Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Tarnai László Lakiteleki Népfőiskola – Európa Szabadegyetem 2009. július 3.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Avagy egy hét másképpen 2011/2012. tanév 5. évfolyam SZÜLŐFÖLDÜNK PROJEKT.
Advertisements

Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat október 2. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
Köszöntő Kérem tekintsék meg iskolánkról szóló rövid bemutatónkat!
Induló képzéseink – 2008/2009-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Induló képzéseink 2008/2009-es.
Készítette: Gugi Bettina GTK- GAM III.évf.
Készült a 25 éves osztálytalálkozónk emlékére !
A felnőttképzési tevékenység, és annak az alakulása egy Kulturális és Szabadidő Központban Konzulens tanár:Készítette: Simándi SzilviaPalla Melinda TanársegédIII.andragógia.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
ISMERETTERJESZTÉS A BÉRES JÓZSEF TIT KISVÁRDAI EGYESÜLETÉBEN 2012-BEN Szövegben és képekbenSzövegben és képekben.
ÖSSZEFOGÁS JÁSZBERÉNYÉRT március 26. © Baráth László.
TÁMOP B-09/ Digitális Középiskola beindítása a Leövey Klára Gimnáziumban Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium.
Mobilitási Program Külföldi szakmai gyakorlatok
Nagy László tanári öröksége Kazincbarcikán
Komárom Kártya „Merjünk nagyok lenni – s valóban oly nehéz, - de legyünk egyszersmind bölcsek is.” Gróf Széchenyi István.
Sellyei kistérség közoktatási helyzetkép
VIRTUÁLIS TEREK online életpálya-menedzsment Dexter - MarkCon
A gimnázium centenáriumi ünnepségén megjelent öregdiákokról
Népfőiskola a helyi tudás megtöbbszörözésére, a településfejlesztés eszközeként Lakitelek, március 26. Lakitelek, március 26.
Református közoktatás Pécsett A Polgári Leányiskola története
VIII. DÖNTŐ április 17..
Dudley Challenge Harmath Zsolt, Menczel Dániel. Dudley Challenge 2000 Problémamegoldó utazás én indult a weblap 6 nap alatt 80 iskola nevezett.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Így oktatunk mi Vagy legalábbis én… Obuch László.
A NYEK tapasztalatai a 2006/2007. tanévi iskolalátogatások tükrében.
Üzleti Szakközépiskola 12. A osztály "Azokért élünk, akiket szeretünk, azokért, akik igaznak tartanak. A jövőnek élünk: a szépért s jóért, amit.
Kaffka Margit Általános Iskola
Tanévkezdő szakmai fórum Középiskolai fizika Zalaegerszeg október 6.
„…a fizikában tanulok és egyszersmind mulatok és gyönyörködöm is” (Jedlik Ányos)
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
TÁMOP /08/ A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és a hatósági munka erősítése Tapasztalatátadó - konferencia.
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
40 éves osztálytalálkozó
Szerkezeti színek a természetben Témavezető: Kertész Krisztián.
Szerkezeti színek a természetben
Református templom (torony, homlokzat) felújítása Sárkeresztesen A Sárkeresztesi Református Egyházközség a vidéki örökség megőrzése címén nyert támogatást,
A kerekasztal résztvevői
Témahét a Szent László Gimnáziumban november 2-9. Radnóti Miklós és kora (Radnóti Miklós 100 éve, május 5-én született… …és 65 éve, november.
E GÉSZSÉGNEVELÉSI HÉT Készítette: Szentgyörgyvári Ivett és Kondics Eszter.
A Vésztői Református Egyházközség 19
Petrou Thessalia, spanyoltanár MA_LMK
Budapest IX. Kerületi Weöres Sándor Általános Iskola és Gimnázium
Boronkay György Műszaki Középiskola és Gimnázium.
Mire lehet/ne jó az iskola
„Helyi márka kialakítása a Bakonyban” című projekt bemutatása
TÁMOP / Az Eötvös Károly Megyei Könyvtár és Közművelődési Intézet részvétele a tanórán kívüli nevelési feladatok ellátásában szakkörök.
Szent László Gimnázium
Gázelmék. Kecskemét II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola.
Készítette: Hundzsa Ferenc Jenei István Szombati Sándor Felkészítő tanár: Borbola Tímea Erkel Ferenc Gimnázium, Gyula.
A MARCALI JÁRÁSI FELZÁRKÓZÁSI KEREKASZTAL ÜLÉSEINEK MUNKARENDJE.
EGY ORSZÁGOS CIVIL SZERVEZET BEKAPCSOLÓDÁSA A KÖZMŰVELŐDÉSBE.
TÁMOP F-14/1/KONV b. Pályaorientációs szolgáltatások alprogram Projektzáró rendezvény, Görög Márta.
Hogyan viszonyulnak a hetedik osztályos diákok a klasszikus zenéhez és az ének-zeneórákhoz? Janurik Márta Szegedi Tudományegyetem Zeneművészeti Kar
Projektbemutató május 1 – szeptember május 1 – szeptember 1.
Benke Sándor Premontrei Szent Norbert Gimnázium, Egyházzenei Szakközépiskola és Diákotthon Gödöllő Budapest, Január 14.
Az UNESCO Asszociált Iskolák Mintaiskolájaként végzett jó gyakorlatok.
Szakmai – módszertani nap, Tótkomlós, május 4. Hornokné Dr. Uhrin Erzsébet A tanórán kívüli nyelvgyakorlás és a nyelvi attitűd néhány összefüggéséről.
2010. augusztus 27–szeptember 11: a Szegedi Szépmíves Céh’ alkotótelepének beszámoló kiállítása a Bálint Sándor Művelődési Házban (Szeged, Temesvári.
A szakképzés jövője.
„Engedjétek hozzám jönni a kisgyermekeket…” (Mt 19,13-15)
Szécsényi Gyerekesély Program gyerekeket érintő szolgáltatásai
PONTOSÍTÁS: tavaly jeleztük, hogy a 2007/8-as tanévtől
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Nyári nagytábor Pálháza júl
A III. Fazola-napok alkalmából rendezett szimpózium (2009
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
Hagyományos ökológiai tudás és
Különleges fejezetek a magyarországi zsidó sport történelméből
A magyar-német kapcsolatok fordulópontjai
Előadás másolata:

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Tarnai László Lakiteleki Népfőiskola – Európa Szabadegyetem július 3.

Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Péntek, július 3. Burg Kastl Magyar Gimnázium – BevezetőTarnai László Előzmények, megalakulása, diákok, tanárok, magyar identitás, szellemiség, számadatok Filmvetítés ÉlménybeszámolókTarnai László Három generáció szemszögéből Bor Ágnes / Márton Zsolt Végh Sándor Burg Kastl Magyar Gimnázium – a magyar örökség részeTarnai László Iskola bezárása, szerepe az emigrációban és az anyaországban, nemzeti, kulturális értékei, Alumni mozgalom Kérdések - Feleletek Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,

Burg Kastl Magyar Gimnázium – A magyar örökség része Lakiteleki Népfőiskola, Európa Szabadegyetem,