Szabó-Biczók Tamásné — Juhász Borbála — Csekéné Fodor Erzsébet

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében „Képzés, foglalkoztatás szakembereknek” tárgyú felhívás.
Advertisements

Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
A gyakornokok beilleszkedése
A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
Széchenyi István Gimnázium
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
EURÓPAI VESZÉLYESÁRU BIZTONSÁGI TANÁCSADÓK SZAKMAI TALÁLKOZÓJA BONN / GGVD – NÉMETORSZÁG (1) BIZTONSÁGI TANÁCSADÓK NEMZETKÖZI SZAKMAI EGYESÜLETE – BTE.
A szaktanácsadás támogató szerepe
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Reintegrációs tanácsadó munkakör
TÁMOP / Humánszolgáltatások szabaduló fogvatartottak részére.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A gyakorlatvezető mentor
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem közigazgatás-tudományi karának minőségcéljai a 2012/2013. oktatási évre dr. Almásy Gyula szakcsoportvezető Közigazgatásszervezési.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
Az igazgató szerepe a pedagógus minősítési eljárásában
A mentor és a mentorált munkakapcsolatának bemutatása
Zalaegerszegi projektiroda 8900 Zalaegerszeg,Kosztolányi u. 10.
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
A mentorrá vált pedagógus a Foglalkoztatásba ágyazott képzés (FÁK) című programban Singer Péter
Az adminisztráció hegyének meghódítása Akkreditált képzések adminisztrációjának támogatása Moodle-ban Az adminisztráció hegyének meghódítása Akkreditált.
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
Biztos Kezdet Gyerekház Dokumentációs rendszer
Munkamegosztás és együttműködés Iskolapszichológia a nevelési tanácsadó ellátó rendszerében Horváth Ágnes Klinikai szakpszichológus Zuglói Nevelési Tanácsadó.
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.

A MENTORÁLÁS TAPASZTALATAI (3.1.3) Veszprém, február 26.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
PROJEKTZÁRÓ A SZOLGÁLTATÓ KONZORCIUM SZEREPE A TISZK FEJLESZTÉSI FELADATKÖRÉBEN Széchenyi István TISZK, november 16.
Széchenyi István Gimnázium Dunaújváros Készítette: Terecskei András (tanuló) és Szücsné Dr. Harkó Enikő (igazgatóhelyettes) Előadók: Csathóné Zágoni Nóra.
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadás támogató szerepe Dr. Szabó Mária Budapest február 27.
Intézményi minőségfejlesztés (TÁMOP-3.1.8)
A Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program 1.3. A nők munkaerőpiaci részvételének támogatása, a család és a munka összehangolásának segítése november.
SZMM Rákospalotai Javítóintézet és Speciális Gyermekotthon és az SZMM Intézményeinek Oktatási Munkaközösségének közös pályázata Együtt tanulás – közös.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
A 2016.ÉVI PEDAGÓGUS MINŐSÍTÉSRŐL
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Nagykanizsa július – HEP munkatalálkozók tapasztalatainak összegzése- a szervezetek szemével Közös fellépési lehetőségek a tapasztalok.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Oktatói és módszertani megújulás a felsőoktatásban Dr. Balázs László főiskolai docens.
TEHETSÉG MENTORÁLÁS A PEDAGÓGIA MAGASABB SZINTJÉN HUJBER TAMÁSNÉ KOVÁCS GABRIELLA KAPOSVÁRI KLEBELSBERG KÖZÉPISKOLAI KOLLÉGIUM.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
Gyakornokok az óvodában
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
A gyakorlati képzés szemléleti hátterének és kereteinek meghatározása
A Projekt bemutatása A foglalkoztatási helyzet javítása különböző érdekképviseletek együttműködésével, célja a foglalkoztatás szempontjából hátrányos.
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

Szabó-Biczók Tamásné — Juhász Borbála — Csekéné Fodor Erzsébet 2013.06.05. A mentor és a mentorált munkakapcsolatának bemutatása Együttműködés az óvodában Tesz-Vesz Óvoda Szabó-Biczók Tamásné — Juhász Borbála — Csekéné Fodor Erzsébet

Belváros-Lipótváros V. kerület Tesz-Vesz Óvoda Bemutatkozunk Belváros-Lipótváros V. kerület Tesz-Vesz Óvoda

Öltöző és csoportszobák

Sószobánk és a tornaterem

Vezetői feladatok a gyakornoki programban Gyakornoki Szabályzat elkészítése Mentor kiválasztása Éves feladatterv elkészítése Szakmai fejlődést elősegítő programokon való részvétel biztosítása Rendszeres konzultáció mentor, mentorált számára is Csoportlátogatások Gyakornoki program végrehajtásának ellenőrzése Beszámolók, dokumentumok elkészítése Minősítés elkészítése

A mester és tanítványa „Egyszer egy tanítvány így panaszkodott: - Mester, miért nem feded fel soha a történeteid értelmét? - Mit szólnál ahhoz – feleli a mester – ha valaki gyümölccsel kínálna, de megrágná, mielőtt odaadná neked?” (ismeretlen)

A mentor A mentor: szakmai segítő, és „barát”, jó pszichológus-lelki támasz Közös tanulási folyamat Mentor feladatai szerepei: ismeretek átadása-oktatói szerep, beilleszkedés segítése-tanácsadói szerep, karrier építés segítése-coaching szerep.

A mentorálás A mentor és mentorált tevékenysége leginkább egy közös tanulási folyamat. Felelős személyek együtt gondolkodása. Szabályozott, szervezett keretek között a fiatal kollega szakmai fejlődésének biztosítása.

„A tanítók csak az ajtót nyitják ki, belépned neked kell!”

„ A jövő nemzedéke a te karjaidban ring, te indítod útjára…”

Köszönjük a megtisztelő figyelmet!