A TÁMOP-3.1.4.-08/2-2009-0043 projekt költségei. A projekt támogatási összegei Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Tanulók fejlődésének nyomon követése
A területegységek átalakítása
Alcím mintájának szerkesztése Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Zagyvarékason.
Gazdaságfejlesztési pályázatok 2009, 1.kör Kovalszky Dóra, NFÜ GOP IH.
Tantestületi felkészítő nap
Projektmenedzsment szervezet: EuroAdvance Közgazdasági Tanácsadó Kft.
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Havonta új katalógussal jelentkezünk!
TÁMOP /10/1 TÁMOP /10/1/KMR Pénzügyi követelmények.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
KEOP / A barlangokban egykor kialakított világítási rendszerek energiatakarékos, a lámpaflóra kialakulását és terjedését minimalizáló.
MÉRLEG A) BEFEKTETETT ESZKÖZÖK I. Immateriális javak
Környezettudományi alapok tankönyvsorozat TÁMOP /2/A/KMR Szakmai vezető: Dr. Kiss Ádám Projektmenedzser: Lengyel Tamás Pénzügyi vezető:
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
Példa Ft kölcsön esetében: Tehát azonos futamidő alatt és azonos összeg esetében a havi részlet nem növekvő hanem csökkenő összeggel!
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Általános ismertető Tájékoztatás a választható képzési formákról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály, vezető tanácsos, képzési referens Simon Kata.
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Eredménykimutatás 8. feladat (479. o.)
29. Feladat 6-7-es Termelő Kft..
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
Béren kívüli juttatások Adókedvezmények Adóelőleg Ingatlan.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) NCA-ÖNSZ-08-C-0070 A Társadalmi Megújulás Operatív Programról: a HEFOP.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
TÁMOP A-12/ Innováció a szakképzésben, új irány - új iránymutatás a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetéséhez NYITÓRENDEZVÉNY.

Megvalósítók: Eötvös Loránd Tudományegyetem (főkedvezményezett) MTA Közgazdaságtudományi Intézet (kedvezményezett) Balassi Kiadó (kedvezményezett) Projekt.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Forrás allokáció LHH Ft/ 1 Euro HPME katalógus III. tengely Összforrás: Euro Ft LHH forrás: Euro Ft nem LHH.
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Új Magyarország Fejlesztési Terv
TÁMOP /09 Az önkéntesség elterjesztése Az elszámolhatóság feltételei.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
A Föld népességének növekedése Dr. Kozma Gábor. A. A Föld népességének növekedése - duplázódás CiklusIdőszakNövekedés (fő) A megkétszereződéshez szükséges.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
integrációjának megvalósulása az Asbóth Sándor
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
„REHABILITÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓBAN” ÉAOP-4.1.2/C Debrecen, 2013.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Budapesti Corvinus Egyetem, Számvitel tanszék
„REHABILITÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓBAN” ÉAOP-4.1.2/C Debrecen, 2013.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Záró konferencia Pályázati cél Az iskolás korú gyermekek, tanulók természettudományos érdeklődésének felkeltése, ismereteik mélyítése.
TÁMOP B-2-12/ „ÚJ MUNKA – ÚJ ESÉLY” – ROMA NŐK FOGLALKOZTATÁSA A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Előadás másolata:

A TÁMOP / projekt költségei

A projekt támogatási összegei Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Ft Hunyadi Mátyás Szakképző és Szakközépiskola Ft Kossuth Lajos Gimnázium Ft Lurkóvár Óvoda Ft Ujhelyi Imre Általános Iskola Ft Projektmenedzsment Ft Összesen: Ft

A TÁMOP / projekt költségei Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola I. A támogatás összege: Ft 1. Projekt szakmai megvalósítása: Ft  A kompetencia alapú tankönyvek és programcsomagok: Ft  A kompetencia alapú oktatás alkalmazását támogató egyéb taneszközök: Ft  Szakmai szolgáltatások költségei: Ft  Bérköltség és egyéb személyi jellegű kifizetések: Ft  Bérjárulékok: Ft

A TÁMOP / projekt költségei Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola II. 2. Külső szolgáltatások vásárlására: Ft 3. Egyéb szolgáltatások (nyilvánosság biztosításának, közbeszerzés, illetve a könyvvizsgálat költségei): Ft 4. Eszközbeszerzés (laptopok, nyomtató): Ft 5. Egyéb költség: Ft 6. Tartalék: Ft 7. Projekt-előkészítés: Ft

A TÁMOP / projekt költségei Hunyadi Mátyás Szakképző és Szakközépiskola I. A támogatás összege: Ft 1. Projekt szakmai megvalósítása: Ft  A kompetencia alapú tankönyvek és programcsomagok: Ft  A kompetencia alapú oktatás alkalmazását támogató egyéb taneszközök: Ft  Szakmai szolgáltatások költségei: Ft  Bérköltség és egyéb személyi jellegű kifizetések: Ft  Bérjárulékok: Ft

A TÁMOP / projekt költségei Hunyadi Mátyás Szakképző és Szakközépiskola II. 2. Külső szolgáltatások vásárlása: Ft 3. Egyéb szolgáltatások (nyilvánosság biztosításának, közbeszerzés, illetve a könyvvizsgálat költségei): Ft 4. Eszközbeszerzés (laptopok, nyomtató): Ft 5. Egyéb költség: Ft 6. Tartalék: Ft 7. Projekt-előkészítés: Ft

A TÁMOP / projekt költségei Kossuth Lajos Gimnázium I. A támogatás összege: Ft 1. Projekt szakmai megvalósítása: Ft  A kompetencia alapú tankönyvek és programcsomagok: Ft  A kompetencia alapú oktatás alkalmazását támogató egyéb taneszközök: Ft  Szakmai szolgáltatások költségei: Ft  Bérköltség és egyéb személyi jellegű kifizetések: Ft  Bérjárulékok: Ft

A TÁMOP / projekt költségei Kossuth Lajos Gimnázium II. 2. Külső szolgáltatások vásárlása: Ft 3. Egyéb szolgáltatások (nyilvánosság biztosításának, közbeszerzés, illetve a könyvvizsgálat költségei): Ft 4. Eszközbeszerzés (laptopok, nyomtató): Ft 5. Egyéb költség: Ft 6. Tartalék: Ft 7. Projekt-előkészítés: Ft

A TÁMOP / projekt költségei Lurkóvár Óvoda I. A támogatás összege: Ft 1. Projekt szakmai megvalósítása: Ft  A kompetenciafejlesztő óvodai programcsomag: Ft  Szakmai szolgáltatások költségei: Ft  Bérköltség és egyéb személyi jellegű kifizetések: Ft  Bérjárulékok: Ft

A TÁMOP / projekt költségei Lurkóvár Óvoda II. 2. Külső szolgáltatások vásárlása: Ft 3. Egyéb szolgáltatások (nyilvánosság biztosításának, közbeszerzés, illetve a könyvvizsgálat költségei): Ft 4. Eszközbeszerzés (laptopok, nyomtató): Ft 5. Egyéb költség: Ft 6. Tartalék: Ft 7. Projekt-előkészítés: Ft

A TÁMOP / projekt költségei Ujhelyi Imre Általános Iskola I. A támogatás összege: Ft 1. Projekt szakmai megvalósítása: Ft  A kompetencia alapú tankönyvek és programcsomagok: Ft  A kompetencia alapú oktatás alkalmazását támogató egyéb taneszközök: Ft  Szakmai szolgáltatások költségei: Ft  Bérköltség és egyéb személyi jellegű kifizetések: Ft  Bérjárulékok: Ft

A TÁMOP / projekt költségei Ujhelyi Imre Általános Iskola II. 2. Külső szolgáltatások vásárlása: Ft 3. Egyéb szolgáltatások (nyilvánosság biztosításának, közbeszerzés, illetve a könyvvizsgálat költségei): Ft 4. Eszközbeszerzés (laptopok, nyomtató): Ft 5. Egyéb költség: Ft 6. Tartalék: Ft 7. Projekt-előkészítés: Ft

A TÁMOP / projekt költségei Projektmenedzsment Menedzsment összes költsége: Ft 1. Bérköltség, személyi jellegű kifizetések: Ft  Bérjárulékok: Ft 2. Egyéb szolgáltatások (nyilvánosság biztosításának, közbeszerzés költségei): Ft 3. Egyéb költség: Ft