja az ország kutatási és innovációs kapacitásának összehangolása.

TÁMOP 4.1.1.C – Felsőoktatási együttműködés a vízügyi ágazatért „Vízügyi” projekt TÁMOP 4.1.1.C – Felsőoktatási együttműködés a vízügyi ágazatért Pályázat benyújtása - 2012. december Támogatási Szerződés - 2013. június Elnyert támogatás: 1,3 milliárd forint Futamidő: 2013.04.15-2015.04.14.

Konzorciumvezető - Pannon Egyetem „Vízügyi” projekt Konzorciumvezető - Pannon Egyetem Mérnöki Kar Műszaki Informatikai Kar Konzorciumi partnerek Eötvös József Főiskola Kaposvári Egyetem Edutus Nonprofit Zrt. IBS Management Nonprofit Kft. (IBS Developement Nonprofit Kft.)

16

„Vízügyi” projekt Célkitűzés: Vízügyi szolgálat kiemelt jelentőségű feladatainak támogatása Ágazati kutatás-fejlesztési stratégia kidolgozása Képzési kínálat fejlesztése Vízügyi szolgálat kiemelt jelentőségű feladatainak támogatása Komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése, vízügyi ágazat szakember utánpótlásának érdekében

Célkitűzések Közvetlen célok: Képzési profil fejlesztése, átalakítása Vízügyi ágazati kutatások összehangolása Tudásbázis megteremtés Iparági szereplők bevonása Szervezet fejlesztés

Fejlesztendő területek Képzési programok fejlesztése, bővítése Új vízügyi szakok, szakirányok, továbbképzések, e-learning Kutatási együttműködés fejlesztése VVKKK létrehozása, stratégia, működési rend és IT háttér kialakítása: Vízrajz és víz-monitoring Területi vízgazdálkodás Víziközmű,Vízminőség védelem területeken.

Fejlesztendő területek Kutatási együttműködés fejlesztése Kutatás koordináció, projektek generálása Iparági kapcsolatok fejlesztése VVKKK és ágazati partnerek összekapcsolása Gyakorlati képzés erősítése Nemzetközi kapcsolatok fejlesztése Szolgáltatás fejlesztés, új együttműködések Nemzetközi tananyagfejlesztése

Fejlesztendő területek Szervezet- és szolgáltatás fejlesztés Elektronikus szakmai gyakorlati adminisztrációs rendszer Teljesítmény mutatók nyomon követése Minőségbiztosítási, minőségfejlesztési együttműködés

Köszönöm a figyelmet!