Kezdetek: Webfejlesztő verseny Később inkább játékos-algoritmizáló Valamilyen technológiát használ: Silverilght, C#, ASP.NET BME AUT Pizzafutár Flottakövetés
2011 – AntMe A cél egy hangyaboly viselkedésének a leprogramozása Pontok szerezhetőek: Idegen rovarok levadászásával Cukor gyűjtéssel Alma gyűjtéssel AntMe kertrendszer C# 3D-s felület egy óra alatt megtanulható Tréningek, majd „éles” összecsapások
AntMe Végső győztes: Skynet...
Az AntMe „online”: John Conor megtalálása Új szabály: rivális hangyabolyok tagjai elleni harc 3 hét felkészülés Kód feltöltése a szerverre A harcok közvetítése élőben a devPortalTV-n
2012 – Civ# Civilization alapok Köralapú stratégiai játék Birodalmat kell építeni: Erőforrások Hadseregek A pályánlévőket legyőzni 110 csapat, 220 versenyző
Új technológia: HTML5, JS, CSS3 Játékprogram író verseny. Több, mint egy hónap. Egyetemista | középsulis.
Windows Phone Indulókészlet Feladatok huzása Bemutatás telefonon Szubjektív és objektív szempontrendszer 104 résztvevő
AntMe 2012 – Civ# A 28 pontos, vagy annál nagyobb karaktereket Segoe UI Light betűtípussal kell írni – 28 pt A 28 pontnál kisebbeket pedig Segoe UI-vel. – 20 pt Egy dián lehetőleg maximum 3 féle betűméretet használjunk
Azure Mesterséges intelligencia írása, egy űrhajó vezérlésére Kereskedelem a csillagok között 3 forduló Cél: minél több pénz összegyűjtése 80 játékos
Bekezdés címsora – 32 pt A bekezdés címsora olyan színű, amilyen a téma kezdődiája volt – 28 pt
Bekezdés címsora – 32 pt A bekezdés címsora olyan színű, amilyen a téma kezdődiája volt – 28 pt
Bekezdés címsora – 32 pt A bekezdés címsora olyan színű, amilyen a téma kezdődiája volt – 28 pt