A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
Matematika 6. o.
Az iskolánk eredményei a községi általános iskolai telephelyek eredményeihez viszonyítva
A szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő telephelyek száma és aránya (%)
A képességeloszlás néhány jellemzője
Átlageredmény a CSH-index tükrében
Képességeloszlás
A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
Az átlageredmény változása Év átlag (konf. int.) (494;556) (488;547) (490;568) (453;515)
SZÖVEGÉRTÉS 6. o.
Az iskolánk eredményei a községi általános iskolai telephelyek eredményeihez viszonyítva
A szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő telephelyek száma és aránya (%)
A képességeloszlás néhány jellemzője
Átlageredmény a CSH-index tükrében
Képességeloszlás
A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
Az átlageredmény változása Év átlag (konf. int.) (507;564) (494;548) (521;579) (471;535)
MATEMATIKA 8. o.
Az iskolánk eredményei a községi általános iskolai telephelyek eredményeihez viszonyítva
A szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő telephelyek száma és aránya (%)
A képességeloszlás néhány jellemzője
Átlageredmény a CSH-index tükrében
Képességeloszlás
A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
Az átlageredmény változása Év átlag (konf. int.) (487;554) (485;577) (502;574) (451;515) (470;530)
SZÖVEGÉRTÉS 8.o.
Az iskolánk eredményei a községi általános iskolai telephelyek eredményeihez viszonyítva
A szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő telephelyek száma és aránya (%)
A képességeloszlás néhány jellemzője
Átlageredmény a CSH-index tükrében
Képességeloszlás
A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
Az átlageredmény változása Év átlag (konf. int.) (495;561) (481;550) (453;524) (437;503) (471;541)
ÖSSZEFOGLALVA