Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, 2008. május.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
Szakmatanulás érettségi után a Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központban (BeTISZK) 1073 Budapest Dohány utca 65.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Felnőttképzési tv. és a felsőoktatás Sum István OM
Köszöntjük Szakmai gyakorlati foglalkoztatói Workshop résztvevőit Köszöntjük a TÁMOP támogatásával megvalósításra kerülő „ESÉLYTEREMTÉS NÓGRÁDBAN”
Az OFA támogatási tevékenysége Programok ben.
Támop / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Idegen nyelvű kompetenciák fejlesztése Nagy Zoltán, MBA Katedra Nyelviskola.
„Kutatás az atipikus tanulási formák (távoktatás/e-learning) modelljeinek kifejlesztésére célcsoportonként, a modellek bevezetésére és alkalmazására” Megbízó:
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
A Keszthelyi Kistérség Szakközépiskoláinak a megújuló energiával foglalkozó szakemberképzésre irányuló igényfelmérése május.
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
A távmunka fejlesztésének lehetőségei és eredményei Simon Gábor Távmunka Tanács elnöke Szociális és Munkaügyi Minisztérium államtitkára Szociális és Munkaügyi.
A SABEDU Kft. Oktatási Ágazata Tarr Dániel december 09. A Sabedu Kft. oktatási ágazati céljai Az e-learning technológiák megismertetése és elterjesztése.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
E-learning alapú komplex képzések
Teleki Blanka Közgazdasági Szakközépiskola.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Magyarország - Szerbia IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program Növényvédelmi ismeretek átadása szeptember – július Serbian-Hungarian Co-operation.
Műszaki Tanárképző Tanszék
Középfokú képzés Magyarországon Nagy Mária szerk. (2003): Mindenki középiskolája. Országos Közoktatási Intézet, Bp.
Világ – Nyelv, az idegennyelv-tudás fejlesztésének kormányprogramja. FPN Budapest, 2004.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
A szakképzéssel szembeni igények a foglalkoztatók részéről A Szabolcs Volán Zrt. példáján keresztül Előadó: Miklóssyné.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
A képzett szakemberekért Idegen nyelvi fejlesztések a programban Juhászné Víg Éva alprogram-vezető május 20.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény A KONFERENCIA.
Tananyag -koncepció. Célcsoport – céltevékenység Középiskolai tanulók A projekt keretein belül 1 -1 e-learning tananyagcsomagot.
Rövidtávú feladatok A tankönyvírás – e-learning anyag összeállítása.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
ILIAS keretrendszer használata az LSI Informatikai Oktatóközpontban
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
Bemutatkozik a MIOK Gimnázium és Szakképző Iskola
Kassa – Komárom. Megalakulás: 2006.február - Kassán október - Komáromban.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
Az érettségi utáni továbbtanulást meghatározó tényezők
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Perspektíva és jövőkép Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Szivák Judit Intézeti értekezlet jún Oktatási asszisztens szakirány.
„Út a munkához” program „Jó gyakorlatok” 2009
SZAKEMBERKÉRDÉS AZ ÉPÜLETGÉPÉSZETI SZAKKÉPZÉSBEN
Szakiskolai fejlesztési program
SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat
Pápai Gazdasági Szakképző Iskola és Kollégium
Előadó: dr. Bugya László
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
„Út a munkához” program „Jó gyakorlatok” 2009
Előadás másolata:

Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május 15.

KIK VAGYUNK? ILS Nyelviskola J. L. Seagull Alapítvány J. L. Seagull Alapítványi Középiskola J. L. SEAGULL Szakképző Iskola KATEDRA Salgótarján

mindenki iskolája Lakossági nyelvoktatás: angol, német, francia, spanyol, magyar Nyelvoktatás gyerekeknek óvodás kortól 14 éves korig Vállalati nyelvoktatás általános, üzleti, szakmai tanfolyamok PRIVÁT Katedra a magántanulók nyelviskolája Külföldi nyelvtanfolyamok a világ számos országába Tolmácsolás, fordítás

szakképzési, nyelvtanulási lehetőséget biztosítson hátrányos helyzetű fiatalok számára, egy állami feladatokat ellátó, közoktatási intézményben. Alapítva: 1994-ben Célja:

J. L. SEAGULL Szakképző Iskola Iskolarendszerű szakképzés - nappali és esti tagozaton Iskolarendszeren kívüli felnőttképzés - hagyományos tanfolyami képzések - TÁVOKTATÁSI PROGRAMIRODA működtetése

Távoktatási tapasztalatok Távoktatási tananyagfejlesztés: irodavezető szakképzés 12 modul 27 papíralapú tananyaga; pedagógiai asszisztens szakképzés teljes körű, Internet-alapú tananyaga; üzleti tervezés, marketing, marketingkommunikáció e-learning tananyag; (Apertus Közalapítvány támogatásával )

Távoktatási tapasztalatok „Hallgatói támogatás” Az iskola 80 munkavállaló számára végzett távoktatást a korábban kifejlesztett távoktatási programcsomagjai alapján (NYITSZAK támogatásával 2001)

Távoktatási tapasztalatok Távoktatási tananyagfejlesztés: Német, ill. angol nyelvi multimédiás tananyag fejlesztési program titkári ismeretek, vendéglátás, idegenforgalmi területen (OM Világnyelv Program támogatásával )

Távoktatási tapasztalatok COEDU távoktatási keretrendszer működtetése (Apertus Közalapítvány támogatásával 2004)

Távoktatási tapasztalatok Távoktatási tananyagfejlesztés: „A pályakezdő fiatalok munkahelyi beilleszkedését segítő fejlesztő ” program e-learning tananyagok fejlesztése önismeret, álláskeresési technikák, munkavédelem, munkajog, álláskeresők támogatási formái témakörökben. (az FMM támogatásával 2006)

Távoktatási tapasztalatok Távoktatási tananyagfejlesztés: „Határtalan felnőttképzés” projekt e-learning tananyagok fejlesztése az alábbi területeken: kisvállalkozások marketingje munkajog a gyakorlatban minőségbiztosítás (TQM) helyzetértékelő tanulmány (az INTERREG III. támogatásával )

Távoktatási tapasztalatok Távoktatási tananyagfejlesztés: Munkavédelmi és munkabiztonsági konferenciák keretein belül e-learning tananyagok fejlesztése a munkavédelem és munkabiztonság területén (az OMMF támogatásával )

Köszönjük a figyelmet! További információk honlapunkon: