VIRTUÁLIS TEREK online életpálya-menedzsment Dexter - MarkCon

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

Zsűrizés és értékelés. Alapelvek az értékelésben • Saját szakterült értékelése • Max. 100 pont/ forduló; plusz pontokra lehetőség • Nyilvános numerikus.
Készült a 25 éves osztálytalálkozónk emlékére !
A tanácsadó képzés regionális munkaerő-piaci hatásai
Tehetséggondozás a gyakorlatban Opening Doors Program ( )
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Távol, de mégis közel!!!.
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
Tolna Megyei Önkormányzat Szent László Szakképző Iskolája és Kollégiuma (TISZK) Bikal, november 25. Vida Lajos főigazgató A tanintézetek.
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
Információs és kommunikációs technológiák a hazai és a francia közoktatásban.
Gábor Dénes Tehetségpont
A REGIONÁLIS INNOVÁCIÓ IRÁNYÍTÁSI RENDSZERÉNEK HÁLÓZATI MEGKÖZELÍTÉSE korreferátum ME RFK ülés Kecskeméti Főiskola, Gépipari és Automatizálási Műszaki.
DPR és egyetemi stratégia Diplomás Páyakövetés
Pécsi tudományegyetem neveléstudományi Intézet
A kutatási program rövid bemutatása
Fényképek: 640x480!.
Az informatika oktatása a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Magyarországi diákok az erdélyi felsőoktatásban Készítette:Szilágy Enikő.
Mérnöki objektumok leírása és elemzése virtuális terekben c. tantárgy Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar Intelligens Mérnöki Rendszerek.
e-Learning a tanárképzésben
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Date: in 12 pts Krémó Anita, DG EAC A.3 anita.kremo(at)ec.europa.eu Lifelong learning programme Nemzeti képesítési keretrendszerek NKKR szint 10 NKKR szint.
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
Széchenyi István Egyetem, Győr
3. Szakmai műhelykonferencia Területfejlesztési, területi tervezési és szakmai koordinációs rendszer kialakítása, ÁROP
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
MarkCon Informatikai Kft. Alapítás: 1999 (MarkCon Bt.) Cégcsoport: MarkCon Informatikai Kft. MarkCon Kommunikációs Kft., Szakterület: online tartalmak.
Foglalkoztatási Programok Osztálya – osztályvezető
Controlling a gyakorlatban
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
Hallássérült fiatalok képzési, elhelyezkedési lehetőségei
Köszöntjük kedves vendégeinket a HKIK évi gazdasági évnyitóján!
Sportklaszter – innovatív tartalékok a sportban
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
ENEREA Észak-Alföldi Regionális Energia Ügynökség Nonprofit Kft
Program Péceli Gábor rektor köszöntő beszéde
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
TATAI TAMÁS „TÖRÉSVONAL”
TÁMOP C-11/1/KONV Történet  Az Egyesület alapítása – 1998 Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Eötvös Lóránd Tudományegyetem.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
Elektronikus Munkaerőpiaci Adatbázis és Karrierpont Hálózat TÁMOP / ,,e-KARRIER” CSAT Egyesület Cím: 4025 Debrecen, Arany János utca.
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
A Bologna-folyamat a munkáltatók szempontjából Gerner Péter
Duális képzés „kecskeméti” modellje és tapasztalatai
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
„Információvédelem menedzselése” XXX. Szakmai Fórum Budapest, március 19. Aktualitások az információvédelem területén + Egyesületi hírek Dr. Ködmön.
Közép-dunántúli Regionális Operatív Program Ajka Város Belváros 1. akcióterület rehabilitációja KDOP /2f Nagy László Városi Könyvtár és.
„Információvédelem menedzselése” XXXIII. Szakmai Fórum Budapest, november 19. Aktualitások az információvédelem területén + Egyesületi hírek Dr.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
VÁLLALKOZÓI KOMPETENCIA-FEJLESZTÉS ALPROGRAM ELÉRT EREDMÉNYEI TÁMOP F-14/1/KONV Gazdaságtudományi Kar, 1c alprogram Projektzáró rendezvény,
MUNKAERŐ-PIACI IGÉNYEKRE TÁMASZKODÓ GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSEK, SZOLGÁLTATÁSOK A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM FÓKUSZÁBAN TÁMOP F-14/1/Konv
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
A tanárképzésről Tél Tamás ELTE.
BIM törekvések Magyarországon - MABIM bemutatkozó előadás
AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
HAT pályázat beszámolója
egyetemi ünnepségek Díszünnepség 2016, október 22
Intelligens szakosodást szolgáló intézményi fejlesztések a Budapesti Corvinus Egyetem székesfehérvári Campusán című projekt rövid bemutatása EFOP
Információvédelem Menedzselése XX. Szakmai Fórum
Infó-Kommunikáció a békés(i) jövőért. EFOP
Jövő Internet Nemzeti Technológiai Platform Záróülés
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
A Mercedes-Benz duális szakmunkás képzés bemutatása
Előadás másolata:

VIRTUÁLIS TEREK online életpálya-menedzsment Dexter - MarkCon Vendler Balázs, ügyvezető MarkCon Kommunikációs Kft. 1

MarkCon Informatikai Kft. MarkCon Kommunikációs Kft. Alapítás 1999 BEMUTATKOZÁS MarkCon Informatikai Kft. MarkCon Kommunikációs Kft. Alapítás 1999 tevékenységi terület: online és offline kommunikációs tervezés, kivitelezés Elismerések Dél-Dunántúli Minőségi Díj Baranya Megyei Innovációs Díj Magyar Innovációs Nagydíj – 14 sikeres innováció 2

FELSŐOKTATÁSI ÉLETPÁLYA Szereplők: Pályatervezők korosztály 17-25 egyetemi pályához kapcsolódóan Oktatási intézmény mint befogadó közeg Munkáltatók mint felvevő közeg 3

Az egyén döntésének támogatása életpályájának mérföldköveinél. FŐ CÉL: Az egyén döntésének támogatása életpályájának mérföldköveinél. középiskola felsőoktatás munkaerőpiac 4

önismeret gazdagítása szakmai tudás vizsgálata motiváció vizsgálata TÁMOGATOTT TERÜLETEK önismeret gazdagítása szakmai tudás vizsgálata motiváció vizsgálata kompetenciák vizsgálata információk átadása objektív információk szubjektív információk 5

körülmények bemutatása környezet bemutatása OBJEKTÍV INFORMÁCIÓK képzések bemutatása szervezet bemutatása körülmények bemutatása környezet bemutatása Szubjektív információk (web2) személyes benyomások személyes tapasztalatok közösségi vélemények, értékelések 6

Mi is ez a virtuális egyetem? Lehetőség a tájékozódásra (város, egyetem, kar, képzés, felvételi, hallgatói élet útvesztői) az ismerkedésre (tanárok, hallgatók, évfolyamtársak) a választásra (több szakterület) Önismeret gazdagítására

Miről szól a virtuális egyetem? A játék számokban: 2 város közel 300 helyszín több mint 600 szituáció közel 4000 kérdés

Miről szól a virtuális egyetem?

Miről szól a virtuális egyetem?

Miről szól a virtuális egyetem?

Miről szól a virtuális egyetem?

Miről szól a virtuális egyetem?

Miről szól a virtuális egyetem?

Miről szól a virtuális egyetem?

Miről szól a virtuális egyetem?

Mi mindent nyerhetnek? Információk Élmények Barátok Nyeremények

Mi mindent nyerhetnek? További nyeremények magazin előfizetések koncertjegyek színház- és mozijegyek gólyatábori helyek CD-k, könyvek ajándékcsomagok

A virtuális világ megalkotói Tartalomfejlesztést koordinálta | Istvanovszki Zsanett Informatiki fejlesztést koordinálta | Vendler Balázs   Koncepció | Istvanovszki Zsanett | Vendler Balázs Játék menete | Istvanovszki Zsanett | Szalai Miklós | Vendler Balázs Grafika | Falmann László | Pinczehelyi Márk Játék spot | Falmann László 3d grafika | Appelshoffer Martin | Balogh András | Horváth Gábor | Somogyi Donát | Végh Mátyás Szituációk/szöveg | Dénes Péter | Kiss Alexandra | Tencz Zsófia Fotók | Kiss Alexandra | Tencz Zsófia | PTE és Kari szervezetei A fotókat feltöltötte | Mariák Kálmán Webfejlesztés | Árvai Tamás Flash navigáció | Fischer Norbert | Dombai Attila Játékmotor | Huba Zsolt | Miklós Péter | Sasvári László | Takaró Gábor Kapcsolati háló integráció | DEXTER Kft. - CSX | Ács Péter | Dobos Lóránt | Sasvári László Marketing koncepció | Dénes Péter | Nagy Ákos Szponzoráció | Herr Kinga | Nagy Balázs Minden jog fenntartva – MarkCon 2009 | Felelős vezető: Vendler Balázs, ügyvezető www.markcon.hu

Köszönöm a figyelmet! www.markcon.hu