A Szegedi Szabadtéri Játékok és Fesztivál Szervező Kht.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

Egymásért fordítsuk meg a napot!. Célok •a fogyatékos emberek elfogadottságának növelése érdekében: ▫integrált események szervezése, ▫a fogyatékos emberek.
Magyar Fesztiválszövetség közgyűlése Százhalombatta, november 25. Dr. Faragó Hilda.
Lakossági Fórum Miskolc,
Osztálytalálkozó
Támogatóink.
Határokon Túli Magyarságért Alapítvány 7621 PÉCS, János u. 22. Tel.: / , Fax: / fre .hu
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Promóciós eszközrendszerünk
KISALFÖLD VÁGTA A KISTÉRSÉG ÖSSZEFOGÁSÁÉRT KISALFÖLD VÁGTA A NEMZETI VÁGTA ELŐFUTAMA SZPONZORI CSOMAGOK - MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK.
Pécs turisztikai marketingje 2356/04 Készítette: Fröhlich Noémi.
FELÜGYELŐ BIZOTTSÁG Elnök: Dr
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
A TURIZMUS GAZDASÁGTANA A NEMZETKÖZI AGROTURISZTIKAI FESZTIVÁL gazdasági hatása Előadó:Pintérné Kanyó Judit október 29.
HÉTRÉTORSZÁG a szerek és porták fesztiválja Őrség augusztus
„Hogyan tegyük városunkat vonzóvá testvérvárosaink számára” Nemzetközi Turisztikai Konferencia Kaposvár, május 22.
Talentum tábor Kulturális és Oktatási Minisztérium főtámogatásával.
Előzmények 2005 – Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetsége – ÖKO-Pack Kht. Lakosság részére nincs visszacsatolás a szelektív hulladékgyűjtés.
ARCOK ÉS KUDARCOK A téma a lényeg vagy az arc, akivel az eladható? DR. SIMON ANDRÁS senior partner, Ispiro Consulting.
A Kommunikációs és Közkapcsolati Főosztály tevékenysége ***** Tiszteletbeli konzuli konferencia 2008.
A világ legnépszerűbb turisztikai desztinációi Készítette: Gyarmati Zoltán Hajdú Júlia.
Fényképek: 640x480!.
Készítette: Köhler Ágnes 1. A prezentációban a Gödöllői Városi Múzeumot kívánom bemutatni és elemezni. Remélem bővebben tájékozódik az intézmény szolgáltatásairól.
Közönségkapcsolat (public relations)
Társadalom – politika – média Komplex digitális tananyag- és taneszköz- fejlesztés a társadalomtudományi képzés számára (TÁMOP /1/A )
Üzleti Szakközépiskola 12. A osztály "Azokért élünk, akiket szeretünk, azokért, akik igaznak tartanak. A jövőnek élünk: a szépért s jóért, amit.
Dr. Faragó Hilda, az Országos Idegenforgalmi Bizottság titkára
Örökség fesztivál. A Pécsi Napokra idén szeptember 15 és 25 között kerül sor. A tizenegy napos összművészeti fesztivál a baranyai térség egyik legszéleskörűbb.
Pécs turisztikai marketingje
Magyarország a 2010-es Sanghaji Világkiállításon Dr. Huszty András.
Vidékfejlesztés, turizmus és az alkotóházak lehetséges kapcsolata
CIVILEK és ÖNKORMÁNYZATOK
A vendégek befogadásáról és gyámolításáról „A vendégek s a jövevények akkora hasznot hajtanak, hogy állhatnak a királyi méltóság hatodik helyén… Mert.
„Bűnmegelőzési jó-gyakorlatok” „Biztonságos Élet-Tér” című bűnmegelőzési pályázat bemutatása Pópity Beatrix r.zls. bűnmegelőzési előadó.
Sponsorare necesse est
Hódmezővásárhely az alföldi művészváros
Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
E-KULTÚRA 2001 Interfórum november 14. Kovács Márta, Budapesti Művelődési Központ.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
KÜLDÖTTGYŰLÉS ELNÖKSÉG
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
A Vésztői Református Egyházközség 19
A Körösök Völgye élménymagazin… Határmenti információforrás Helyi értéktár Térségi portfólió Városmarketing-eszköz A Körösök völgye brand-építés eszköze.
Magyar Színházak Kisvárdai Fesztiválja
Az MNV Zrt. szervezeti felépítése
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
Szponzori ajánlat Produkciós támogatás. A művészeti központ A Palota három épületet foglal magába: A Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterem a világ élvonalába.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Hungarian Festival Association
A Gödöllői Királyi Kastély kiemelt projekt keretében történő fejlesztése Budapest, Vajdahunyad vára, február 24.
Budapesti Nyári Fesztivál 2011 Céges rendezvények, csapatépítő programok ajánlat.
Danielisz Dóra – Építészet és kritika – 2013.
Társulatunk május 4-én alakult. 10 ÉVE SZOLGÁLJUK A NEMZETI ENERGIAPOLITIKÁT 1.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
Miért volt tartalmasabb a második évünk?.  26 szombat 9-14 óráig látogató  Előadók:  Bernáth-Lukács Zsuzsa  Srej Marianna  Lukács Márk  Gellér.
BUDAPEST FŐVÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNAK FŐPOLGÁRMESTERI HIVATALA FŐPOLGÁRMESTER Tarlós István FŐPOLGÁRMESTER Tarlós István Irányítás szakmai.
„GAZDASÁG ÉS KULTÚRA” ALKOTÓI PÁLYÁZAT Sápi Ákos.
BUDAPEST FŐVÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNAK FŐPOLGÁRMESTERI HIVATALA FŐPOLGÁRMESTER Tarlós István FŐPOLGÁRMESTER Tarlós István Irányítás szakmai.
XXII. ORSZÁGOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI SZAKMAI KONFERENCIA KITÖRÉSI PONTOK A KÜLÖNJÁRATI AUTÓBUSZOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSBAN Moderátor: Tóth Mihály független marketing.
Vigadó Kulturális és Civil Központ Nonprofit Kft. Monor.
1. 2 SZOMBATHELY SZEREPE AZ EURÓPAI SZENT MÁRTON KULTURÁLIS ÚTVONAL LÉTREHOZÁSÁBAN Grünwald Stefánia Szombathely MJV Stratégiai és Idegenforgalmi csoportvezető.
6.b osztályból : Hangai Balázs Gaál Balázs Szőke Panna Tóth Gergő
Nemzetközi hallgatók helyi értéke Révész Balázs – Kéri Anita SZTE GTK
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
A 20 éves MKNE és az ökoiskolák
Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál Magyarország – Győr, 2017 EYOF
Századfordulós ékkövek – tematikus kalandozások a szecesszió varázslatos világában HUSRB/1203/212/121 sajtótájékoztató Szeged, Dr. Igaz Ágnes.
Előadás másolata:

A Szegedi Szabadtéri Játékok és Fesztivál Szervező Kht.

A Kht. tevékenysége üzletágak szerint: Szabadtéri Játékok: Dóm tér Újszegedi Szabadtéri Színpad Reök-palota: városi képtár alapfunkció multikulturális jelleg Fesztiválszervezői tevékenység: koordinációs feladatok új fesztiválesemények

Szegedi Szabadtéri Játékok Kulturális fesztivál Idegenforgalmi szerepvállalás Kommunikációs esemény Gazdasági hatás

I.1. Szegedi Szabadtéri Játékok A kulturális fesztivál új művészeti értékek létrehozása (saját produkciók) világban megjelenő kulturális értékek bemutatása

Új kulturális értékek létrehozása: saját produkciók Csárdáskirálynő 2005, 2006 Bánk bán 2006 János vitéz 2005, 2006 (Újszegedi Színpad)

SAJÁT PRODUKCIÓK 2005-ÖS ÉVAD 2006-OS ÉVAD János vitéz 2007-ES ÉVAD Boldogasszony vendégség Új világ Nabucco Csárdáskirálynő Csárdáskirálynő Rudolf János vitéz Bánk bán János vitéz 2007-ES ÉVAD Marica grófnő Rudolf Bánk bán

Különböző műfajok kedveltsége

Kulturális értékek bemutatása Rómeó és Júlia 2005 Török Tánc-show (bemutató: 2007)

A Kht. három évadának rendezői, koreográfusai Zsuráfszky Zoltán, Kesselyák Gergely, Alföldi Róbert, Kerényi Miklós Gábor, Juronics Tamás, Szikora János Szirtes Tamás, Seregi László, Eszenyi Enikő

A Kht. három évadának sztárjai Agárdy Gábor, Gregor József Haumann Péter, Rálik Szilvia, Herrnádi Judit, Bodrogi Gyula, Stohl András, Gálffi László, Kiss B. Atilla, Marton Éva, Tokody Ilona, Keszi Bori, Sólyom Nagy Sándor Dolhai Attila, Bereczki Zoltán, Szinetár Dóra, Janza Kata, Gálvölgyi János, Oroszlán Szonja, Gallusz Nikolett, Malek Andrea, Lukács Gyöngyi, Nyári Zoltán, Nagy Ervin, Pindroch Csaba, Tordy Géza, Lehoczky Zsuzsa, Székhelyi József, Paolo Gavanelli, George Benson

I.2. A Szegedi Szabadtéri Játékok idegenforgalmi szerepvállalása erőfeszítések az idegenforgalom növeléséért idegennyelvű szövegkivetítő háromnyelvű weblap és turisztikai kiadványok korai műsorhirdetés turisztikai termékfejlesztés: komplett utazási package-ek kínálata a TUI Utazási Központtal együttműködve

elért eredmények az idegenforgalom területén A Szegedi Szabadtéri Játékok a belföldi idegenforgalmi piacon már kellő súllyal vesz részt, tekintettel, hogy a látogatók több mint 61% nem Szeged város közönsége

A nem szegedi nézők állandó lakóhelyének földrajzi eloszlása

I.3. A Játékok, mint kommunikációs esemény tervezett marketing és PR-stratégia 2006-ban 925 alkalommal számolt be a média a Szegedi Szabadtéri Játékokkal kapcsolatos eseményekről Médiatámogatók: TV2, Sláger Rádió, Népszabadság, Sanoma Kiadó (Maxima), Pesti Műsor, Boomerang Média, Index.hu, Port.hu, Webrádió, Mahír Cityposter, Inetrmédia Kft., Pont Reklám, Rádió88, Délmagyarország c. napilap, Szeged Városi Televízió, IPM

Szabadtéri Játékok – erős kulturális brand Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata és az Európa Centrum Kht. megbízásából készített felmérés azt bizonyítja, hogy a Fesztivál Szeged második legerősebb szimbóluma a Tisza után, ami jelentősen meghatározza a város kulturális arculatát

A Szabadtéri Játékok nézői az alábbiak alapján tájékozódnak a fesztivál eseményeiről % Képes magazinból tájékozódott 1711 4 Egyéb forrásból tájékozódott 8 Ingyenes reklámújságból vagy szórólapból tájékozódott 12 Tévéből, rádióból tájékozódott 16 Napilapból tájékozódott 24 Plakátról tájékozódott 25 IINTERNETRŐL TÁJÉKOZÓDOTT 37 BARÁTOKTÓL, ISMERŐSÖKTŐL TÁJÉKOZÓDOTT 39

A Szegedi Szabadtéri Játékok látogatásának rendszeressége Esetszám % szinte minden produkciót megnéz 278 16,4 ÉVENTE/SZINTE ÉVENTE JÖN 732 43,2 többször is jön, de nem rendszeresen 324 19,1 csak alkalmi látogató 361 21,3 Összesen: 1695 100,0

Vendégeink az alábbi motivációk alapján nézik meg az egyes produkciókat

I.4. A Szegedi Szabadtéri Játékok gazdasági hatása a Fesztivál jelentős gazdaságélénkítő hatást fejt ki: a Szabadtérire érkező vendégek a belépőjegyre áldozott minden 1 Ft mellett további 2,2 Ft-ot költöttek a városban. A Játékokkal összefüggésben tehát több, mint 430,1 millió Ft költés realizálódott az „átlagnéző”: 40,7 éves, diplomás, aktív dolgozó, megyeszékhelyen élő nő önálló vendéglátás társadalmi szerepvállalás: Bánk bán kivetítése augusztus 20-án, jegy-árverés jótékony célra, Szabadtéri játszóház

A nézők nemek szerinti összetétele

Ingyenes térzenei koncert a Dóm téri előadások után 2006-ban

Bánk bán kivetítés 2006. augusztus 20-án

II. Reök-palota Művészeti Centrum

Reök-palota Művészeti Centrum kulturális értékek bemutatása képtár alapfunkció „Élő-szív” összművészeti jelleg: szobaszínház, irodalmi estek, szalonbeszélgetések, kamarazenekari koncertek világhírű képzőművészek bemutatása helyi alkotóközösségek bemutatkozásának lehetősége „plázarendszer”: a kultúra és a vendéglátás összekapcsolása termékkapcsolás: Szabadtéri Játékok és Reök-palota

A Szabadtéri és a Reök-palota kínálatának összekapcsolása Válaszolók száma % Elmentek mozizni 1278 4 Elmentek sporteseményre Elmentek szórakozóhelyre 7 ELMENTEK KIÁLLÍTÁSRA 12 Elmentek strandra 15 Elmentek egyéb programra 1274 16 AZ ELŐADÁSON KÍVÜL NEM VOLT PROGRAMJUK 1607 20 ELMENTEK ÉTTEREMBE 48 Elmentek sétálni, fagylaltozni 65

III. Fesztiválszervezői tevékenység Koordinációs feladatok ellátása (pl.: Pécs Európa Kulturális Fővárosa 2010 projekt) Új fesztiválesemények létrehozása - Nemzetközi Lófuttatás és Lovasverseny - Mezzo Operafesztivál (az opera Oscar-ja) - Boszorkányfesztivál - Rendi Borfesztivál

Európa Kulturális Fővárosa Pécs 2010 – Szeged kiemelt partner