Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP-3.2.4.A-11/1-2012-0034 Projektzáró.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése „Tudásdepó-Expressz” BÁCSALMÁS.
Advertisements

Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Országos könyvtári fejlesztések a tanulás támogatására
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
„Tudásbázis és disszemináció a Nyugat-magyarországi régióban az oktatás hatékonyságának javítására" TÁMOP / A projekt az Európai Unió.
TIOP /1 Haizler Lászlóné Bük, november 12. Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése – „Tudásdepó Expressz”  A könyvtárak.
TIOP / „A minőségi szolgáltatás feltételeinek megteremtését és a Vas megyei tudásvagyon egyenlő esélyű hozzáférését támogató informatikai.
„Ez a projekt az Európai Bizottság támogatásával valósult meg
TÁMOP / Békés – Tudásdepó – Expressz A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
Készítette: Mennyeiné Várszegi Judit, a TÁMOP / számú projekt szakmai megvalósításának felelőse LOKÁLIS INFORMÁCIÓK A KISALFÖLDI TUDÁSTÁR.
Tehetségpont létrehozása
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
A Miskolci Egyetem TÁMOP projektjének záró rendezvénye Országos Széchényi Könyvtár Budapest, június 21.
Nevelési Tudásdepó Az olvasóvá neveléshez és a digitális kompetenciák fejlesztéséért Budapest, január 26. OFI Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum.
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Barki Katalin projektmenedzser
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A könyvtárak fejlesztési lehetőségei Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program (TIOP) ( ) Tudásdepó-Expressz.
A könyvtárak szerepe az információs társadalomban
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
„BAJAI-INFO-LÁNC” Két nyilvános könyvtár együttműködése szolgáltatásaik fejlesztésében, a használók nem formális és informális tudásának bővítése az élethosszig.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
A "Tanulás-fejlődés-életesély a Sajó-völgyében" (TÁMOP /2) projekt helye Sajószentpéter kulturális városfejlesztésének rendszerében Sajó.
MÁS-KÉPp 60 Esély a tanulásra – csatlakozás a jövőhöz Hatvanban Hatvan Város Önkormányzata Hatvan Városi Művelődési Központ és Könyvtár Grassalkovich Oktatási.
Tanulási partnerségek kezdeményezése A NYITOK hálózatfejlesztési program bemutatása Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért június 22.
A könyvtárak fejlesztési lehetőségei európai uniós források segítségével ( ) Oktatási és Kulturális Minisztérium Könyvtári Osztály Egyetemi Könyvtárigazgatók.
Networkshop 2009 MKE Vándorgyűlés, Debrecen július 10.
és segíteni az embereket, akik hozzá akarnak férni ezekhez.
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
Nyugat-Magyarországi Egyetem Központi Könyvtára és a közös katalogizálás ISIS-Voyager-Corvina Kiss Danuta könyvtári szakinformátor
Könyvtári konstrukciók az Új Magyarország Fejlesztési Terv Operatív Programjaiban Szakmai tájékoztató a városi könyvtárak számára Országos Széchényi Könyvtár.
A könyvtárak fejlesztési lehetőségei a TÁMOP-ban és a TIOP-ban Oktatási és Kulturális Minisztérium Könyvtári Osztály „A könyvtárak fejlesztési lehetőségei.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
Egészségvédelem hónapról-hónapra
PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY június 12. Rövidebb képzési idejű szakképzés a Ganz-Munkácsyban TÁMOP B-12/
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
Könyvtártípusok és funkcióik. Könyvtár dokumentumtár információtár.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Lente Tamás Méliusz Juhász Péter Könyvtár
Cél: szövegértés fejlesztése – tanulás segítése
Előadás másolata:

Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektzáró konferencia Győr, április 29. Mennyeiné Várszegi Judit projektmenedzser

Előzmények, kapcsolódó projektek Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra fejlesztése Korszerű könyvtári szolgáltatások infrastruktúra fejlesztése a Kisfaludy Károly Megyei Könyvtárban (TIOP-1.2.3/09/ ) pályázat A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó tanulás érdekében „Közösség – Tudás - Könyvtár” összehangolt könyvtári szolgáltatásokkal a használókért (TÁMOP / ) pályázat a Kisfaludy Károly Megyei Könyvtár konzorciumi vezetésével BiblioNet : Könyvtárak közötti együttműködés projekt (HUSK/1101/1.7.1/0137) szeptember augusztus 30. Aprónyomtatványok digitalizálása NKA pályázat november szeptember 30.

Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Futamidő: január június 30. Összköltség: ,- Ft Feladattípusok: Szövegértés-fejlesztés 5 csoport, 5 alkalom csoportonként, összesen 24 fő részére Dokumentumvásárlás Szoftverfejlesztés Adatbázis építés A Győri Közlöny. Kereskedelmi és szépirodalmi lap (1857. okt. 1., 1. sz. – dec. 29., 104. sz.) db cikkrekordjának feltöltése a HunTéka katalógus moduljába. A helyismereti Aprónyomtatvány Gyűjteményből db dokumentum rekordjának feltöltése a HunTéka katalógus moduljába.

Szövegértés-fejlesztésre irányuló képzés 3 oktatási intézménnyel kötött megállapodás alapján Speciális Szakiskola Radó Tibor Általános Iskola és Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Pattantyús-Ábrahám Géza Ipari Szakközépiskola és Általános Művelődési Központ (PÁGISZ) 5 csoporttal, csoportonként 5 alkalommal, 15 órában, tanmenet szerint

Szövegértés-fejlesztés Radó Tibor Általános Iskola és Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Fő témakör: egészséges táplálkozás, mozgás fontossága, káros szenvedélyek veszélyei, ártalmai, ösztönzés az egészség megőrzésére A fejlesztést végezte: Lipovics Dóra

Szövegértés-fejlesztés Radó Tibor Általános Iskola és Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Mese az egészségről, a zsák aranyról és a lyukas zsákról Tesco blokk tanulmányozása

Szövegértés-fejlesztés Radó Tibor Általános Iskola és Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Menetrend. Vonattal utazunk a 18. Coca Cola Testébresztő Női Futógálára. Tájékozódjunk! Olvasd el a programajánlót! Válaszolj a kérdésekre!

Szövegértés-fejlesztés Pattantyús-Ábrahám Géza Ipari Szakközépiskola és Általános Művelődési Központ (PÁGISZ) A gyakorlatok egyik súlypontja a hivatalos levél formai és tartalmi ismereteinek elsajátítása Menetrend : Válasszatok vonatot az osztálykirándulásra! A fejlesztést végezte: Sipos Bea

Szövegértés-fejlesztés Pattantyús-Ábrahám Géza Ipari Szakközépiskola és Általános Művelődési Központ (PÁGISZ) Többjelentésű és azonos alakú szavak a szövegben

Szövegértés-fejlesztés Pattantyús-Ábrahám Géza Ipari Szakközépiskola és Általános Művelődési Központ (PÁGISZ) Ajánlatkérő levél Munkalehetőség iránt érdeklődő levél

Szövegértés-fejlesztés Speciális Szakiskola Szólások és közmondások Mátyás király könyvtára A fejlesztést végezte: Bedő Mónika

Szövegértés-fejlesztés Speciális Szakiskola Karácsonyi népszokások Télközi népszokások: Luca nap

Szövegértés-fejlesztés Speciális Szakiskola Márton napi szokások Erósz a népköltészetben

Dokumentum beszerzés Összérték: ,- Ft Témakör: pedagógiai szakirodalom és történelem, a sajátos nevelési igényű gyerekekkel való foglalkozást segítő kiadványok, tanuláshoz felhasználható adatbázisok, szociálpedagógia, turizmus és idegenforgalom, tanulás módszertani, tanítás módszertani kiadványok, kiemelten Győr-Moson-Sopron megyére és a Nyugat-dunántúli Régióra vonatkozó dokumentumok Többes példányok beszerzése.

Dokumentum beszerzés

Szoftverfejlesztés Duna Menti Közös Katalógus, korábban Kisalföldi Katalógus (KISKAT) Az adatszolgáltató könyvtárak körének bővítése a megyében működő Könyvtárellátási Szolgáltató Rendszerhez tartozó községi könyvtárak egy részével, minimum 54 könyvtár, akár 147 könyvtár; 2 városi könyvtár bevonásával, a lelőhely és kölcsönzési állapot feltüntetése a rekordoknál. A KISKAT alkalmassá válna arra, hogy a kisebb könyvtárak példány adatait szolgáltassa az országos MOKKA-ODR közös katalógus felé. Partner intézmények: Huszár Gál Városi Könyvtár, Mosonmagyaróvár Széchenyi István Városi Könyvtár, Sopron

Szoftverfejlesztés A közelmúlt és a jelen

Szoftverfejlesztés A közelmúlt…

Szoftverfejlesztés …és a jelen Duna Menti Közös Katalógus

Adatbázis építés I. Cikkrekord létrehozása, feltöltése a HunTéka katalógus moduljába, a Digitális Könyvtárban elérhető lapszám hozzákapcsolása a rekordhoz. Győri Közlöny. Kereskedelmi és szépirodalmi lap (1857. okt. 1., 1. sz. – dec. 29., 104. sz.) Tervezett: db cikkrekord feltöltése a HunTéka katalógus moduljába. Megvalósult: db cikkrekord feltöltése a HunTéka katalógus moduljába.

Adatbázis építés I. Győri Közlöny cikkrekord a HunTéká-ban

Adatbázis építés Győri Közlöny cikkrekord a Duna Menti Közös Katalógusban Felolvasás az olvasásról

Adatbázis építés II. A helyismereti Aprónyomtatvány Gyűjtemény dokumentumainak leírása, rekord feltöltése a HunTéka katalógus moduljába, a Digitális Könyvtárban elérhető dokumentum hozzákapcsolása a rekordhoz. Tervezett: db dokumentum rekordjának feltöltése a HunTéka katalógus moduljába. Megvalósult: db dokumentum rekordjának feltöltése a HunTéka katalógus moduljába.

Adatbázis építés II. Aprónyomtatvány rekordok a Huntéka katalógusban

és a Digitális Könyvtárban Győri Műtárlat 1902

Aprónyomtatvány megjelenítés a Digitális Könyvtárban

Aprónyomtatvány rekordok a Digitális Könyvtárban Győri vendéglősök

Aprónyomtatvány rekordok a Digitális Könyvtárban A városi polgárok

Köszönöm a figyelmet! Mennyeiné Várszegi Judit