ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
Advertisements

Osztálytalálkozó
Készült a 25 éves osztálytalálkozónk emlékére !
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Benevezett makettek száma: 252 Versenyzők száma: 104.
NJSZT Közgyűlés május 13. NJSZT KÖZGYŰLÉS május 13.
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
OSZV oktatás (előzmények)
FELÜGYELŐ BIZOTTSÁG Elnök: Dr
2000 Sydney olimpia Érmeseink.
2. Rendszer fejlesztés
ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt
50 éves a szegedi informatika
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt Honlap:
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
„A szociálpolitikus és szociális munkás képzés megújítása az ELTE és a BCE együttműködésében (SZOCMEG)” TAMOP /2/A/KMR-0043 A projekt az Európai.
Szlávi Péter: VISz Oktatói-díj
Fényképek: 640x480!.
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések
Informatika matematika speciális tagozat - tematika évfolyam -
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Egyesületi tagok.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
Mesterséges intelligencia
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
1987 – Magyar Könyvvizsgálók Egyesülete
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
2011. évi Közgyűlés Jutalmazás, kitüntetés Sallai Gyula, elnök május 25.
A regionális tudomány társadalmasítása Kedvezményezett: MTA Regionális Kutatások Központja.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
Köszöntjük kedves vendégeinket a HKIK évi gazdasági évnyitóján!
Jövő Internet Nemzeti Technológiai Platform Workshop program június 4. Levezető elnök: Dr. Bakonyi Péter Napirend: 1. Tudománypolitikai Stratégia.
Éves Konferencia- Annual Report Irányító Bizottság: Elnök: D. Terdik György DE IK dékán Tagok: Dr. Kardon Béla EMMI Dr. Sallai Gyula BME, FIRCC Nagy Miklós.
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
INFORMATIKA SZAK 2013 Antal Margit. Áttekintés Elhelyezkedés és továbbtanulás Oktatott tantárgyak Egyebek.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Megvalósítók: Eötvös Loránd Tudományegyetem (főkedvezményezett) MTA Közgazdaságtudományi Intézet (kedvezményezett) Balassi Kiadó (kedvezményezett) Projekt.
Artisjus Zenei Alapítvány
KÜLDÖTTGYŰLÉS ELNÖKSÉG
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
Program Péceli Gábor rektor köszöntő beszéde
Ráckeve, Matemetika oktatás mérnök és informatikus képzésekben 1 Dunaújvárosi Főiskola
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
I.Díj ARCHIKO KFT. és LENGYEL ÉPÍTÉSZ MŰTEREM KFT.
London MAGYAR CSAPAT aug. 29 – szept. 9.
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Záró sajtótájékoztató Tarcsi Ádám, projektvezető,
Szlovákiai Magyar Akadémiai Tanács
Felnőttképzés Hálózat a hálózatban (CNAP & Regionális Képző Központok Hálózata)
Mobilitas Illés Zoltán Heizlerné B. Viktória Dr Illés Zoltán Készült az "Országos koordinációval a.
„A szociálpolitikus és szociális munkás képzés megújítása az ELTE és a BCE együttműködésében (SZOCMEG)” TAMOP /2/A/KMR Fő kedvezményezett:
Az AEGIS térinformatikai keretrendszer kutatása és fejlesztése
Bemutatkozik az Informatikai Műhely Lócsi Levente, Kovács Máté.
Emlékezzünk azon Évfolyamtársainkra
Matematikusok a számítógépes tervezésben
Társulatunk május 4-én alakult. 10 ÉVE SZOLGÁLJUK A NEMZETI ENERGIAPOLITIKÁT 1.
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
MUNKAERŐ-PIACI IGÉNYEKRE TÁMASZKODÓ GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSEK, SZOLGÁLTATÁSOK A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM FÓKUSZÁBAN TÁMOP F-14/1/Konv
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
A jövő technikája a szakmunkásképzésben 2015
Informatika (Bevezetés az informatikába)
Jövő Internet Nemzeti Technológiai Platform Záróülés
Előadás másolata:

ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt Sajtótájékoztató: 2012.05.10, ELTE TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1-2011-0052 http://tamop412.elte.hu

Projekt bemutatása Szerződésazonosító: TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1-2011-0052 Megvalósítás ideje: 2012.01.01-2013.12.31. Elszámolható költség: 139 894 890 Ft Támogatás összege: 132 900 231 Ft Projektgazda: Eötvös Loránd Tudományegyetem Konzorciumi partner: Pázmány Péter Katolikus Egyetem

Projekt team Tarcsi Ádám, projektvezető Dr. Lakatos László, szakmai vezető Olajos Adrienn, pénzügyi vezető Szabó Rita, projektasszitens Szeiler Beáta, pénzügyi munkatárs – ELTE Szitáné Németh Éva, pénzügyi munkatárs – PPKE Nyékyné dr. Gaizler Judit, szakmai alprojektvezető - PPKE

Bemutatás Tananyag- és képzésfejlesztés Képzések 45 elektronikus tananyag 13 angol nyelvű 3 közös ELTE-PPKE tananyag PPKE: 3 tananyag, ELTE: 39 tananyag 10 kurzus kidolgozása az Erasmus Mundus képzésünkhöz Képzések Akadémiai és szaknyelvi angol oktatóinknak Képzők-képzése az egyes tananyagokhoz Webes alkalmazások tervezése és fejlesztése workshop, Gazdasági információs rendszerek workshop, Matematika workshop

Angol nyelvű, Erasmus Mundus tananyagok Borsi Zsolt, Kozma László: Correctness Csörnyei Zoltán: Type Theory Diviánszky Péter, Páli Gábor János, Horváth Zoltán: Advanced Functional Programming Horpácsi Dániel, Kozma László: Formal Semantics Istenes Zoltán: Formal Methods in Software Engineering Kozsik Tamás: Industrial functional programming languages Tóth Melinda, Horváth Zoltán: Design of Distributed Systems Tóth Melinda, Horváth Zoltán: Reverse Engineering of Complex Software Systems via Static Analysis Sike Sándor: High Assurance Object Oriented Software Engineering Szendrei Rudolf, Kozma László: Component Based Software Development Nyékyné Gaizler Judit (szerkesztő): Programming Languages Járai Antal: A sem-sem kaputól az operációs rendszerig László Ildikó: Wavelets and Filter Banks

Webes alkalmazások fejlesztése és tervezése modul Abonyi-Tóth Andor: A weblapkészítés technikája (HTML5, CSS3) és ergonómiája Abonyi-Tóth Andor, Tarcsi Ádám: Honlapok funkcionális- és arculati tervezése, megvalósítása Horváth Győző, Fincza András: Modern programozási minták a kliens és szerveroldali webprogramozásban Illés Zoltán, Heizlerné Bakonyi Viktória, Horváth Győző: Bevezetés a kliens- és szerveroldali webalkalmazások készítésébe Illés Zoltán, Heizlerné Bakonyi Viktória, Horváth Győző:ASP.NET, RIA webalkalmazások tervezése és kivitelezése Horváth Győző, Menyhárt László, Tarcsi Ádám: Webes és mobil web alkalmazások tervezése

Gazdasági információs rendszerek modul Molnár Bálint, Tarcsi Ádám: Szolgáltatás orientált architektúrák információs rendszerekben Molnár Bálint, Tarcsi Ádám: Vállalatirányítási rendszerek gazdaságinformatikai megközelítésben

Térképés modul Faragó Imre: A térképi domborzatrajz

Matematikai modul Burcsi Péter: Kaotikus dinamikai rendszerek Czirbusz Sándor, Farkas Gábor: Fraktálok Czirbusz Sándor, Kovács Attila: Komputeralgebrai rendszerek Csörgő István, Vágó Zsuzsanna, Szilvay Gézáné: Matematikai Analízis I-II. Példatár Gerencsér László, Vágó Zsuzsanna: Pénzügyi idősorok sztochasztikus modelljei Hegedűs Csaba: Lineáris algebra párhuzamos módszerei Járai Antal: Számítógépes számelmélet - Maple programokkal Kovács Sándor: Funkcionálanalízis feladatokban Kovács Sándor: Differenciálegyenletek az alkalmazott matematikában Lakatos László: Sorbanállás, készletgazdálkodás László Lajos: A lineáris algebra speciális numerikus módszerei Roska Tamás, Garay Barna: Nemlineáris dinamikus rendszerek Szili László, Tóth János: Analízis algoritmusok MATHEMATICA nyelven Stoyan Gisbert: Numerikus algoritmusok MATLAB nyelven Weisz Ferenc: Wavelet és Gabor analízis

Informatikai modul Cserey György, Istenes Zoltán: Robotika Csetverikov Dmitrij: Digitális képelemzés alapvető algoritmusai Fekete István, Hunyadvári László: Algoritmusok és adatszerkezetek 1. és 2. Fekete István: Távérzékelt felvételek elemzése Gregorics Tibor: Heurisztikus gráfkereső algoritmusok Illés Zoltán, Istenes Zoltán, Heizlerné Bakonyi Viktória, Psenák Ildikó, Szabó Tibor, Plézer Viktor, Horváth Antal: Mobil világ és fejlesztése Android, iOS és WP7 környezetekben Szolgay Péter: Párhuzamos számítógép architektúrák Zsakó László, Szlávi Péter: Informatika oktatása

Képzők-képzése Angol szaknyelvi képzés Angol akadémiai képzés az oktatóink angol nyelvű publikálását, előadási képességeik elősegítése céljából Erasmus tárgyainkhoz kapcsolódó előadássorozat: 10 külföldi oktató Matematikai workshop-sorozat / konferencia Gazdasági információs rendszerek workshop / konferencia Partner: SAP Webes alkalmazások tervezése és fejlesztése workshop / konferencia: Partner: Microsoft, SmartX, NJSZT, ... 4 külföldi előadó Az egyes tananyagokhoz (4-8-16 órás) képzéseket szervezünk, melyekben a tananyagok szerzői a tananyagokat felhasználó oktatásaik során képzők számára bemutatják az elkészült tananyagot, annak használatát az oktatásban.